🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11385.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر امولد جدید با مصرف انرژی بهینه‌تر استفاده می‌کند

سامسونگ هفته گذشته از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد و حالا کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر سوپر امولد جدیدی استفاده می‌کنند که مصرف انرژی کمتری نسبت به ...

سامسونگ هفته گذشته از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد و حالا کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر سوپر امولد جدیدی استفاده می‌کنند که مصرف انرژی کمتری نسبت به گذشته دارد.

سامسونگ دیسپلی موفق به توسعه پنل OLED انعطاف‌پذیر جدیدی شده که Eco OLED نام دارد و در گلکسی زد فولد ۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پنل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - در مقایسه با نمایشگر مورد استفاده در گلکسی زد فولد ۲ تا ۲۵ درصد مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

کره‌ای‌ها برای دستیابی به چنین هدفی، بجای پولارایزر معمولی، از یک ساختار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - لمینت پنل جدید استفاده کرده‌اند. ساختار مورد استفاده سامسونگ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - بازتاب نور خارجی را مسدود کرده و میزان عبور نور را ۳۳ درصد افزایش می‌دهد.

صفحه پولارایزر مورد استفاده در پنل OLED عادی، یک ورق کدر است که با جلوگیری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - از برخورد نور خارج از پنل با الکترودهای بین پیکسل‌ها و بازتاب آن‌ها، خوانایی و دید پنل‌های OLED را افزایش می‌دهد. با وجود چنین قابلیتی، این ورق نور تولیدی توسط پنل‌های OLED را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان

در حالی که برندهای دیگر در حال تلاش برای جایگزینی این ورق هستند، سامسونگ دیسپلی به اولین کمپانی تبدیل شده که توانسته به چنین مهمی دست یابد. پنل Eco OLED همچنین به کره‌ای‌ها اجازه داده که از دوربین سلفی زیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - نمایشگر استفاده کنند تا دیگر کاربران این گوشی تاشو با یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر روبه‌رو نشوند.

سامسونگ دیسپلی نام تجاری این نمایشگر جدید را در ۷ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - کشور از جمله چین، ژاپن، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است.

گلکسی زد فولد ۳ در کنار استفاده از این پنل، اولین گوشی تاشو بازار با امکان مقاومت در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - برابر نفوذ آب به حساب می‌آید و همچنین از قلم S Pen مخصوصی هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - هوشمند با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - قیمتی کمتر از ۲۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شود و سامسونگ به فروش بالای آن امیدوار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر همدان استان همدان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone