🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18795.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات گوشی سخت جان سامسونگ گلکسی XCover 5 فاش شد

تاکنون سامسونگ چندین مدل گوشی و تبلت سخت جان و مقاوم از سری «گلکسی XCover» به بازار عرضه کرده است و به نظر می‌رسد باید بزودی منتظر عضو جدیدی از این سری یعنی گلکسی XCover ...

تاکنون سامسونگ چندین مدل گوشی و تبلت سخت جان و مقاوم از سری «گلکسی XCover» به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - بازار عرضه کرده است و به نظر می‌رسد باید بزودی منتظر عضو جدیدی از این سری یعنی گلکسی XCover 5 باشیم.

براساس اطلاعات فاش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - از طریق حساب کاربری با نام «Sudhanshu» در توییتر، گلکسی XCover 5  به عنوان جانشین گلکسی XCover 4 که در سال 2017 رونمایی شد، از نمایشگر 5.34 اینچی +HD با رزولوشن 1600 در 900 پیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

احتمالا گوشی هوشمند جدید با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، هرچند اطلاعاتی در مورد چیپست تعبیه شده در آن در دست نیست. با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - نگاهی اجمالی به مشخصات فاش شده، کاملا روشن است که سامسونگ گوشی مقاوم جدید خود را به چیپست بالارده مجهز نخواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان

در پنل پشتی دستگاه دوربین تکی 16 مگاپیکسلی و در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. به نظر نمی‌رسد سامسونگ موبایل سخت جان خود را با پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - 5G به بازار عرضه کند.

گلکسی XCover 5 با پورت USB Type-C، باتری 3000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژر 15 واتی به بازار عرضه خواهد شد. از نظر طراحی گوشی جدید این سری دارای حاشیه‌های ضخیم و احتمالا لبه‌هایی برای محافظت بیشتر از دستگاه خواهد بود.

«نیلز آرنزمیر» از وب‌سایت «TechNik» پیشتر گفته بود که گلکسی XCover 5 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - فرودین‌ماه سال آینده معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسخه قدرتمندتر «پرو» این گوشی هوشمند را نیز با بهبود برخی مشخصات سخت افزاری نسبت به نسخه معمولی در دسترس کاربران قرار دهد.

در حدود یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - سال قبل نیز کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - گوشی سخت جان دیگری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - از همین سری با نام گلکسی XCover  پرو معرفی کردند و اکنون روی گوشی مقاوم دیگری کار می‌کنند که باید دید با چه مشخصاتی رونمایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تالش استان گیلان - و به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone