🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22482.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی آیفون SE جدید: تعویض مادربرد با آیفون ۸ امکان پذیر است؟ [تماشا کنید]

ویدیوی کالبدشکافی آیفون SE جدید نشان می‌دهد این گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون ۸ داشته و برخی قطعات آن عیناً از آیفون ۸ قرض گرفته شده اند. یک تعمیرکار گوشی چینی با نام کاربری ...

ویدیوی کالبدشکافی آیفون SE جدید نشان می‌دهد این گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون ۸ داشته و برخی قطعات آن عیناً از آیفون ۸ قرض گرفته شده اند.

یک تعمیرکار گوشی چینی با نام کاربری «Ao Technology» در شبکه Weibo آیفون SE جدید (یا آیفون SE 2020) را کالبدشکافی کرده و برای اولین بار قطعات درونی این گوشی را نشان می‌دهد. او در این کلیپ آیفون SE جدید را در کنار آیفون ۸ قرار می‌دهد و به شباهت‌های فراوان آن‌ها اشاره می‌کند:

باز کردن آیفون SE مثل آیفون ۸ به آسانی انجام می‌شود و برای جدا کردن نمایشگر از بدنه به گرمای کمی برای ذوب کردن چسب‌ها نیاز است. او پس جدا کردن نمایشگر از فریم، گوشی را کنار آیفون ۸ قرار می‌دهد و به شباهت‌های آن‌ها اشاره می‌کند. در واقع این دو گوشی در این وضعیت آنقدر شبیه به هم هستند که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - امکان تشخیص آن‌ها سخت می‌شود.

اندازه باتری و چیدمان قطعات درونی آیفون SE دقیقاً مشابه آیفون ۸ است. پوشش به کار رفته برای قطعات هم یکی است. کارشناس چینی به شباهت بسیار زیاد نمایشگر آیفون SE جدید به آیفون ۸ اشاره می‌کند و پس از وصل کردن آن به آیفون ۸ متوجه می‌شود که بدون مشکل کار می‌کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان

چیدمان قطعات مادربرد آیفون SE جدید نیز کاملاً شبیه آیفون ۸ است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - او مادربرد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - این گوشی را با مادربرد آیفون ۸ تعویض کرد تا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - ببینید گوشی روشن می‌شود یا نه. او پس از تعویض مادربرد متوجه می‌شود که کانکتور باتری در آیفون - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - SE جدید با آیفون ۸ فرق داشته و شبیه کانکتور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - باتری آیفون ۱۱ است.

او باتری آیفون ۸ را به کانکتور وصل می‌کند و آیفون SE جدید با مادربرد آیفون ۸ روشن می‌شود! نمایشگر، اسپیکر و موتور Haptic به درستی کار می‌کنند. البته باز کردن اپلیکیشن دوربین نشان داد که دوربین اصلی از کار افتاده ولی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - دوربین سلفی بدون هیچ مشکلی عمل می‌کند.

بسیاری از قطعات آیفون SE جدید مستقیماً از آیفون ۸ قرض گرفته شده‌اند. اپل از قطعاتی که سال‌ها قبل تولید کرده در آیفون SE جدید استفاده کرده و با این کار صرفه جویی زیادی در هزینه‌ها کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone