🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31783.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ ده ساله شد؛ عملکرد این پیام‌رسان طی دهه گذشته چگونه بوده است؟

شاید تا امروز خیلی‌ها نمی‌دانستند که از عمر پیام‌رسان محبوب واتس اپ، یک دهه گذشته است. خوشبختانه سازندگان اپلیکیشن این موضوع را فراموش نکرده‌اند، به همین خاطر تصویر اینفوگرافیکی منتشر کرده‌اند تا عملکرد محصول خود ...

شاید تا امروز خیلی‌ها نمی‌دانستند که از عمر پیام‌رسان محبوب واتس اپ، یک دهه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - گذشته است. خوشبختانه سازندگان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - اپلیکیشن این موضوع را فراموش نکرده‌اند، به همین خاطر تصویر اینفوگرافیکی منتشر کرده‌اند تا عملکرد محصول خود را طی این سال‌ها به نمایش عموم بگذارند.

واتس اپ که این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - روزها به داشتن بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال در ماه می‌بالد، در سال 2009 برای گوشی‌های آیفون و اندروید منتشر شد. دسامبر همان سال، نخستین آپدیت بزرگ اپلیکیشن از راه رسید: امکان اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو که تا پیش از این تاریخ وجود در اپلیکیشن وجود نداشت. سپس در ژوئن 2010، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - کاربران این پیام‌رسان قابلیت جدید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - دیگری دریافت کردند که چیزی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - نبود جز اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی.

فوریه 2011، نوبت به چت گروهی در این پیام‌رسان رسید و تقریبا دو سال دیگر به طول انجامید که ویژگی ارسال پیام‌های صوتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - به آن بیاید. اما سال 2014، اتفاق بزرگی افتاد که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - سرنوشت واتس اپ را برای همیشه تغییر داد.

فیسبوک به عنوان غول شبکه‌های اجتماعی زمان، واتس اپ را به طور کامل به تصاحب خود درآورد. یک سال بعد، نسخه تحت وب پیام‌رسان معرفی شد و در سال 2016 اعلام شد که واتس اپ به آمار خیره‌کننده 1 میلیارد کاربر فعال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - در ماه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - دست یافته است.

خصوصیات دیگری مثل رمزنگاری سرتاسری و مکالمات ویدیویی نیز در نوامبر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران - سال 2016 به واتس اپ اضافه شدند. طبق تصویر اینفوگرافیک، دو ویژگی مکالمه گروهی و استیکر آخرین قابلیت‌های مهم واتس اپ هستند که سال گذشته به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند.

در ادامه می‌توانید این تصویر اینفوگرافیک را مشاهده کنید:

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چالوس استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone