🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31797.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه توسط علی بابا افتتاح شد

علی بابا که کار خود را با فروش بلیت پرواز داخلی آغاز کرد و سپس به فروش بلیت‌های قطار، پرواز خارجی و ایجاد سایت جاباما مشغول شد؛ حالا شامل بزرگترین تیم پشتیبانی (کال سنتر) خاورمیانه ...

علی بابا که کار خود را با فروش بلیت پرواز داخلی آغاز کرد و سپس به فروش بلیت‌های قطار، پرواز خارجی و ایجاد سایت جاباما مشغول شد؛ حالا شامل بزرگترین تیم پشتیبانی (کال سنتر) خاورمیانه در یک مجموعه گردشگری است. این موضوع را «مسعود طباطبایی»، مدیر ارشد اجرایی علی بابا در نشست خبری امروز اعلام کرد و رشد روزافزون سایت‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - فعال در زمینه فروش بلیت سفر را به نفع صنعت گردشگری کشور - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - خواند. به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - گفته طباطبایی، امروزه ۵۰ درصد بلیت‌های هواپیما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - در بستر آنلاین فروخته می‌شود و این رقم در سال آینده افزایش هم پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

طباطبایی تیم پشتیبانی علی بابا را یک تیم مشتکل از ۲۵۰ نفر خواند که ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان هستند و می‌توانند تمامی مشکلات مشتریان را حل کنند. به گفته او هزینه‌هایی که برای این تیم می‌شود، باعث شده که تیم پشتیبانی آنها از بهره‌وری بالایی برخوردار باشد و با انرژی در سرکار خود حاضر شده و در نتیجه مشتریان هم تمایل انتخاب به علی بابا را بیشتر داشته باشند. او تاکید دارد که روزی نبوده تا مجموعه علی‌بابا از سرویس‌دهی خود به مشتریان راضی باشد چرا که آنها دوست دارند هر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - روز بیشتر از پیش پیشرفت کنند. او در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر لزوم تشکیل یک انجمن سایت‌های فروش اینترنتی بلیت می‌گوید که از نظر او این کار فعلا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - ضرورتی ندارد:

«ما رابطه خیلی خوبی با مجموعه‌های اینترنتی دیگر داریم ولی در حال حاضر با انجمن دفاتر فروش بلیت هواپیما نیز مشکلاتمان حل شده و تشکیل یک انجمن نیاز خاصی را برای ما برآورده نمی‌کند. اگر روزی فرا برسد که انجمنی با حضور ما و دیگر فعالان آنلاین بتواند کاری از پیش ببرد، از تاسیس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - چنین چیزی استقبال می‌کنیم اما در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - حال حاضر ضرورتی به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - تحقق این امر نمی‌بینم.»

طباطبایی همچنین به دیجیاتو می‌گوید که مافیا و مافیا بازی در سایت‌های فروش آنلاین جایگاهی ندارد چرا که در این بستر همه چیز به صورت شفاف انجام خواهد شد و دیتاها کاملا در دسترس است: «ما با چارترها و افرادی که بخواهند سودجویی کنند کار نمی‌کنیم ولو اینکه به نفع‌مان باشد چرا که مشتریان‌مان را از دست می دهیم.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

«علی اکبر سلطان لو» مدیر مرکز تماس این مجموعه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - تاکید دارد که آنها مایل هستند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - تا تیم‌شان در حین کار، حال خوبی داشته باشند تا خدمت عالی به مشتریان خود برسانند. به گفته سلطان‌لو کار مرکز تماس یکی از سخت‌ترین کارهاست و در نتیجه باید نیروهای فعال در این حوزه را به خوبی پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - کرد:

«از همین رو در این مرکز تماس که در شهرک اکباتان واقع شده، یک ساختمان نیمه‌کاره را گرفتیم و آن را بازسازی کردیم تا بتوانیم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - به یک مکان مناسب تبدیل کنیم. ما در این مرکز اتاق استراحت، باشگاه ورزشی، کافی شاپ، کتابخانه، آشپزخانه شخصی مجموعه و سالن غذاخوری را داریم که همگی رایگان در اختیار نیروهایمان قرار می‌گیرد. تمامی کارمندان مرکز پشتیبانی علی بابا دو روز در هفته مرخصی دارند تا بتوانند با کار سخت خود کنار بیایند و از حقوق و مزایای بالاتری نسبت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - به بقیه مجموعه‌ها برخوردار هستند.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

به گفته سلطان لو در این مرکز تماس روزانه ۸ هزار تماس ورودی و ۴ هزار تماس خروجی صورت می‌گیرد و نیروهای مجموعه جدا از پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی، در شبکه‌های اجتماعی نیز به صورت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. سلطان‌لو در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا نیروهای بخش پشتیبانی می‌توانند به ارتقای شغلی هم فکر کنند یا خیر می‌گوید:

«هر فرد در ابتدا به بخش پروازهای داخلی هدایت می‌شود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - و سپس بعد از ۶ ماه می‌تواند به صورت گردشی در بخش‌های دیگر حضور پیدا کند. ما خودمان به نیروهایمان اطلاع می‌دهیم که به عنوان مثال بخش پرواز خارجی نیرو می‌خواهد و از آنها بعد از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - یک امتحان کتبی، در آن بخش بهره می‌جوییم. ارتقای شغلی نیز از بین نیروهای خودمان صورت می‌گیرد و هم‌اکنون از ۱۵ مدیر بخش‌های مختلفی که در بخش پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - فعال هستند، ۱۳ نفر آنها از بچه‌های قدیمی خودمان هستند.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

«آیدا آریا نژاد»، مدیر پشتیبان داخلی علی بابا که خود زمانی کارشناس این مجموعه بوده، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - ضمن تایید این اطلاعات می‌گوید که شاخص پاسخگویی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - تماس‌های ورودی در جهان ۲۰ ثانیه بوده و در علی بابا توانسته‌اند ۸۰ درصد تماس‌ها را به این میانگین برسانند. او همچنین می‌گوید که نرخ پاسخگویی به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - تماس‌ها به رقم ۹۸ درصد رسیده است و این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - موضوع را امری مهم در زمینه پشتیبانی مشتریان می‌داند.

«بهنوش حسینی» مدیر پشتیبان خارجی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - علی بابا نیز در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - ادامه صحبت‌های او آمار جالب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - توجهی را ارائه می‌کند: «در بهمن ماه سال گذشته یک میلیون دقیقه تماس و ۱۵ هزار تماس ورودی داشتیم و رکورد شکاندیم.»

تیم علی بابا در این مجموعه از ویژگی Call Back خود نیز رونمایی کرد که به واسطه آن هر فردی که با این مرکز تماس گرفته و در صف طویل پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - قرار گرفته، می‌تواند با فشردن یک دکمه به سیستم اعلام کند که با او تماس بگیرند؛ در این‌ حالت تیم پشتیبانی هر وقت که نوبت به فرد مذکور برسد، با او تماس خواهد گرفت. به گفته تیم علی بابا این قابلیت برای اولین بار در کشور پیاده‌سازی شده و تماما ساخته کار خود این مجموعه است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران

شایان ذکر است که تیم علی بابا از تمامی استارت آپ‌هایی که در زمینه گردشگری و سفر فعالیت می‌کنند و می‌توانند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند؛ حمایت می‌کند. این موضوع را مدیر اجرای علی بابا در پایان نشست اعلام می‌کند و حمایت‌های علی بابا را یا به صورت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر متل قو استان مازندران - مالی و سرمایه‌گذاری و یا به صورت منتورینگ و راهنمایی متصور می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone