🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31788.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اریکسون از توسعه شبکه 5G در برخی نقاط خبر داد

شاید 5G برای ما ایرانی ها یک فناوری دور از دسترس به نظر برسد اما کمپانی اریکسون سوئد طی نشست خبری در MWC ۲۰۱۹ از ارائه این فناوری در آمریکا و برنامه هایی برای توسعه آن ...

شاید 5G برای ما ایرانی ها یک فناوری دور از دسترس به نظر برسد اما کمپانی اریکسون سوئد طی نشست خبری در MWC ۲۰۱۹ از ارائه این فناوری در آمریکا و برنامه هایی برای توسعه آن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - در نقاط دیگر طی سال جاری خبر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - داد.

به گفته «بوریه ایکهولم»، رییس و مدیرعامل اریکسون این شرکت تا کنون ۵ میلیون رادیوی سازگار با شبکه 5G را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر این کمپانی سوئدی شبکه های 5G را در آمریکای شمالی ارائه کرده و ترافیک در آن جریان دارد:

فناوری 5G همین حالا در دسترس است و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - در سال ۲۰۱۹ شبکه ها عملا به 5G سوییچ می شوند. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - کمپانی ما ۱۰ قرارداد را برای توسعه 5G امضا کرده که از کمپانی های دیگر بیشتر است. در حال حاضر ۴۰۰۰ هزار مهندس در واحد تحقیق و توسعه اریکسون به پیشبرد این پروژه ها کمک می کنند.

این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - شرکت ۹ رادیوی جدید و از جمله یک اکسس پوینت را با خود به MWC ۲۰۱۹ آورده که ابعادی برابر با قوطی کبریت دارد. این دستگاه به خاطر ابعاد کوچک به توسعه آسان 5G در محیط های شهری، استادیوم ها و دیگر نقاط - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - مملو از جمعیت کمک می کند.

به گفته ایکهولم یکی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - از راه های سرعت بخشیدن به ارائه 5G استفاده از قابلیت «اشتراک طیف دینامیک» است که توسط اریکسون طراحی شده و امکان پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - 5G را به باندهای پایه (بیس یاند) با فناوری چهار سال قبل هم می دهد. اساسا زیرساخت های قدیمی قابلیت ارائه ترافیک 5G در کنار 4G را دارند و در نتیجه اپراتورها با تکیه به اشتراک طیف 5G را سریعتر به دست کاربران می رسانند. تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان  استان خراسانمدیرعامل اریکسون از آسیا و آمریکای شمالی به عنوان پیشروترین مناطق در زمینه پیاده سازی شبکه 5G نام برد و در عین حال هشدار داد که اروپا از این نظر در خطر عقب ماندن قرار دارد. وی بر این باور است که 5G تنها به معنی فروختن سیم کارت های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - جدید به کاربران نیست بلکه با تغییر زیرساخت های صنعتی، افزایش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - استفاده از ربات ها و سیستم های ساخت و تولید به تغییر زیربنایی جامعه منجر می شود.

ایکهولم معتقد است تغییر شبکه های به 5G یک شبه رخ نمی دهد و حتی تا سال ۲۰۲۴ هم بخش عمده اتصال ها به اینترنت از طریق  4G LTE صورت می گیرد.

در نوزدهمین نمایشگاه تلکام که مهرماه برگزار شد، دکتر «بابک حسین خلج» مدرس دانشکده برق دانشگاه شریف از همکاری دو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - ساله این دانشکده و اپراتور همراه اول برای آماده سازی بسترهای اینترنت 5G و مطالعات در این زمینه خبر داد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone