🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31786.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نوبیا آلفا معرفی شد؛ ساعت هوشمندی که می‌توان با آن سلفی گرفت [تماشا کنید]

چندی پیش شرکتی به نام نوبیا که یکی از شاخه‌ های کمپانی ZTE محسوب می‌شود، طرحی مفهومی از نوبیا آلفا منتشر کرده بود. این گجت در واقع موبایل کاملی بود که ظاهری شبیه به ساعت هوشمند ...

چندی پیش شرکتی به نام نوبیا که یکی از شاخه‌ های کمپانی ZTE محسوب می‌شود، طرحی مفهومی از نوبیا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آلفا منتشر کرده بود. این گجت در واقع موبایل کاملی بود که ظاهری شبیه به ساعت هوشمند داشت و دور مچ دست کاربر بسته می‌شد. حال این محصول طی کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی شده و مشخصات کلی آن نیز فاش شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این روزها بسیاری از شرکت‌ها سراغ نمایشگر‌های انعطاف پذیر هستند و موبایل تاشو به ترند جدید MWC امسال بدل شده. با این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وجود گام بعدی صنعت تولید گجت‌های هوشمند، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌تواند استفاده از نمایشگر‌های رول شونده باشد. گامی که شرکت‌های زیادی نظیر سامسونگ، ال جی و اپل به دنبال برداشتن آن هستند.

با این وجود به نظر می‌رسد که شرکت نوبیا توانسته گوی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سبقت را از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیگر رقبا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برباید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و توجه کاربران را به ساعت هوشمندی جلب کند که به طور مجزا، بسیاری از توانایی ‌های گوشی‌ها درآن بکار رفته است.

صفحه نمایش اولد ۴ اینچی که روی مچ دست کاربر را می‌پوشاند

تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

نوبیا آلفا در واقع ظاهر یک ساعت هوشمند با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بدنه‌‌ای از جنس فولاد زنگ ضد آب را دارد که یک نمایشگر اولد ۴ اینچی انعطاف پذیر، بیشتر سطح آن را پوشیده است. در واقع این اندازه این صفحه نمایش ۲۳۰ درصد بزرگتر از نمایشگر بکار رفته در دیگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود.

این گجت از تمامی تکنولوژی‌های سیم کارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی (4G) تماس برقرار کند یا پیغامی بفرستد. علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، نوبیا آلفا از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می‌کند.

با نوبیا آلفا پیغام بفرستید، ورزش کنید و حتی سلفی یا ویدیو بگیرید

تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز روی این گجت تعبیه شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن، سلفی بگیرد یا فیلمبرداری کند. رابط کاربری جالبی هم برای این دوربین انتخاب شده؛ بدین صورت که کاربر برای گرفتن عکس تنها لازم است روی صفحه نمایش نوبیا آلفا ضربه بزند اما برای فیلمبرداری کاربر باید برای چند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ثانیه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انگشت خود را روی نمایشگر نگه دارد و حالت مخصوص را فعال نماید.

این گجت به لطف ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی می‌تواند ۶ هزار تصویر، ۲ هزار ویدیوی کوتاه و هزار موسیقی را ذخیره کند.

نوبیا آلفا به ویژگی‌های سلامتی بسیاری نظیر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حالت ورزش، ردیاب حرکتی، حسگر سنجش ضربان قلب و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ردیاب نیز مجهز شده که کاربر می‌تواند با کمک آن سلامتی خود را به خوبی کنترل کند و سلامتی بدن خود را حین ورزش یا خواب چک نماید.

سایر ویژگی‌های نرم افزاری و سخت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افزاری

تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

نوبیا آلفا به هیچکدام سیستم‌ عامل‌ ‌های شرکت ‌های دیگر نظیر Wear OS، Watch OS یا تینزن مجهز نشده و از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک سیستم ‌عامل مخصوص بهره می‌برد که می‌تواند از جای جای نمایشگر ۴ اینچی آن استفاده کند.

به لطف سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مخصوص، کاربر می‌تواند از طریق کنترل لمسی چندگانه، فرمان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صوتی و ژست‌های حرکتی، نوبیا آلفا را کنترل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند و با کمک ارتباط بلوتوثی و اینترنتی به استریم موسیقی بپردازد.

این موبایل از چیپست قدیمی اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این در حالی است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که چندی پیش اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ معرفی شده و گمان می‌رفت که از چیپست جدیدتر برای نوبیا آلفا استفاده شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از آنجایی که این گجت از صفحه نمایش بزرگی بهره می‌برد، تولیدکنندگان مجبور - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بودند که باتری ظرفیت بالایی برای آن انتخاب کنند. با این وجود شرکت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نوبیا به یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اکتفا کرده و کاربر با شارژ کامل آن یک یا دو روز از نوبیا آلفا استفاده کند.

هنوز تاریخ و زمان عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده اما کاربران می‌توانند آن را در دو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رنگ مشکی و طلایی خریداری کنند. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بند مشکی از فولاد ضد زنگ ساخته شده اما مدل طلایی آن از صفحات طلای ۱۸ عیار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساخته می‌شود که قیمت آن را به شدت بالا خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone