🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22491.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل می‌گوید آماده جذب سرمایه و همکاری با ایرانیان سراسر جهان است

مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با برنامه زنده «مشاور» در شبکه جهانی جام جم، اعلام کرد که ایرانسل آماده جذب سرمایه ایرانیان در هر نقطه از جهان است. او همچنین موضوع تولید گوشی ایرانی را یکی ...

مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - ایرانسل در گفتگو با برنامه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - زنده «مشاور» در شبکه جهانی جام جم، اعلام کرد که ایرانسل آماده جذب سرمایه ایرانیان در هر نقطه از جهان است. او همچنین موضوع تولید گوشی ایرانی را یکی از مواردی دانست که در صورت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - مشارکت ایرانیان خارج از کشور می‌تواند زمینه خوبی برای کسب سود به همراه داشته باشد.

«بیژن عباسی آرند» با اشاره به سرمایه گذاری ایرانسل در گروه اسنپ آن را یک نمونه موفق سرمایه‌گذاری در ایران قلمداد کرد و گفت ایرانسل آمادگی لازم برای ارتباط با ایرانیان خارج از کشور را دارد. او حوزه‌های بهداشت، سلامت و آموزش را از حوزه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - مورد توجه ایرانسل دانست: «رویکرد جدید ایرانسل، به سمت «اپراتور دیجیتال» و توسعۀ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - خدمات دیجیتالی است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - که باعث ارتقای کیفیت زندگی مردم شود.»

عباسی آرند با بیان اینکه «ایرانسل هم اکنون نزدیک به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - ۵۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - مشترک فعال دارد»، تاکید کرد که «فناوری تلفن همراه ارائه شده در ایران، از لحاظ تکنولوژی همان چیزی است که در کشورهای پیشرفته ارائه می‌شود و صنعت مخابرات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - و ارتباطات موبایل که ایرانسل از پرچمداران توسعۀ آن در ایران است.» به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - گفته عباسی آرند در سال‌های اخیر ساخت یک گوشی بومی و ایرانی به دلیل ارزش دلار و گران شدن گوشی‌ها، مورد توجه قرار گرفته است و ایرانسل نیز در راستای بومی‌سازی تولید گوشی همکاری خود را با شرکت‌های داخلی شروع کرده است:

«فکر می‌کنم این مورد یکی از حوزه‌هایی است که اگر ایرانیان خارج از کشور بتوانند مشارکت کنند، زمینۀ خوبی برای بازگشت سرمایه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - و کسب سود در آن وجود دارد.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان

عباسی آرند همچنین «قیمت» و «کیفیت» را دو عامل بسیار مهم در تولید گوشی تلفن همراه دانست که لازم است در این زمینه مدنظر قرار گیرد و با توجه به دسترسی ایرانیان خارج از کشور به بخشی از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - تکنولوژی روز دنیا، کمک هموطنان مقیم خارج را در این زمینه مهم و مؤثر عنوان کرد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین در پاسخ به پرسشی دربارۀ امکان ورود سرمایه‌گذار خارجی در حوزۀ تولید تلفن همراه گفت: «در این زمینه خوشبختانه در سال‌های اخیر کارهای خوبی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - در کشور شده و در حوزۀ تجهیزات شبکۀ موبایل که معمولاً چند شرکت معروف، تأمین‌کنندۀ نیاز اپراتورها در دنیا هستند، در بخش تجهیزات Passive اقدامات خوبی شده و نزدیک به 90 درصد بومی‌سازی انجام شده است و در مورد تجهیزات Active نیز شرکت‌های داخلی با کمک اپراتورها در حال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - سرمایه‌گذاری هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone