🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22484.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل در پی عرضه محصولات محبوب با قیمت کمتر؛ آی مک و آیپد ارزان‌تر در راهند

طبق گزارش جدید، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند. این گزارش اضافه می‌کند که این شرکت در سال ...

طبق گزارش جدید، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند. این گزارش اضافه می‌کند که این شرکت در سال ۲۰۲۰ محصولات بیشتری را با قیمت مقرون به صرفه تر عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری China Times، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی آی مک ۲۳ اینچی و آیپد ۱۱ اینچی را با قیمت کمتر معرفی کند. با اینکه در گذشته شایعاتی در مورد عرضه نسخه ارزان قیمت تر آی مک به گوش می‌رسید، حالا برای نخستین بار به مدل ۲۳ اینچی اشاره می‌شود.

در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - حال حاضر مدل‌های ارزان قیمت تر آی مک با نمایشگر ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی به فروش می‌رسند. اگر آی مک ۲۳ اینچی با قیمت کمتری روانه بازار شود، احتمالاً جایگزین مدل ۲۱.۵ اینچی خواهد شد، چون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - فروش مدل‌های ۲۱.۵ و ۲۳ اینچی چندان منطقی به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - نظر نمی‌رسد. با این وجود ممکن است آی مک جدید از ظاهری شبیه به مدل فعلی ۲۱.۵ اینچی برخوردار بوده و با نمایشگر بزرگ تر و با حاشیه کم تر به بازار عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان

آی مک جدید از سه ماهه سوم سال جاری میلادی تولید شده و احتمالاً در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد شد.

اپل برنامه‌هایی برای عرضه یک آیپد ارزان قیمت هم در سر دارد. ارزان ترین مدل آیپد نمایشگر ۱۰.۲ اینچی داشته و با قیمت ۳۲۹ دلار فروخته می‌شود. بنابراین تصورش سخت است که آیپد جدید قیمت کمتری داشته باشد، به همین دلیل احتمال دارد نسخه مقرون به صرفه تر آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی باشد.

در ادامه گزارش نوشته شده که آیپد جدید نمایشگر mini-LED خواهد داشت. ماه قبل هم گزارش کردیم که اپل می‌خواهد در دو سال آینده شش محصول با نمایشگر mini-LED معرفی کند. از مزایای این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - نوع نمایشگرها می‌توان به قطر و وزن کمتر و همچنین بهبود کیفیت تصویر اشاره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - کرد.

یکی از نکات جالب گزارش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - یاد شده این است که اپل در سال ۲۰۲۰ نمی‌خواهد فقط روی محصولات گران قیمت تمرکز کند و قصد دارد نسخه‌های ارزان قیمت بسیاری از محصولات محبوب خود را روانه بازار کند. این شرکت هفته گذشته آیفون SE جدید را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قروه استان کردستان - با قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر شرکت شما دور و بر میدان بلال قروه کار انجام میده
پاسخ: بله در میدان بلال شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone