تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16958.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

حافظه SSD هوشمند سامسونگ و زایلینکس از راه رسید

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ از همکاری با «زایلینکس» برای توسعه حافظه SSD هوشمند خبر داد که فضای ذخیره‌سازی را با توانایی‌های شتاب‌دهنده محاسبات مبتنی بر مدار مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر (FPGA) ترکیب می‌کند و حالا نمونه تجاری ...

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ از همکاری با «زایلینکس» برای توسعه حافظه SSD هوشمند خبر داد که فضای ذخیره‌سازی را با توانایی‌های شتاب‌دهنده محاسبات مبتنی بر مدار مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر (FPGA) ترکیب می‌کند و حالا نمونه تجاری آن از راه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رسیده است.

نمونه اولیه اثبات مفهوم این طرح یک حافظه SSD سامسونگ را با FPGA زایلینکس روی یک کارت PCI-e ترکیب کرده بود که شامل یک درایو U.2 با ظرفیت ۴ ترابایت می‌شد که حالا شرایط موردنیاز برای عرضه تجاری را کسب کرده و در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.

حافظه SSD هوشمند CSD (درایو ذخیره‌سازی محاسباتی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سازگار) سامسونگ شامل حافظه‌های SSD سازمانی نسل سوم PCIe به همراه دومین FPGA بزرگ از خانواده «+Kintex Ultrascale» زایلینکس با لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و ۴ گیگابایت رم DDR4 برای استفاده FPGA می‌شود.

SSD هوشمند CSD از بخشی از FPGA به عنوان سوییچ PCIe استفاده می‌کند، بنابراین SSD و FPGA در نگاه سیستم میزبان به صورت نقطه پایانی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - PCIe مستقل به نظر می‌رسند و تمام ترافیک PCIe که به SSD می‌رسد، ابتدا از میان FPGA عبور می‌کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در سرورهای مجهز به شمار بالای SSD بزرگ و سریع، تلاش برای استفاده از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تمام دیتای ذخیره شده می‌تواند منجر به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گلوگاه با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پهنای باند یا توان محاسباتی CPU شود. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از نمونه‌های سنتی انجام وظایف محاسباتی روی فضای ذخیره‌سازی می‌توان به رمزگذاری و فشرده‌سازی اشاره کرده، اما شتاب‌دهنده‌های FPGA با قابلیت تنظیم مجدد می‌توانند به طیف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وسیعی از وظایف کمک کنند.

زایلینکس کتابخانه‌ای از IP برای شتاب‌دهنده ذخیره‌سازی ایجاد کرده که مشتریان می‌توانند همراه با SSD هوشمند CSD از آن استفاده کنند. سامسونگ برای پیاده‌سازی شتاب‌‌دهنده تحلیل «Apache Spark» با «Bigstream» همکاری کرده. IP شخص ثالث که برای کارت‌های شتاب‌دهنده «Alveo» زایلینکس نیز توسعه پیدا کرده به لطف استفاده از پلتفرم FPGA مشترک، می‌تواند برای CSD پورت شود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان

حافظه SSD هوشمند CSD سامسونگ توسط این شرکت کره‌ای به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تولید می‌رسد و به وسیله زایلینکس به فروش می‌رسد. در ابتدا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسخه مجهز به ۳.۸۴ ترابایت ظرفیت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و در آینده شاهد عرضه نسخه‌های دیگر آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone