🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31785.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تکنولوژی FIDO2 در اندرویدهای جدید شما را از تایپ رمز عبور بی‌نیاز می‌کند

یک دلیل خوب برای آنکه اپلیکیشن گوگل پلی سرویس خود را آپدیت کنید: دیوایس‌های اندرویدی مبتنی بر نسخه 7.0 به بعد این سیستم عامل، حالا می‌توانند شما را بدون نیاز به تایپ رمز عبور وارد ...

یک دلیل خوب برای آنکه اپلیکیشن گوگل پلی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سرویس خود را آپدیت کنید: دیوایس‌های اندرویدی مبتنی بر نسخه 7.0 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به بعد این سیستم عامل، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حالا می‌توانند شما را بدون نیاز به تایپ رمز عبور وارد اپلیکیشن‌ها و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وبسایت‌ها کنند.

این مهم به لطف همکاری گوگل با اتحاد FIDO حاصل شده که با طراحی استانداردی به نام FIDO2، امکانی فراهم کرده‌اند که بتوانید از طریق حسگر اثر انگشت یا وارد کردن پین کد به حساب‌ کاربری خود در سرویس‌های مختلف وارد شوید.

اگر چه تعیین پسوردهای پیچیده همچنان روش خوبی برای در امان ماندن از خطرات فضای مجازی است، اما این پسوردها معمولا برای به خاطر سپردن سخت هستند و برای حفظ امنیت هر از گاهی باید به‌روزرسانی و تغییر داده شوند. روش احراز هویت دو فاکتوره نیز یکی دیگر از روش‌های حفظ امنیت مجازیست، اما صدور دسترسی از طریق آن (خصوصا وقتی میان کشورهای مختلف جابجا می‌شوید) می‌تواند برای بعضی کار دشواری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باشد.

به لطف FIDO2 ورود به حساب‌ کاربری در اپلیکیشن‌ها به کار آسانی تبدیل خواهد شد

اما به لطف - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - FIDO2، ورود به حساب‌ کاربری در اپلیکیشن‌ها به کار آسانی تبدیل خواهد شد. این استاندارد جدید داده‌های بیومتریک (مثل اثر انگشت) را به شکل بومی و فقط - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در دیوایس شما ذخیره می‌کند، بنابراین بابت لو رفتن این اطلاعات هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.

به اعتقاد طراحان این تکنولوژی، استفاده از FIDO2 می‌تواند احراز هویت کاربران در سرویس‌های اینترنتی را از مدل «اشتراک‌گذاری رمز» به سوی مدلی «نامتقارن» سوق بدهد که در آن، شما نیاز به بازگو کردن «رمز» به سرویس میزبان خود را نخواهید داشت. بلکه فقط کافیست به سرویس میزبان «اثبات کنید» که صاحب این رمز هستید و آن را می‌دانید.

به اعتقاد کریستین برند، یکی از مدیران محصول گوگل استفاده از این شیوه تضمین می‌کند که داده‌های مهم شما در سرورهای سرویس‌های مختلف ذخیره نمی‌شوند و در صورت هک شدن این سرورها، چیزی دستگیر شخص حمله کننده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نخواهد شد.

طبیعتا استفاده از حسگر اثر انگشت، برای احراز هویت با FIDO2 بهترین و سریع‌ترین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روش ممکن به حساب می‌آید. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما اندروید برای گوشی‌هایی که دارای این حسگر نیستند روش‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیگری مثل وارد کردن پین کد یا پترن را هم در نظر خواهد گرفت.

بد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیست بدانید که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده از تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مرسوم، از همین حالا در بعضی اپلیکیشن‌های بانکی آغاز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده و مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس از آن پشتیبانی کامل به عمل می‌آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone