🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25053.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین شیائومی می 10 پرو بالاترین امتیاز DxOMark را دریافت کرد

ساعاتی پیش شیائومی گوشی پرچمدار می 10 و نسخه پرو آن را معرفی کرد که از میان قابلیت های فراوان، بخصوص در حوزه عکاسی سرآمد هستند. طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم DxOMark شیائومی می ...

ساعاتی پیش شیائومی گوشی پرچمدار می 10 و نسخه پرو - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - آن را معرفی کرد که از میان قابلیت های فراوان، بخصوص در حوزه عکاسی سرآمد هستند. طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم DxOMark شیائومی می 10 پرو توانسته امتیاز فوق العاده ۱۲۴ را کسب کند و صدرنشین قبلی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - جدول برترینها یعنی هواوی میت 30 پرو را کنار بزند.

می 10 پرو دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.69 است که تکنولوژی هایی نظیر لرزشگیر اپتیکال و الکتریکی دارد و عکس های آن به طور پیشفرض ۲۵ مگاپیکسلی هستند. یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم دو برابری و گشودگی دهانه لنز f/2، لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم هیبریدی ۱۰ برابری و گشودگی دهانه لنز f/2 و در نهایت لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 دیگر اجزای دوربین چهارگانه این پرچمدار را تشکیل می دهند.

این لنزها با همراهی هم زوم دیجیتالی ۵۰ برابری را برای شیائومی می 10 پرو به ارمغان می آورند. عکس های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گرفته شده با دوربین اصلی این گوشی بسیار شبیه به تصاویر گرفته شده با دوربین می CC9 Pro - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - هستند که سال پیش توسط همین شرکت معرفی شد اما - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - از نظر پردازش بافت، تیزی گوشه ها و جزئیات در نور کم به مراتب بهتر عمل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - می کنند. عملکرد مد HDR نیز در می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - 10 پرو بهتر است - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - و در محیطهای بسته و یا خیلی روشن عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذارد.

عکس های گرفته شده با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دوربین این گوشی و مد عکاسی در شب آن به خاطر سطح بالای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - جزئیاتشان، نویز کم و برد داینامیک وسیع مورد توجه کارشناسان DxOMark قرار گرفتند. توازن مناسب نور سفید و همچنین عملکرد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - بسیار خوب فوکوس خودکار این دوربین نیز ستودنی بوده است.

اما دوربین تازه ترین پرچمدار شیائومی نقص هایی هم دارد؛ رنگ پریدگی گاه و بی گاه تصاویر و تار شدن آنها به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - خاطر استفاده از نایت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - مد یا HDR از جمله مشکلاتی هستند که در بررسی های DXoMark به آن اشاره شده است. این وبسایت همچنین خاطر نشان کرده که فوکوس کردن روی سوژه ها با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی به خاطر عمق میدان اندک آن کمی دشوار است و از این لحاظ عملکرد ضعیف تری را از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - برخی رقبای خود به نمایش می گذارد.

در بخش ویدیویی نیز می 10 پرو توانست جزئیات بیشتری را ثبت کند و فیلم های گرفته شده با آن ضمن برخورداری از اکسپوژر مناسب و فوکوس خودکار سریع هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - در روز و هم در شب لرزش بسیار اندکی داشتند. برد داینامیک این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی در زمان فیلمبرداری محدود عنوان شده و گفته می شود نویز اندکی در محیط های کم نور در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - فیلم هایش مشاهده می شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پل سفید استان مازندران

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone