🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31795.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار جدید و مرموز ZTE Axon 10 Pro 5G معرفی شدند

هواوی، ال جی و حتی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2019 از گوشی‌های 5G خود رونمایی کردند. پرچمدار ZTE Axon 10 Pro 5G هم در واقع جدیدترین گوشی این تولید کننده‌ی چینی ...

هواوی، ال جی و حتی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2019 از گوشی‌های 5G خود رونمایی کردند. پرچمدار ZTE Axon 10 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - Pro 5G هم در واقع جدیدترین گوشی این تولید کننده‌ی چینی است که قرار است - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - از نسل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - جدید شبکه ارتباطی پشتیبانی کند.

ZTE Axon 10 Pro 5G به یک چیپست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - ۸۵۵ و مودم اسنپدراگون X50 مچهز شده که از شبکه ارتباطی مخابراتی 5G ءپشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر موبایل قرار گفته که واقع مدل ارتقا یافته حسگر اکسون 9 به شمار می‌رود.

این موبایل از یک صفحه نمایش تمام صفحه‌ای بهره می ‌برد که یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای بالای آن قرار گرفته است. شرکت ZTE برای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - اکسون 10 پرو، دوربین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - سه گانه‌ای متشکل از یک سنسور معمولی، یک لنز عریض و حسگر تله فوتو تشکیل می‌شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران

برای دوربین اصلی این موبایل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متنوعی در نظر گرفته شده که می‌توان از میان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - آنها به قابلیت تشیص صحنه اشاره نمود.

کمپانی ZTE هیج اطلاعات عددی

از پرچمدار 5G ]ود منتشر نکرده است

کمپانی ZTE اطلاعات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - کلی و آماری این موبایل را اعلام نکرده. این مسئله برای شرکتی همانند ZTE عجیب است چرا که مشخصات کلی و تصاویری از پرچمدار جدید این شرکت اعلام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - شده اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - تا زمان نگارش این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - مطلب هیچ رقم آماری نظیر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - بزرگی و نسبت تصویر نمایشگر، رقم پیکسل سنسور‌های دوربین سه گانه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - و حتی میزان رم و حافظه داخلی انتخاب شده برای این موبایل در دسترس نیست.

برخی کارشناسان احتمال می‌دهند که این موبایل به علت استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین‌های باکیفیت مجبور خواهد بود حداقل ۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران - رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در پرچمدارش تعبیه نماید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تنکابن استان مازندران

بر اساس گفته‌های سازندگان این موبایل، پرچمدار جدید ZTE Axon 10 Pro 5G قرار است تا پایان نیمه اپل سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار اروپا و چین عرضه می‌گردد.

جالب اینجاست که کمپانی ZTE چنین روندی برای موبایل دیگر خود بلید V10 پیش نگرفته و تمامی مشخصات را در مراسم معرفی اعلام کرده است. در صورتی که ZTE اطلاعاتی از این موبایل آشکار سازد، سریعاً این مطلب به روز رسانی خواهد شد اما با توجه به روند محرمانه در پیش گرفته شده برای این موبایل، بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone