🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25055.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سرنوشت MWC امروز مشخص می‌شود

کنگره جهانی موبایل هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جدیدترین محصولاتشان رونمایی می‌کنند و بسیاری نیز دستاورد‌های تکنولوژیک خود را به رخ همگان می‌کشند. MWC ...

کنگره جهانی موبایل هر ساله - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های بزرگ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - از جدیدترین محصولاتشان رونمایی می‌کنند و بسیاری نیز دستاورد‌های تکنولوژیک خود را به رخ همگان می‌کشند. MWC امسال اما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - تحت‌الشعاء ویروس کرونا قرار گرفته و بسیاری از کمپانی‌ها از شرکت در آن انصراف داده‌اند. از همین رو انجمن GSM امروز ساعت 16:30 به وقت تهران جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا سرنوشت برگزاری این کنگره را اعلام کند.

اوایل این هفته بود که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - انجمن GSM یا همان انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) در بیانیه‌ای گفت که MWC بر اساس برنامه قبلی خود در همان تاریخ ۵ الی ۸ اسفند برگزار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود. با این حال با توجه به شیوع بی‌رویه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - ویروس کرونا، این انجمن در جلسه اضطراری خود که امروز برگزار می‌شود، سرنوشت نهایی MWC را تعیین می‌کند. GSMA - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - اطلاعات دیگری در رابطه با نشست خود منتشر نکرده است، به همین دلیل دقیقا مشخص نیست که نتیجه آن چه خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان

با این حال بسیاری از شرکت‌های بزرگ از حضور در این نمایشگاه انصراف داده‌اند که در ادامه با هم بررسی می کنیم:

  • آمازون: غول فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی از آلوده شدن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - و کمک به پراکنده کردن آن، از شرکت در MWC انصراف داده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - است.
  • AT&T: مدیر بازرگانی بزرگترین اپراتور ایالات متحده نیز که قرار بود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - در این نمایشگاه سخنرانی کند، به بارسلون سفر نخواهد کرد.
  • اریکسون: کمپانی مخابراتی سوئدی نیز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - به دلیل شیوع بی‌رویه ویروس کرونا، به MWC نخواهد آمد.
  • فیسبوک: بزرگترین شبکه اجتماعی تمامی رویدادهای خود در این نمایشگاه را لغو کرده است.
  • اینتل: کمپانی آمریکایی مانند دیگر همتایان خود به اسپانیا نمی‌رود. با این حال این کمپانی محصولات خود را در کنگره معرفی می‌کند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - ولی هیچ کدام از کارمندانش را به MWC نخواهد فرستاد.
  • ال جی: یکی از اولین شرکت‌های کره‌ای که از شرکت در MWC انصراف داده است. با این حال این کمپانی گفته در مراسمی جداگانه از موبایل‌های سال ۲۰۲۰ خود رونمایی می‌کند.
  • مدیاتک: سازنده چیپست‌های موبایل و بزرگ‌ترین رقیب کوالکام اعلام کرده در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.
  • انویدیا: شرکت تایوانی کارمندان خود را به MWC نمی‌فرستد.
  • سونی: این کمپانی اعلام کرده که پس از تصمیم‌گیری سخت، بالاخره به این نتیجه رسیده که در MWC امسال شرکت نکند. با این حال پخش زنده کمپانی ژاپنی در نمایشگاه از طریق یوتیوب، بر اساس برنامه‌های قبلی پیش خواهد رفت.
  • اسپرینت: چهارمین اپراتور آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسپانیا حضور نخواهد داشت.
  • ویوو: اولین کمپانی چینی که به طور کامل از شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - انصراف داد، می‌گوید مراسم رونمایی از Apex ۲۰۲۰ را به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - تاریخی دیگر موکول کرده که به زودی آن را اعلام می‌کند.
  • نوکیا و HMD: نوکیا و HMD هم امروز اعلام کردند که از حضور در MWC انصراف می دهند و معرفی محصولاتشان را به شکل آنلاین انجام خواهند داد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان

در این بین اما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - برخی از کمپانی‌ها اعلام کرده‌اند که در MWC حضور خواهند داشت و ویروس کرونا را مانعی برای عدم حضور در بارسلونا نمی‌بینند:

  • سامسونگ: با وجود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - این که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - روز گذشته پرچمداران این کمپانی معرفی شدند، کمپانی کره‌ای همچنان در کنگره جهانی موبایل حاضر خواهد بود ولی تعداد کارمندانی که به اسپانیا می‌فرستد را کاهش می‌دهد.
  • TCL: دیگر کمپانی چینی به صورت موقت در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، ولی رویداد خود را لغو کرده است. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - در حالی که دیگر برنامه‌های TCL همانند زمان‌بندی پیشین انجام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - خواهند شد.
  • شیائومی: کمپانی چینی گفته است که به صورت کامل در MWC شرکت می‌کند، با این تفاوت که به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا، کارمندان اروپایی خود را در غرفه‌های نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کنگاور استان کردستان - مستقر خواهد کرد. همچنین این کمپانی سیاست «دست ندادن» را برای کارمندان خود در نظر گرفته است.
  • ZTE: در ابتدا احتمال می‌رفت این کمپانی در کنگره جهانی موبایل حاضر نباشد ولی در توییتر تایید کرده با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، به بارسلونا سفر خواهد کرد.

در هر صورت انجمن GSM تصمیم نهایی خود را تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone