🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22500.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC اعلام شد؛ ۲۵۰ میلیون ترانزیستور در ۱ میلی‌متر مربع

تولیدکنندگان تراشه در حال توسعه فناوری‌های جدید و کاهش ابعاد پردازنده‌ها هستند تا مصرف انرژی کاهش و کارایی آن‌ها افزایش پیدا کند. در همین راستا تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC به ۲۵۰ میلیون ترانزیستور در هر ...

تولیدکنندگان تراشه در حال توسعه فناوری‌های جدید و کاهش ابعاد پردازنده‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - هستند تا مصرف انرژی کاهش و کارایی آن‌ها افزایش پیدا کند. در همین راستا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC به ۲۵۰ میلیون ترانزیستور در هر میلی‌متر مربع مجهز می‌شوند.

این تعداد ترانزیستور یک رکورد محسوب می‌شود و می‌تواند تاثیر چشمگیری روی مصرف انرژی یک تراشه داشته باشد. برای مقایسه می‌توان به چیپست کرین ۹۹۰ 5G با لیتوگرافی ۷ نانومتری EUV شرکت TSMC اشاره کرد که در هر میلی‌متر مربع ۹۰ میلیون ترانزیستور دارد و با توجه به اندازه ۱۱۳.۳۱ میلی‌متر مربعی آن، تعداد کل ترانزیستورها به ۱۰.۳ میلیارد می‌رسد. در حالت کلی تعداد ترانزیستورها در تراشه‌های TSMC با لیتوگرافی ۳ نانومتری، ۳.۶ برابر پردازنده‌های ۷ نانومتری است.

پردازنده‌های ۵ نانومتری که نسل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - آینده پردازنده‌ها را تشکیل می‌دهند، در مقایسه با تراشه‌‌های ۷ نانومتری ۱۰ تا ۱۵ درصد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند و همچنین مصرف انرژی آن‌ها ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. پردازنده‌های ۳ نانومتری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - نسبت به تراشه‌های ۵ نانومتری بهبود ۵ درصدی عملکرد و ۱۵ درصدی مصرف انرژی را تجربه خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان

به گفته TSMC، تراشه‌های ۳ نانومتری در زمینه چگالی بهبود ۱.۷ برابری نسبت به پردازنده‌های ۵ نانومتری خواهند داشت. این شرکت اعلام کرده برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری تغییری نخواهند کرد و آن‌ها به صورت آزمایشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - در سال آینده میلادی به تولید می‌رسند. تولید انبوه این تراشه‌ها از نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

TSMC - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - برای تولید این پردازنده چندین فناوری را مورد بررسی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - قرار می‌دهد، البته معتقد است که فرایند FinFET کنونی از نظر هزینه و بهره‌وری انرژی نسبت به سایر فناوری‌ها بهتر است و اولین نسل از تراشه‌های ۳ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - نانومتری با استفاده از فناوری FinFET به تولید می‌رسند. با این وجود، سامسونگ به عنوان رقیب اصلی TSMC - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تایباد استان خراسان - برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری از FinFET صرف نظر کرده و مستقیما از GAAFET استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone