تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42427.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حمایت شرکت های تکنولوژی آمریکا از مهاجرین جوان و قانون DACA

ابتدای هفته جاری خواندید که مدیران عرصه تکنولوژی آمریکا با امضای نامه ای سرگشاده از ترامپ خواستند مانع از لغو قانون DACA شود. این قانون که در دولت اوباما تصویب شد، به مهاجرین غیر قانونی ...

ابتدای هفته جاری خواندید که مدیران عرصه تکنولوژی آمریکا با امضای نامه ای سرگشاده از ترامپ خواستند مانع از لغو قانون DACA شود. این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قانون که در دولت اوباما تصویب شد، به مهاجرین غیر قانونی که در زمان ورودشان به خاک ایالات متحده کمتر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از 16 سال سن داشتند، اجازه می داد تا در صورت احراز شرایط ویژه در این کشور باقی بمانند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تاکنون بیش از 800 هزار نفر از این مهاجران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که در آمریکا به نام «رؤیاپردازان» (Dreamers) شناخته می شوند، اجازه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زندگی، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تحصیل و کار در ایالات متحده را پیدا کرده اند.

هنوز مشخص نیست ترامپ با لغو این قانون مخالف است یا خیر. امروز رئیس جمهور آمریکا در توییتر خطاب به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنگره اعلام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرد که وظیفه خود را در قبال DACA انجام دهد:

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تاکنون صدها تن از رهبران تکنولوژی آمریکا، نامه ای را در مخالفت با این اقدام به امضا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رسانده اند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که در بین آنها نام ساتیا نادلا (مایکروسافت)، جف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بزوس (آمازون)، تیم کوک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - (اپل)، آرون لوی (باکس)، ساندار پیچای (گوگل)، مگ ویتمن (اچ پی)، جان زیمر و لوگان گرین (لیفت)، رید هستینگ (نتفلیکس) و جک دورسی (توییتر) به چشم می خورد.

در ادامه واکنش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شرکت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های بزرگ تکنولوژی در حمایت از قانون DACA را مشاهده می کنید:

فیسبوک

مارک زاکربرگ علاوه بر امضای نامه فوق، در صفحه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شخصی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود در فیسبوک اعلام کرد که در کنار رؤیاپردازان باقی می ماند، چون آنها به کشوری که فرصت رشد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و پیشرفت را در اختیارشان قرار داده، عشق می ورزند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل فیسبوک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می گوید دولت باید از این افراد حمایت کند، چون آینده و اقتصاد کشور در دست آنهاست.

اوبر

دارا خسروشاهی، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مدیر عامل جدید اوبر که خودش طعم مهاجرت و پیشرفت در خاک آمریکا را چشیده، حمایت خود را از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قانون DACA نشان داد:

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

او می گوید پشت کردن به رؤیاپردازان با ارزش های جامعه آمریکا مغایرت دارد، و همه انسان ها باید فرصت کار، تحصیل و نقش آفرینی را به دست آورند.

مایکروسافت

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت به دو موضوع اشاره می کند، یکی اصول و ارزش هایی که آمریکا را به جایگاه کنونی رسانده، و دیگری تجربه شخصی اش از مهاجرت به این کشور.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

نادلا می گوید اگرچه اشتغال شهروندان آمریکایی اولویت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارد، اما مهاجرین با استعداد و نابغه عامل اصلی رشد اقتصادی و پیشگامی این کشور در حوزه تکنولوژی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به شمار می روند.

موزیلا

این شرکت نامه اعتراضی را امضا نکرده، اما در پیامی جداگانه حمایتش از رؤیاپردازان را اعلام کرده. نماینده موزیلا می گوید این دسته از مهاجرین باید همچنان در آینده آمریکا نقش داشته باشند.

اسلک

سخنگوی این شرکت علاوه بر امضای نامه اعتراضی، اعلام کرد که اسلک شدیداً با لغو DACA مخالف است. اسلک می گوید تصمیم فوق به هزاران جوان سختکوش که نقش مهمی در اقتصاد آمریکا دارند، آسیب می رساند.

AIRBNB

برایان چسکی مؤسس و مدیر عامل این شرکت، در توییتر اعلام کرد که رؤیاپردازان به کشور، شرکت ها، و جامعه آمریکا تعلق دارند و حمایت از آنها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مایه افتخار است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

ورایزن

کرگ سیلیمن معاون اجرایی ورایزن در بیانه ای طولانی از مهاجرین حمایت کرد. او اظهار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشت یکپارچگی و قدرت آمریکا در گرو تنوع بخشی و پذیرفتن همه انسان ها با هر ملیت است حفظ قانون DACA می تواند اشتیاق، انرژی و انگیزه رؤیاپردازان را بیشتر کند.

اپل

تیم کوک در ایمیلی به کارکنانش از قانون DACA و مهاجرین حمایت کرد. او در توییتر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گفت 250 نفر از کارکنان اپل جزو «رؤیاپردازان» محسوب می شوند، بنابراین از آنها حمایت می کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

به عقیده تیم کوک، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این دسته از مهاجرین شایسته حقوق برابر هستند و ارزش هایی که در آمریکا ریشه دوانده، باید در مورد آنها هم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رعایت شود.

IBM

حساب کاربری رسمی IBM در توییتر با انتشار پیامی، حمایت خود از رؤیاپردازان را اعلام کرد:

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این شرکت می گوید مهاجرین نقش مثبتی در IBM و اقتصاد آمریکا ایفا کرده اند و باید همچنان در این کشور باقی بمانند.

گوگل

ساندار پیچای، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مهاجرین جوان را همسایگان، دوستان و همکارانش می داند و می گوید آمریکا به منزله خانه آنهاست، پس کنگره آمریکا باید از آنها حمایت کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone