🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22487.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت برای رونمایی از سرفیس گو ۲ و سرفیس بوک ۳ آماده می‌شود

مایکروسافت در سال جاری میلادی از سرفیس گو ۲ به همراه سرفیس بوک ۳ رونمایی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، تبلت مایکروسافت از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل ...

مایکروسافت در سال جاری میلادی از سرفیس گو ۲ به همراه سرفیس بوک ۳ رونمایی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، تبلت مایکروسافت از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

مایکروسافت سرفیس گو یک تبلت ویندوزی با قیمت مناسب است که در بازار طرفداران مخصوص به خود را دارد. این محصول امسال بروزرسانی می‌شود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و نسل جدید آن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگرچه در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - گذشته شنیده‌ها حاکی از نمایشگر  ۱۱ اینچی این محصول بودند، اما جدیدترین گزارش منتشر شده به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی این تبلت اشاره می‌کند. علاوه بر افزایش اندازه نمایشگر، حاشیه‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - اطراف آن نیز نسبت به نسل کنونی کمتر می‌شود تا شاهد عدم تغییر در ابعاد کلی این محصول باشیم.

سرفیس گو ۲ در نسخه‌ای مجهز به پردازنده اینتل Core m3 وارد بازار می‌شود، البته خریداران به مدل‌های مجهز به پردازنده اینتل پنتیوم گلد نیز دسترسی خواهند داشت. با توجه به عدم تغییر اندازه دستگاه، کاربران می‌توانند از تجهیزات موجود برای آن استفاده کنند که برای مثال می‌توان به کیبورد تایپ کاور اشاره کرد. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - مدل مجهز به پردازنده اینتل Core m3 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و همچنین خریداران می‌توانند آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - را همراه با شبکه LTE سفارش دهند. انتظار می‌رود نسخه پایه این تبلت با قیمت ۳۹۹ وارد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بازار شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

علاوه بر نسل جدید سرفیس گو، مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس بوک ۳ نیز رونمایی خواهد کرد و همانطور که می‌توان انتظار داشت، مشخصات فنی آن در مقایسه با نسل کنونی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بهبود پیدا می‌کند. در گزارش جدید به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - تامین قدرت این محصول توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به همراه کارت‌های گرافیک Quadro انویدیا اشاره شده است.

بر اساس شنیده‌ها، مایکروسافت قصد دارد ماه آینده میلادی از محصولات جدید سرفیس رونمایی کند. اگرچه این شرکت در ماه‌های گذشته مشغول توسعه این دستگاه‌ها بوده، اما شاید به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به معرفی آن در تاریخ دیگری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone