🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22504.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ می‌گوید به زودی مشکل نمایشکر گلکسی S20 اولترا را حل می‌کند

سامسونگ باگ سبز شدن نمایشگر در گلکسی S20 اولترا را تأیید کرد و گفت که بروزرسانی نرم افزاری برای رفع آن را به زودی منتشر می‌کند. هفته پیش گزارش کردیم که آپدیت امنیتی ماه آوریل ...

سامسونگ باگ سبز شدن نمایشگر در گلکسی S20 اولترا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - را تأیید کرد و گفت که بروزرسانی نرم افزاری برای رفع آن را به زودی منتشر می‌کند.

هفته پیش گزارش کردیم که آپدیت امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۰ باگ عجیبی را در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - گلکسی S20 اولترا به وجود آورده است. برخی کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - این مدل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - گزارش کرده‌اند که پس از نصب کردن این بروزرسانی، در بعضی مواقع لایه‌ای سبز رنگ روی نمایشگر را می‌پوشاند.

سایت Sammobile گزارش می‌کند که سامسونگ در حال توسعه به روزرسانی برای این باگ بوده و به زودی آن را منتشر می‌کند. سازنده کره‌ای در بیانیه‌ای به این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - سایت، باگ سبز شدن نمایشگر را تأیید کرد و گفت که پچ برطرف کننده آن به زودی منتشر می‌شود. سامسونگ آپدیت مشکل ساز را هم حذف کرده و دیگر از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - طریق نرم افزار Smart Switch قابل دانلود نیست.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان

باگ سبز شدن نمایشگر زمانی اتفاق می‌افتد که نرخ رفرش نمایشگر بالاتر از ۶۰ هرتز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - میزان روشنایی کمتر از ۳۰ درصد باشد. بیشتر شکایت‌ها مربوط به نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌شوند که به چیپست اگزینوس ۹۹۰ مجهز شده است.

سامسونگ در بیانیه خود می‌نویسد:

«سامسونگ از مشکل گزارش شده، که ظاهراً در تعداد بسیار کمی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - اولترا دیده شده، آگاه است. ما قصد داریم بروزرسانی نرم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - افزاری را در سریع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - ترین زمان ممکن برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - حل این مشکل به زودی منتشر کنیم.»

اینکه سامسونگ وجود باگ را تأیید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - کرده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - و در حال توسعه به روزرسانی برای برطرف کردن آن برآمده، خبر خوشحال کننده‌ای است. البته این شرکت در بیانیه خود می‌گوید «تعداد بسیار کمی» از کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا به باگ سبز شدن نمایشگر برخورد کرده‌اند که با حجم بالای شکایت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - کاربران در تناقض است.

تا زمان انتشار به روزرسانی نرم افزاری توسط سامسونگ، می‌توان این مشکل را به طور موقتی و با تنظیم کردن رفرش ریت روی ۶۰ هرتز برطرف کرد. این راه حل به هیچ عنوان راه حل قطعی و ایده آل نبوده و تا مدتی کاربر را از تجربه روان‌تر محتواها منع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - می‌کند؛ ولی در حاضر فقط به کمک همین راه حل می‌توان باگ مذکور را رفع کرد.

تاریخ دقیق انتشار این به روزرسانی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone