🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22490.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در پی تولید اولین چیپ حافظه ۱۶۰ لایه‌ای NAND است

سامسونگ به عنوان بازیگر اصلی بازار حافظه فلش در پی تولید نخستین چیپ ۱۶۰ لایه‌ای NAND است. چند هفته قبل رسانه‌ها مدعی شدند که کمپانی چینی SK Hynix چیپ ۱۲۸ لایه‌ای QLC NAND طراحی کرده که از نظر ...

سامسونگ به عنوان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - بازیگر اصلی بازار حافظه فلش در پی تولید نخستین چیپ ۱۶۰ لایه‌ای NAND است.

چند هفته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - قبل رسانه‌ها مدعی شدند که کمپانی چینی SK Hynix چیپ ۱۲۸ لایه‌ای QLC NAND طراحی کرده که از نظر سرعت، ظرفیت و مصرف انرژی بهتر از تراشه ۱۳۶ لایه‌ای V-NAND سامسونگ است. دیگر رقبای سامسونگ هم دست روی دست نگذاشته‌اند. وسترن دیجیتال و Kioxia تا پاییز امسال چیپ های ۱۱۲ لایه‌ای 3D NAND را وارد بازار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - می‌کنند و میکرون هم با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - اندکی اقبال تراشه ۱۲۸ لایه‌ای NAND را حتی قبل از آن در قلب SSDها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - جای خواهد داد.

سامسونگ برای حفظ بازار خود دست به کار شده و به سرعت در حال توسعه نسل هفتم چیپ حافظه V-NAND با ۱۶۰ لایه است که تا اواخر پاییز وارد تولید فاز تولید انبوه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان

چیپ NAND جدید کره‌ای‌ها از فناوری پیشرفته Double Stack برای افزایش ۶۷ درصدی چگالی سلول به ازای هر بسته استفاده می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - کند. این دستاورد به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - کاهش مصرف انرژی و کاهش قیمت محصول در مقایسه با چیپ‌های ۹۶ لایه معمول فعلی منجر می‌‌شود. البته این مزایا به قیمت کاهش تاب نوشتن کلی تمام شده و آنرا از فهرست حافظه های ایده‌آل سازمانی خارج می‌کند.

در بازار سازمانی هنوز اینتل 3D XPoint و سامسونگ Z-NAND از نظر تاخیر و تاب نوشتن حرف اول را می‌زنند و حتی اینتل در پی عرضه حافظه فلش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - ۱۴۴ لایه ای QLC در درایوهای اپتین بعدی است که قابلیت‌های گسترده ‌ای را به همراه خواهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - آورد.

سامسونگ در سال گذشته ۱۶.۵ میلیارد دلار از عرضه حافظه‌های فلش NAND به دست آورده و ۸ میلیون آنرا صرف ارتقای فناوری کارخانه‌های خود در چین خواهد کرد. این کمپانی قصد اعزام ۲۰۰ مهندس به چین برای نظارت بر خطوط تولید چیپ‌های NAND را دارد و در صورتی که همه چیز طبق - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - برنامه پیش برود، ماهیانه ۱۳۰ هزار ویفر تولید خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone