🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22497.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ویروس کرونا چه بر سر مغز بیماران می‌آورد؟

اواخر مارس که ویروس کرونا در حال تسخیر دیترویت بود، آمبولانسی آژیر کشان یک بیمار ۵۸ ساله مشکوک به کووید-۱۹ را به بیمارستان مملو از جمعیت «هنری فورد» رساند. پزشکان بیمار را به مبتلا به ...

اواخر مارس که ویروس کرونا در حال تسخیر دیترویت بود، آمبولانسی آژیر کشان یک بیمار ۵۸ ساله مشکوک به کووید-۱۹ را به بیمارستان مملو از جمعیت «هنری فورد» رساند. پزشکان بیمار را به مبتلا به کرونا تشخیص دادند اما آنچه تعجب آنها را در پی داشت این بود که وی گاهی دچار سردرگمی می‌شد و به جز نامش چیز دیگری را به یاد نمی‌آورد.

آزمایشات اولیه از وجود التهاب مغزی حکایت داشت. در بخش‌هایی از مغز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - هم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - که مسئول رله سیگنال‌های حسی، تنظیم هوشیاری و دسترسی به خاطرات هستند، ضایعات سفیدی به چشم می‌خورد که مملو از عصب‌های مرده و در حال مرگ بودند.

پزشکان بیماری وی را «انسفالوپاتی هموراژیک نکروزان حاد» یا ANE تشخیص دادند. این عارضه نادر معمولا همراه عفونت‌های ویروسی بروز پیدا می‌کند اما عامل آن نه خود ویروس بلکه انتشار بیش از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - حد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - پروتئین‌های محلولی به نام «سیتوکین» است.

برخی بیماران کووید-۱۹ به تشنج و سکته مغزی دچار شده‌اند

این پروتئین در واقع سیگنال هشدار بدن در مورد حمله ویروس است اما گاهی اوقات بیش از حد آزاد شده و باعث التهاب می‌شود. دانشمندان هنوز مطمئن نیستند که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - آیا همین اتفاق در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - مورد ویروس کرونا هم رخ می‌دهد یا اینکه ویروس مستقیما - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - سیستم عصبی را مورد هدف قرار می‌دهد.

هرچند از سرفه و تب به عنوان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - نشانه‌های ابتلا به کرونا نام برده می‌شود اما برخی موارد عجیبتر از این بوده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - شامل سر درد، گیجی، سوزش، بی حسی، تشنج و حتی از دست دادن حس چشایی و بویایی نیز می‌شود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - که شک متخصصان به آسیب کرونا به مغز را در پی داشته است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی

نخستین گزارش‌ها در مورد اثرگذاری کووید-۱۹ بر سیستم اعصاب مرکزی در بهمن ماه سال گذشته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - از ووهان مخابره شد. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - عصب شناسان با تحلیل سوابق پزشکی ۲۱۴ بیمار به وجود علائم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - مرتبط به سیستم عصبی در ۳۶.۴ درصد آنها پی برده بودند.

متداول ترین نشانه‌های رویت شده شامل درد عضلانی، سردرد، سرگیجه و سردرگمی است بوده که در بیماری‌های ویروسی به ویژه میان سالمندان چندان نادر نیست اما برخی دیگر سندرم‌های عصبی پیچیده تری نظیر سکته مغزی، تشنج طولانی و آنوسمی را تجربه کرده‌اند.

مغز دارای بخشی از رگ‌های به هم چسبیده به نام «سد خونی مغزی» است که به عنوان مانعی نیمه تراوا از بافت این ارگان حیاتی حفاظت می‌کند. در صورتی که ویروس کرونا از این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - مانع عبور کرده و نورون‌ها را آلوده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - کند، یافتن درمان آن بسیار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - دشوار خواهد بود چرا که محققان سالهاست در تلاش برای عبور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - از این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - مانع و درمان اختلال‌هایی نظیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - آلزایمر هستند.

اگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - ویروس از سد محافظ مغز بگذرد، شرایط بیمار حادتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - می‌شود

از سوی دیگر آنچه امروز جان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - بسیاری از بیماران درگیر کرونا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - را نجات می‌دهد دستگاه تنفس مصنوعی است اما در صورت آلوده شدن مغز داستان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - بسیار متفاوت خواهد بود چرا که این ارگان را نمی‌توان به ونتیلاتور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - متصل کرده و زنده نگاه داشت.

هنوز تحقیقات جامعی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - در این موارد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - صورت نگرفته اما متخصصان بر این باورند که علائم آسیب به سیستم عصبی در درصد کمی از ۲ میلیون بیمار مبتلا به کرونا ظهور پیدا کرده است. با این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - حال همین درصد پایین هم برای جامعه پزشکی اهمیت بالایی دارد چرا که این علائم احتمالا به خط درمانی جدیدی نیاز دارند که بیش از بدن باید روی مغز تمرکز داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی

محققان در مقاله ای که به تازگی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - چاپ شده با اشاره به پدیدار شدن سردرد چندین روز قبل از سرفه و تب خواستار گنجاندن این مورد در علائم احتمالی ابتلا به کرونا شده‌اند چرا که می‌تواند به تشخیص زودتر بیماری کمک کند.

« Josephson»، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - از نویسندگان این مقاله ظاهر شدن این علائم را چندین عجیب نمی‌داند چرا که هر عفونت جدی ویروسی می‌تواند از طریق التهاب در سیستم ایمنی یا به صورت مستقیم سیستم اعصاب مرکزی را هدف بگیرد. شیوع گسترده کرونا و فشار شدید آن روی سیستم درمانی امکان تعیین دقیق نحوه اثرگذاری بر سیستم عصبی را ناممکن کرده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - است.

متخصصان برای بررسی این مساله نیاز به عکسبرداری از مغز، برآورد میزان فعالیت سیستم عصبی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - و مشاهده کپی‌های ویروس کرونا در مایع نخاعی دارند اما شرایط بحرانی این امکان را از آنها صلب کرده است.

در برخی بیماران ویروس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - جای ریه سراغ مایع نخاعی رفته

با این حال برخی تحقیقات در این زمینه از احتمال حمله مستقیم به سیستم عصبی حکایت دارد. در ژاپن مردی ۲۴ ساله با علائمی نظیر تب، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - سردرد و خستگی دوبار به دو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - کلینیک مختلف مراجعه کرده اما آزمایش خون و اشعه ایکس ابتلای وی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - به بیماری خاصی را رد می‌کند. چند روز بعد وی بیهوش و غوطه‌ور در استفراغ، کف خانه پیدا شده و حین انتقال به بیمارستان هم دچار تشنج می‌شود.

نتیجه نمونه گیری براق و مخاط وی در بیمارستان ابتلا به کووید-۱۹ را رد می‌کند اما نکته عجیب اینجاست در تست مایع نخاعی این ویروس مهلک پیدا می‌شود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - این کیس عجیب از توانایی کرونا در حمله به سیستم اعصاب مرکزی حکایت دارد.

پزشکان پس از بررسی بیمار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - دیترویت هم دریافتند که الگوی التهاب وی با رفتار عفونت ویروسی تطابق دارد. Elissa Fory، عصب شناس بیمارستان فورد و پزشک این بیمار می‌گوید: «این احتمالا نشانه‌ای از توانایی ویروس در یورش مستقیم به مغز در موارد نادر است.»

محققانی نظیر Josephson - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - امیدوارند در ماه‌های آینده و با افزایش پیشرفت‌ها در مقابله با کرونا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - و افزایش کیت‌های تست مایع نخاعی پزشکان به شکل بهتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - و جامع‌تری بیماران کووید-۱۹ به ویژه افراد با نشانه‌هایی از مشکل در سیستم عصبی را معاینه کنند. بدون وجود این داد‌ه‌ها نمی‌توان گزارش‌ها در مورد کیس‌های ژاپن و آمریکا را با دقت بررسی کرد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی

یکی از معدود کسانی که از رخنه ویروس مرموز به مغز شوکه نشده یک میکروب شناس و پزشک بیماری‌های عفونی به نام «Stanley Perlman» است که در «دانشگاه آیووا» فعالیت دارد. در طول اپیدمی سارس که ۷۷۴ را به کام مرگ فرستاد، تنها چند کالبدشکافی روی قربانیان انجام شد اما دستکم در ۸ مورد از آنها نشانه‌هایی از ویروس و ژنوم آن علاوه بر ریه، کلیه و طحال در مغز هم پیدا شده بود.

Perlman و همکارانش برای پی بردن به نحوه رخ دادن این مساله در سال ۲۰۰۸ مطالعه‌ای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - را ترتیب دارند. آنها با علم به اینکه ویروس برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - ورود به سلول از گیرنده ACE2 استفاده می‌کند، ژنتیک موش‌ها را به گونه ای مهندسی کردند که گیرنده انسانی را بیان کند آنها سپس مقداری از ویروس عامل سارس را از طریق بینی به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - بدن موش وارد کردند.

ویروس به جای آنکه یکراست سراغ ریه برود، از طریق حفره بینی و با استفاده از نورون‌های بویایی وارد مغز حیوان شد. SARS-CoV به سرعت خود را در مغز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - تکثیر کرده و با ایجاد صدمات عصبی شدید به سرعت به مرگ موش منجر شد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی

چند سال بعد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - محققان همین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - آزمایش را با ویروس کرونای عامل مرس تکرار کردند. در هر دو مورد ویروس بیشتر سراغ نورون‌ها در بخش‌های خاصی مثل ساقه مغز می‌رفت که طناب نخاعی را به مخچه و نیمکره‌ها متصل کرده و در تنظیم تنفس غیرارادی تاثیر دارد.

ویروس عامل کووید-۱۹ یا SARS-CoV-2 هم مثل پسرعمویش از گیرنده ACE2 به عنوان دروازه ورود به سلول و تبدیل آن به کارخانه ویروس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - سازی استفاده می‌کند.

علی رغم شمار بسیار بالای قربانیان کرونای جدید کالبدشکافی‌های چندانی صورت نگرفته و در بخش عمده ای از همین موارد هم تمرکز اصلی روی ریه بوده است. با این حال به گفته Perlman برخی از محققان چینی با بررسی جمجمه بیماران فوت شده بر اثر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - کووید-۱۹ از رخنه ویروس به بافت‌های مغز خبر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - داده‌اند.

داده‌های مربوط به این کالبدشکافی‌ها هنوز منتشر نشده اما Perlman آنرا قوی ترین شواهدی می داند که از توانایی SARS-Cov-2 برای عبور از سد خونی مغز حکایت دارند.

ساقه مغز که در تنظیم تنفس نقش دارد هدف مورد علاقه کروناست

اما آنچه که بیشتر نظر Perlman را به خود جلب کرده موارد معدود عبور ویروس از این سد نیست بلکه شمار بالای کیس‌هایی است که از عدم توانایی آن خبر می‌دهد: مواردی که افراد در آن حس بویایی و چشایی را از دست داده‌اند.

داده‌های کنونی نشان می‌دهد که آنوسمی یا از دست دادن یکباره حس بویایی و چشایی در ۳۰ تا ۵۰ درصد از بیماران کووید-۱۹ رخ می‌دهد. در اغلب موارد این علائم حتی پیش از سرفه و تب ظهور کرده و نشانگر نفوذ ویروس به سلول‌های بویایی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - درون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - بینی و آسیب رساندن به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - آنها است. این نورون‌ها در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - حباب‌های بویایی قرار داشته و بازوی پوشیده از گیرنده‌های رایحه آنها به درون حفره بینی کشیده شده است.

در این افراد ویروس خود را به تنها سلول‌های سیستم اعصاب مرکزی می‌چسباند که در معرض دنیای بیرون قرار دارند. Perlman می‌گوید اگر SARS-CoV-2 در پی ایجاد بیماری مغزی بود باید این افراد هم قربانی آن می‌شدند اما آنها تنها حس بویایی و چشایی را از دست داده‌اند و این بسیار عجیب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی

هنوز کسی نمی‌داند چرا ویروس به جای اینکه مثل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - مورد موش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - از بینی برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - رخنه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - به مغز استفاده کند همانجا متوقف شده اما سرنخ‌ها در حال پیدا شدن هستند و مهمترین دلیل عدم بیان گیرنده‌های ACE2 در نورون‌های بویایی عنوان شده‌اند.

محققان در دو مطالعه جداگانه به بررسی نقاط حضور گیرنده ACE2 در دستگاه تنفسی و منافذ بینی پرداخته و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - هر دو گروه آنها را روی انواع مختلفی از سلول‌ها یافته‌اند. تحلیل‌های آنها نشان می‌دهد که این گیرنده در نورون‌های بویایی وجود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - ندارد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - و ویروس ناگزیر روی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - سلول‌های دیگری در بینی اثر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - می‌گذارد.

تیم تحقیقاتی که توسط عصب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - شناسان دانشگاه هاروارد رهبری شده احتمال داده‌اند که دلیل نفوذ ویروس به مغز حمله به سلول‌هایی است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - که در حفظ سد خونی نقش دارند. تیم دیگری هم به احتمال آلوده شدن سلول‌های اطراف نورون‌های بویایی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - اشاره کرده‌اند که در نتیجه می‌تواند به فلج شدن موقتی این نورون‌ها و از کار افتادن شامه بیماران منجر شود.

اثبات درستی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - هر یک از این پژوهش‌ها مستلزم مطالعات گسترد روی بافت‌های زنده درون بینی است اما قانع کردن بیماران کووید-۱۹ به مشارکت در پروژه‌های تحقیقات پزشکی بسیار دشوار است. تا زمانی که امکان تحقیقات جامع فراهم شود پزشکان باید به داده‌های در دسترس برای بررسی اثرات ویروس کرونا بر مغز و راه‌های درمان آن اکتفا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فراهان استان مرکزی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone