🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22485.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای: برخی از کالاهای ممنوعه وارداتی هیچ نمونه داخلی ندارند

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای انتقادی و جنجالی به وزارت صمت، اعلام کرد که ثبت سفارش برخی از محصولات فناوری مانند پردازنده و سرور به دلیلی که ...

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای انتقادی و جنجالی به وزارت صمت، اعلام کرد که ثبت سفارش برخی از محصولات فناوری مانند پردازنده و سرور به دلیلی که «موجود بودن نمونه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - تولید داخلی» ذکر شده، امکان پذیر نبوده است. اکنون «علی آذرکار»، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید بعضی از کالاهایی که از واردات آنها ممانعت به عمل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - می‌آید اساسا نمونه داخلی نه در ایران و نه در خیلی از کشورهای جهان ندارند.

آذرکار در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - همین رابطه می‌گوید: «بعضی از کالاها تولیدکنندگان مشخصی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - دنیا دارند که جهانیان آنها را به همین نام می‌شناسند. مثلا CPU دست دو کمپانی اینتل و AMD است و تجهیزات ذخیره‌سازی نیز دست شرکت‌هایی چون فوجیتسو و زیمنس و غیره است. یا خود سرور که در ایران تولید نمی‌شود.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران
نامه رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به وزارت صمت که این اتفاق را «تعجب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - برانگیز» خوانده است.

او می‌گوید در حال حاضر، به دلیل این ممنوعیت واردات، درخواست‌ها و بسیاری از پروژه‌ها معلق مانده و معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد شد: «یک فعال تجاری با من تماس گرفت که با هزینه‌های بسیار یک مناقصه را برده و باید تجهیزات سرور و ذخیره‌سازی وارد کند ولی وزارت صمت اجازه واردات نمی‌دهد. تکلیف این فعالان تجاری با صدها کارمند چه می‌شود؟ این واردات نه تنها به شغل کارمندان مستقیم این شرکت‌ها برمی‌گردد بلکه هزاران فرد دیگر را نیز به طور غیر مستقیم درگیر می‌کند.»

آذرکار باور دارد که لیست کالاهای ممنوعه به هیچ‌وجه کارشناسی شده نیست و باید پیش از تدوین چنین لیستی، با تشکل‌هایی متخصص و وارد به این حوزه مشورت‌هایی شود: «به اندازه کافی مشکلاتی نظیر دور زدن تحریم برای واردکنندگان و فعالان وجود دارد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - این ماجرا تبدیل به یک چالش جدید شده و مشکلات مضاعفی را پدید آورده است.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران

دبیر سازمان نصر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این روند وزارت صمت به تولید ملی کمکی می‌کند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«باید یک چیزی در پس زمینه وجود داشته باشد تا آن را پرورش داد. وقتی که اصلا تکنولوژی، خط تولید، زیرساخت و متریال تولید یک کالایی مانند CPU در کشور وجود ندارد و یک نمونه از آن هم نه در ایران و نه در کشورهای پیشرفته‌تر درست نشده، چطور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - می‌توانیم آن را به تولید ملی برسانیم؟ خریداران عمده این کالاها که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - معمولا خود شرکت‌های دولتی هستند، در قراردادها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - تعیین می‌کنند که یک قطعه باید با برند خاصی به آنها عرضه شود و وقتی چنین شرایطی وجود دارد، چطور باید کالای مورد نظر آنها اعطا شود؟»

آذرکار با اشاره به اتخاذ سیاست‌های مشابهی برای تقویت تولید ملی که در صنعت خودروسازی هم رخ داده می‌گوید: «چند بار باید یک موضوع را تجربه کرد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - تا به اشتباه آن پی برد؟ همان شرایط در حوزه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - فناوٖری هم پیش خواهد آمد. در شرایط کنونی، کرونا بسیاری از تجهیزات زیرساختی برای انجام دورکاری و توسعه فنی کشور لازم است اما این تجهیزات جزو ممنوعات واردات شده‌اند.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا سیاست فعلی می‌تواند به کاهش سرعت پیشرفت فناوری به کشور منجر شود به دیجیاتو می‌گوید: «ما در حال حاضر در صنایعی که سابقه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - طولانی داریم نیز به مشکل توسعه برخورد کردیم، وای به حال موضوعی که اصلا در آن سابقه نداریم و باید چرخ را از صفر اختراع کنیم.»

گفتنیست به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - گزارش ایستنا فهرست این اقلام به همراه کد تعرفه واردات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - گمرکی آن ها به شرح زیر می باشد:
  • 1- شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - نسل جدید NGN
  • ۲- سوئیچ/روتر ظرفیت متوسط با کد تعرفه 85176230
  • ۳- مراکز تلفن دیجیتال و مبتنی بر IP با کد تعرفه 84714930
  • ۴- سیستم مدیریت شبکه مخابراتی (NMS/BSS/OSS)
  • ۵- رادیو مایکروویو از فرکانس ۸ تا ۳۸ گیگاهرتز
  • ۶- رادیوترانک
  • ۷- آنتن‌های مخابراتی (مایکروویو، BTS، ایستگاه زمینی، ماهواره)
  • ۸- تجهیزات DWDM/ROAM تا طول موج ۹۶
  • ۹- تجهیزات SDH نوری تا STM16 با کد تعرفه 85256020
  • ۱۰- تجهیزات پسیو دسترسی نوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - FTTX
  • ۱۱- تجهیزات اکتیو ONU/ONT
  • ۱۲- مودم دیتا (کابلی- بی‌سیم) با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - کد تعرفه 85176910
  • ۱۳- گوشی تلفن مبتنی بر IP
  • ۱۴- تجهیزات تغذیه نیروی مخابراتی (رکتیفایر، باطری، UPS) با کد تعرفه گمرکی 85044030
  • ۱۵- قطعات پسیو رادیویی و نوری
  • ۱۶- کابل‌های مخابراتی (مسی، کواکسیال، نوری) با کد تعرفه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - 85442000
  • ۱۷- ترمینال و متعلقات MDF/DDF/OCDF
  • ۱۸- مفصل‌های مخابراتی و متعلقات (مسی و نوری)
  • ۱۹- دکل‌های مخابراتی با کد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بابل استان مازندران - تعرفه 84312010
  • ۲۰- راک و کابینت مخابراتی
  • ۲۱- سامانه ذخیره سازی (San Storage) تا ۴۸۰ ترابایت
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone