تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44640.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چرا اپل برای درخشش در زمینه هوش مصنوعی با مشکل روبروست؟

سال 2011 که اپل دستیار صوتی خود به نام سیری را به آیفون آورد، نامش را به عنوان اولین شرکتی به ثبت رساند که هوش مصنوعی را درون جیب میلیون ها کاربر قرار می دهد. ...

سال 2011 که اپل دستیار صوتی خود به نام سیری را به آیفون آورد، نامش را به عنوان اولین شرکتی به ثبت رساند که هوش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مصنوعی را درون جیب میلیون ها کاربر قرار می دهد.

اکنون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شش سالی از آن زمان می گذرد و غول تکنولوژی آمریکایی برای پیدا کردن صدای خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در دنیای شلوغ و پراز هیاهوی هوش مصنوعی با مشکل روبروست.

حالا به عقیده تحلیلگران، ساخت و توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی توسط اپل ظرف یک دهه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آتی به همان اندازه برای این شرکت اهمیت دارد که تولید آیفون در یک دهه اخیر داشته است.

اما این کمپانی عظیم فعال در حوزه تکنولوژی با دوراهی بزرگی روبروست چراکه هوش مصنوعی به واسطه ماهیت خود آن را از محدوده امن طراحی و عرضه سخت افزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و سرویس های ساده به بیرون رانده.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

برنامه نویسی برای هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مستلزم جمع آوری حجم بالایی از اطلاعات و البته داده کاوی است که با رویکرد شرکت کالیفرنیایی در قبال حریم خصوصی سخت تناقض دارد و جایگاه آن به عنوان شرکتی که اطلاعات کاربرانش را جمع آوری نمی کند، به شدت متزلزل خواهد کرد.

علاوه بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این، تمایل زیاد کمپانی مورد بحث به حفظ و صیانت از اسرار کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باعث شده جذابیت آن در نظر نوابغ صنعت تکنولوژی آمریکا که پست های بالای مدیریتی را در اختیار دارند و جذب شرکت هایی می شوند که کارنامه درخشانی در زمینه انتشار مقالات علمی دارند، به میزان چشمگیری کم شود.

Gene Munster از تحلیلگران مسائل مرتبط با اپل و سرمایه گذار در این باره می گوید:

«هوش مصنوعی در خون اپل نیست. آنها می دانند که در آینده هر شرکتی در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حوزه فعال می شود و به همین خاطر در شرایط سختی به سر می برند.»

اپل در جریان رویداد شب گذشته خود در سن خوزه (که چند سال پیش معرفی سیری هم در آن رخ داد) تلاش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هایش برای تبدیل شدن به شرکتی فعال در زمینه هوش مصنوعی را با معرفی اسپیکر هوشمند و مستقل خود پیش روی مخاطبانش قرار داد. با این خبر، بر هواداران اپل محرز گردید که توانایی های سیری بیشتر از هر زمان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگری خواهد شد و اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به زودی به محصولات آن خواهند آمد.

در جریان این رویداد دو ساعت و نیمه، جمعیت شش هزار نفری توسعه دهندگان حاضر در سالن و البته مخاطبان اپل در سرتاسر دنیا بارها و بارها عبارت «یادگیری ماشینی» را از زبان مدیران این شرکت شنیدند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

یادگیری ماشینی یکی از پرکاربردترین واژگان مورد استفاده در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زمینه هوش مصنوعی است که به شکل فوق العاده سریع و پیچیده ای از تحلیل دیتای کامپیوتری و همچنین الگوسازی آماری اشاره دارد.

از این پس سیری برای پیش بینی زمان سفرهای شما یا جستجوی خبرهای مربوطه (همزمان با شما که خبرها را در سافاری مرور می کنید)، از یادگیری ماشینی استفاده می کند و بعد فعالیت های مرتبطی نظیر رزرو اتاق را به شما پیشنهاد خواهد داد.

سیری برای صحبت کردن با شما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از یادگیری ماشینی بهره میگیرد و کمک تان می کند تا از طریق یک دستگاه خانگی 349 دلاری (هوم پاد) موزیک دلخواهتان را مرتب سازی و آماده برای پخش کنید.

سیری همچنین به صورت خودکار عکس های تان را مرتب سازی کرده و درون آلبوم های مربوطه شان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار می دهد و برای این منظور نیاز به دریافت هیچگونه دیتای مستقیمی از سوی شما ندارد.

اپل محصولاتی را معرفی کرد که قبلا نمونه شان را از سوی رقبای آن دیده بودیم

در کنار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپل یک کیت نرم افزاری تازه به نام Core ML را هم معرفی کرد که پردازش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سریع تر حجم بالای دیتای جمع آوری شده از طریق یادگیری ماشینی را ممکن می کند (یکی از مدیران اپل حتی مدعی شد که API مذکور تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شش برابر سریع تر از پردازنده هوش مصنوعی شرکت رقیب یعنی گوگل عمل می کند).

اما نیک که بنگریم در خواهیم یافت محصولات و تکنولوژی های تازه اپل در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حالی معرفی شدند که بسیاری کمپانی های دست اندرکار در حوزه تکنولوژی، مدت ها پیش نوآوری های مشابه به آنها را رونمایی کرده بودند و قبلا میلیاردها دلار را برای حضور در رقایت جهانی هوش مصنوعی صرف نموده اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
Mark Zuckerberg

بسیاری از این شرکت ها حساب ویژه ای روی هوش مصنوعی باز کرده اند؛ نرم افزارهایی را تصور کنید که بالاخره می توانند مانند یک انسان گفتگو کنند یا دید کامپیوتری که اشیاء موجود در جهان فیزیکی را آنقدر خوب تشخیص می دهد که می تواند بستر لازم برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ساخت و توسعه اولین ماشین خودران را فراهم آورد.

همین مساله - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپل را آنچنان برانگیخته تا برای پیروزی در رقابتی وارد عمل شود که پیشتر آن را به رقبا واگذار نموده و مهم تر اینکه، تلاش هایش در این زمینه کاملا خلاف معیارها و فرهنگ پنهانکاری آن به شمار می روند.

دنیل گراس یکی از مدیران سابق اپل که تلاش چندسال اخیرش روی حوزه هوش مصنوعی معطوف بوده در این باره می گوید:

این تغییر موضعی قابل توجهی برای اپل است. هدف داخلی اپل ارائه محصولاتی فوق العاده است نه انتشار مقالات تحقیقاتی.

ده سال از معرفی آیفون می گذرد و اپل حالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به دنبال یک محصول انقلابی دیگر است که بتواند جایگاه خود را دوباره به دست آورد. فروش موفق آیفون باعث شد که اپل عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا را از خود نماید و این فروش همچنان نیمی از کل درآمد سالانه (در سال 2016 میلادی درآمدهای اپل برابر با 215.6 میلیارد دلار اعلام شد) کمپانی مذکور را تشکیل می دهد.

موفقیت آیفون باعث شد که اپل عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا را از آن خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نماید

اما همانطور که قبلا در خبرها خواندید، سال پیش، فروش آیفون برای نخستین بار در تاریخ ده ساله اش با کاهش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روبرو شد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موضوع نشان می داد بازار اسمارت فون های های-اند نهایتا به سمت اشباع شدن پیش می رود.

بندیکت ایوانس از کارشناسان موبایل و یکی از متخصصان شرکت اندرسن هورویتز که در سیلیکون ولی فعالیت می کند، در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این باره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می گوید:

تفاوت میان آیفون سال قبل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و امسال به مراتب کمتر از اختلاف آیفون اولیه و نسل دومش خواهد بود... بنابراین به نظر می رسد که شاهد کاهش انحنای تابع سیگموئید باشیم. پس از این برهه تکنولوژی انقلابی بعدی را خواهیم داشت که البته هنوز هم از راه نرسیده است.

معرفی هوم پاد اپل که قرار است اواخر امسال وارد بازار شود، چندین سال بعد عرضه اکوی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آمازون و گوگل هوم صورت می پذیرد که در واقع درخواست های شفاهی کاربرانشان را برای سرورهای این دو شرکت در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کالیفرنیا می فرستند تا تحلیل شوند.

گوگل، تسلا، اوبر و دیگران مدتی است که مشغول تست ماشین های خودران خود در جاده های عمومی بوده اند حال آنکه اپل، اولین مجوز خود برای تست این ماشین ها را همین دو ماه پیش دریافت کرد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تا پیش از مراسم شب گذشته، دستیار سیری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صرفا ابزار فوق العاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ای برای سرچ وب به شمار می رفت که بر حسب تصادف توانایی تعریف کردن لطیفه های از پیش برنامه ریزی شده را هم داشت.

حالا اما اپل در تلاش است تا خود را به رقبایش برساند. در اکتبر سال قبل، این شرکت Russ Salakhutdinov (از اساتید دانشگاه کارنگی ملون) را به استخدام خود در اورد که در یکی از حوزه های مرتبط با هوش مصنوعی به نام یادگیری «عمیق» یا «نظارت نشده» - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تخصص دارد.

این حوزه به شاخه ای پیشرفته از یادگیری ماشینی اشاره دارد که در آن کامپیوترها آموزش می بینند چطور مانند عصب های مغزی در زمان تشخیص اشیاء یا گفتار انسان به آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - واکنش نشان دهند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
Russ Salakhutdinov

گفتنی است Salakhutdinov از اساتید مورد تایید جفری اورست هینتون است که حالا شاید برترین محقق در این زمینه به حساب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می آید.

Salakhutdinov بخشی از زمان خود را در دانشگاه و بخشی را هم در اپل صرف می کند و در مقابل هینتون زمانش را به گوگل و دانشگاه تورنتو اختصاص داده است.

به گفته ریچارد زیمل مدیر موسسه هوش مصنوعی وکتور و از اساتید رشته یادگیری ماشینی دانشگاه تورنتو، تحکیم روابط با ابرستاره های دانشگاهی نتنها به بهبود محصولات شرکت های فعال در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زمینه تکنولوژی منجر می شود بلکه نقشی کلیدی را در جذب نخبگان ایفا خواهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد.

زیمل ادامه می دهد:

تا پیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از این کمتر دیده می شد که این افراد سرشناس، در جریان کنفرانس های مختلف بج اپل را روی لباس خود داشته باشند، اما از این پس این موضوع تغییر خواهد کرد.

در ماه دسامبر سال قبل، اپل نخستین مقاله دانشگاهی خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در زمینه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی را منتشر کرد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مقاله دیگر این شرکت نیز چندی قبل از سوی یکی از کنفرانس های مرتبط با موضوع دید کامپیوتری پذیرفته شد و قرار است در ماه جولای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - منتشر شود.

زیمل که دو سال پیش در مصاحبه اش با بلومبرگ گفته بود، مخفی کاری های اپل حد و اندازه ندارد و به خاطر همین رویه است که از بزرگ ترین پیشرفت های صنعت دور مانده، حالا بر این باور است که شرکت کالیفرنیایی «دست به تغییراتی زده است». البته او خاطرنشان می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند که این تغییرات نیازمند گذر زمان هستند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

محققان دانشگاه های برگزیده جهان در مصاحبه های مختلف گفته اند که اپل در زمره انتخاب های اول فارغ التحصیلان رشته های علوم کامپیوتری دنیا قرار نداشته و در مقابل این گوگل، فیسبوک و آمازون هستند که انتخاب های اصلی آنها را می سازند. آنها در عین حال باور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارند جایگاه اپل در این حوزه در حال تغییر است.

کارشناسان همچنین باور دارند که هجوم دیرهنگام اپل به حوزه هوش مصنوعی تا حدودی از آن جهت بوده که این شرکت تمایلی به پیروی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از رقبای خود و داده کاوی نداشته است.

اپل جذابیت کمتری در میان فارغ التحصلان علوم کامپیوتری دارد

در مقابل این شرکت سرمایه های هنگفتی را صرف نموده تا لایه های اضافی از حریم خصوصی را برای کاربرانش ایجاد نماید.

برخلاف گوگل و فیسبوک که در وهله نخست شرکت های تبلیغاتی به شمار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می روند و حجم بالایی از داده های خصوصی کاربرانشان را جمع آوری میکنند، اپل مرتبا تلاش دارد تا از میزان این اطلاعات نزد خود بکاهد.

در جریان کنفرانس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سال قبل این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شرکت، تیم کوکل مدیرعامل آن، اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را در جایگاه مقابل گوگل و ضد آن معرفی کرد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این موضع در قبال جمع آوری اطلاعات چنانچه شرکتی بخواهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در زمینه هوش مصنوعی فعالیت نماید، آنطور که محققان می گویند، برایش دردسرساز خواهد شد. یک گجت باید بتواند برای بهبود نحوه مکالمه خود با انسان، صحبت های کاربرانش را ثبت و تحلیل نماید.

لذا برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آنکه سیری باهوش تر از قبل شود، باید دیتا را از اپلیکیشن های دیگری نظیر تقویم جمع آوری کرده و تعبیر و تفسیر نماید.

سال گذشته که اپل کم کم حرف از هوش مصنوعی روی آیفون را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - میان آورد، پروژه عظیمی را هم در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربرانش کلید زد.

در آن پروژه از یک مفهوم آکادمیک به نام حریم خصوصی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تفاضلی در اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی آیفون استفاده شده بود.

در حریم خصوصی تفاضلی، نویز یا اطلاعات بد به اطلاعات خوب تزریق می شود تا از این طریق افرادی که ممکن است روی اطلاعات و سوابق مربوط به یک فرد خاص تمرکز نمایند از هدف خود بازبمانند و دچار سردرگمی شوند.

برای نمونه نرم افزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپل برای آنکه بتواند تصاویر مربوط به سگ شما را درون یک آلبوم قرار دهد، باید عکس های زیادی از آن را جمع آوری نماید.

اپل این عکس ها را جمع آوری می کند، اما قبل از آن، دیتای لازم را درون عکس ها رمزگذاری می کند و همزمان اطلاعات دیگری را نیز با آن مخلوط می کند تا از این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طریق مانع از استخراج اطلاعات توسط افراد سودجو شود.

کارشناسان باور دارند که کارایی این تکنیک در حفاظت از حریم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خصوصی به مراتب از دیگر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روش ها نظیر فرمول های ریاضی برای ناشناس کردن پروفایل های کاربری بیشتر است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تمرکز اپل روی مقوله حریم خصوصی شاید این شرکت را از ساخت و توسعه برخی محصولات باز نگه داشته باشد، اما آنطور که گراس می گوید این رویه مورد تمجید و ستایش کاربران قرار خواهد گرفت.

او در ادامه می گوید:

اپل در حال دستیابی به دانشی بسیار سخت است و تمام این کار را انجام می دهد تا از حریم خصوصی کاربرانش حفاظت نماید. لذا معتقدم زمانی که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این کمپانی محصولی با سطح بالای حفاظت از حریم خصوصی را ارائه نمود، شرکتهایی نظیر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فیسبوک و گوگل باید به دنیا پاسخگو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشند.

از آن سو، Munster نیز باورد دارد که در برهه کنونی، هیچکدام از شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی پرچمدار هوش مصنوعی نیستند و خبر بد اما اینکه به باور وی اپل پشت سر همه آنهاست. خبر خوب اینکه اگر به روند اثرگذاری هوش مصنوعی روی دنیا نگاه کنیم در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهیم یافت که این تکنولوژی هنوز هم روزهای نخست شکوفایی اش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را پشت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سر می گذارد و زمان زیادی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای پیشرفت آن باقیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone