🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18692.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

همکاری رولزرویس و آژانس فضایی بریتانیا برای توسعه موتورهای فضایی هسته‌ای

شرکت «رولز رویس» و «آژانس فضایی انگلستان» (UKSA) قرارداد تحقیقاتی امضا کردند که در آن استفاده از موتورهای متکی بر انرژی هسته‌ای رولزرویس در کاوش‌های عمیق فضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. استفاده از انرژی هسته‌ای ...

شرکت «رولز رویس» و «آژانس فضایی انگلستان» - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - (UKSA) قرارداد تحقیقاتی امضا کردند که در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - آن استفاده از موتورهای متکی بر انرژی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - هسته‌ای رولزرویس در کاوش‌های عمیق فضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استفاده از انرژی هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - برای اکتشافات فضایی یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند انقلابی در سفرهای فضایی ایجاد کند. آژانس فضایی انگلستان معتقد است که انرژی هسته‌ای منبع عظیمی از انرژی به همراه دارد و می‌تواند در کاوش‌های فضایی مورد استفاده قرار گرفته و مزایای بسیاری را برای ماموریت‌های این چنینی ایجاد کند.

براساس بررسی‌های انجام شده، پیش بینی می‌شود میزان کارایی موتورهای هسته‌ای در حدود دو برابر کارایی موتورهای شیمیایی باشد که در حال حاضر در ماموریت‌های فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با موتورهای هسته‌ای زمان سفر به مریخ کاهش یافته و به حدود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - سه یا چهار ماه خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس

دکتر «گراهام ترانوک» - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - مدیر عامل اجرایی UKSA در مورد این قرارداد همکاری گفت:

«استفاده از موتورهای هسته‌ای برای اکتشافات فضایی می‌تواند تمام معادلات فعلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - را دستخوش تغییرات بسیاری قرار دهد.  با کمک چنین موتورهایی ماموریت‌های فضایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. مطالعات این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - حوزه به ما کمک می‌کند تا ظرفیت هیجان انگیز فضاپیماهای مجهز به انرژی هسته‌ای را بیشتر درک کنیم.»

با کاهش زمان سفر، فضانوردان مدت کمتری در معرض تشعشعات خطرناک فضایی قرار می‌گیرند و علاوه بر این می‌توانند ماموریت‌های بیشتری را به انجام برسانند.

شرکت رولزرویس از فناوری موتور هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - برای تامین انرژی ناوگان زیردریایی نیروی دریایی انگلیس استفاده کرده است و امیدوار است بتواند در مورد کاوش‌های فضایی نیز به راهکارهای جدیدی دست پیدا کند.

«دیو گوردون» مدیر بخش دفاعی رولزرویس در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - مورد این پروژه جدید گفت:

«پروژه جدیدی در زمینه موتورهای هسته‌ای برای کاوش‌های فضایی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نی ریز استان فارس - می‌تواند توانایی واقعی انگلیس را در حوزه فناوری‌های هسته‌ای به نمایش بگذارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone