🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23603.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اسکن چهره برای خرید اشتراک اینترنت و سیم کارت در چین اجباری شد

از ابتدای دسامبر (مصادف با ۱۰ آذرماه) شهروندان چینی باید برای خرید اشتراک اینترنت و یا شماره موبایل جدید به اپراتورهای مخابراتی این کشور اجازه دهند از آنها اسکن چهره بگیرند. این قانون جدید در ...

از ابتدای دسامبر (مصادف با ۱۰ آذرماه) شهروندان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - چینی باید برای خرید اشتراک اینترنت و یا شماره موبایل جدید به اپراتورهای مخابراتی این کشور اجازه دهند از آنها اسکن چهره بگیرند.

این قانون جدید در شهریورماه امسال توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اعلام شد و آنطور که در بیانیه این وزارت خانه آمده علت اتخاذ چنین تصمیمی «حفاظت از حقوق قانونی و منافع شهروندان چینی در فضای سایبر» بوده است.

به این ترتیب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - اپراتورهای چینی هم موظف خواهند شد با کمک تکنولوژی تشخیص چهره مشخص نمایند که یک فرد متقاضی با تصویر کارت شناسایی اش همخوانی دارد یا خیر و نکته دیگر آنکه اشخاص دیگر امکان انتقال سیم کارت های خود به دیگری را نخواهند داشت.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین همچنین می خواهد مطمئن شود که شماره های موبایل و تلفن های ثابت با اسامی واقعی ثبت و خریداری شده اند و در نتیجه مواردی که اینطور نباشند را از شبکه خارج می کند. در انتهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - بیانیه خبری این وزارت خانه آمده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - است این فناوری «نظارت و بازرسی را افزایش داده و مسئولیت پذیری افراد را بالا می برد و مردم را به ثبت شماره های تلفن تحت نام واقعی شان تشویق خواهد کرد».

شاید در نگاه نخست این مساله بد به نظر نیاید و حتی به چشم راهکاری موثر برای از بین بردن جعل و کلاهبرداری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - به آن نگریسته شود اما روشن است که دولت چین با این کار به ابزار کنترلی دیگری برای نظارت بر شهروندانش دست پیدا می کند و حضور خود در فضای آنلاین را تقویت خواهد نمود. اینکه مجبور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - باشید در ازای دسترسی به اینترنت تصویر چهره خود را ثبت کنید دنبال کردن شما در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی را ساده تر خواهد کرد.

اما تکنولوژی تشخیص چهره حضوری پررنگ در چین دارد. میتوان این فناوری را در فرودگاه ها و سطح خیابان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - های این کشور دید. چندی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اصفهان استان اصفهان - پیش نیز در خبرها خواندید که دولت این کشور در ازای تهیه اسکن چهره افراد سالمند بلیط رایگان مترو در اختیارشان قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone