🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22481.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تبلت هواوی میت پد معرفی شد؛ کایرین ۸۱۰ و پشتیبانی از قلم M-Pencil

هواوی روز گذشته در کنار رونمایی از خانواده گوشی‌های نوا 7، از تبلت جدید خود به نام «هواوی میت پد» (Huawei MatePad) نیز رونمایی کرد. این تبلت، نسخه ارزان قیمت تبلت میت پد پرو است ...

هواوی روز گذشته در کنار رونمایی از خانواده گوشی‌های نوا 7، از تبلت جدید خود به نام «هواوی میت پد» (Huawei MatePad) نیز رونمایی کرد. این تبلت، نسخه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - ارزان قیمت تبلت میت پد پرو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - است که هواوی آذر ماه سال گذشته از آن رونمایی کرد.

تبلت هواوی میت پد از نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS با رزولوشن ۲۰۰۰x۱۲۰۰ پیکسل برخوردار بوده و از چیپست Kirin 810 نیرو می‌گیرد. باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان

این تبلت به دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلو و پشت مجهز شده است که دوربین اصلی از فوکوس خودکار پشتیبانی کرده اما دوربین سلفی فوکوس ثابت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - را به ارمغان می‌آورد. طول، عرض - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - و ضخامت این تبلت به ترتیب برابر با ۲۴۵.۲ در ۱۵۴.۹۶ در ۷.۳۵ میلیمتر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - است و ۴۵۰ گرم وزن دارد.

تبلت مورد بحث حالت مخصوص خواندن هم دارد که علاوه بر کم کردن نور آبی و نمایش صفحات کتاب به رنگ قهوه‌ای روشن، فاصله چشمان کاربر از نمایشگر و وضعیت آن‌ها را نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - ردیابی می‌کند. این محصول به لطف بهره مندی از رابط کاربری EMUI 10.1 از حالت چند پنجره با دیگر محصولات هواوی و همچنین قلم استایلوس M-Pencil پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان

این تبلت از چهار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - اسپیکر بزرگ Harman Kardon و همچنین چندین میکروفون بهره مند است که تجربه کاربر از محتواهای چند رسانه‌ای را بهبود داده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - و آن را به گزینه‌ای مناسب برای کلاس‌های آموزشی اینترنتی تبدیل می‌کنند. البته خبری از برنامه‌های گوگل نیست.

تبلت هواوی میت پد در رنگ‌های سفید و آبی و در سه مدل در چین به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - بازار عرضه شده است:

  • مدل Wi-Fi رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۲۷۰ دلار
  • مدل Wi-Fi رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - به قیمت ۳۱۰ دلار
  • مدل LTE رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۳۵۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone