تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37225.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کاوشگر Opportunity ناسا پنج هزارمین روز خود را در مریخ سپری کرد

رو گذشته مصادف با 5 هزارمین روز از فرود کاوشگر Opportunity ناسا در سیاره مریخ بود و این در حالی است که این ربات برای ماموریتی 90 روزه طراحی شده بود. منظور از روز در جمله ...

رو گذشته مصادف با 5 هزارمین روز از فرود کاوشگر Opportunity ناسا در سیاره مریخ بود و این در حالی است که این ربات برای ماموریتی 90 روزه طراحی شده بود. منظور از روز در جمله قبل شبانه روز مریخی است که «سُل» (Sol) نام داشته و 40 دقیقه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طولانی‌تر از یک روز در زمین است.

Opportunity در حال حاضر 45 کیلومتر از محل فرود اصلی فاصله گرفته و طی این مدت داده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها و تصاویر ارزشمند بسیاری را از این سیاره به زمین ارسال کرده است. بخش JPL ناسا در وبلاگ خود کیفیت این مریخ نورد را بدین صورت شرح داده:

هر سال مریخی تقریبا دوبرابر یک سال زمینی است و زمستان های سختی دارد. سطح انرژی Opportunity در زمستان به پایین تر سطح خود می رسد و ما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انتظار نداشتیم که بخش های مختلف این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کاوشگر در چنین شرایطی به کار خود ادامه دهند اما نتایج خلاف آن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را نشان می دهد.

به گفته این سازمان Opportunity در چهارده سال گذشته بیش از 225 هزار تصویر را به زمین ارسال کرده است و حفاری های آن در سطح مریخ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حاکی از وجود آب در این سیاره بوده است. تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانبه لطف بادهایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که در سطح این سیاره جریان دارند گرد و غبار از روی پنل های خورشیدی کاوشگر پاک شده و باتری آن دوباره شارژ می شوند، با این وجود دیگر کاوشگر اسال شده به مریخ به نام Spirit در سال 2010 در میان توده ای از شن گیر افتاده و انرژی خود را از دست داد.

اگرچه Opportunity  به فعالیت خود ادامه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می دهد اما به تدریج دچار پوسیدگی شده که این مسئله بر عملکرد سیستم های کامپیوتری اش بی تاثیر نبوده؛ حافظه ی فلش آن نیز به خاطر دفعات بالای نوشتن و خوانده شدن داده دچار نقص های فنی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گشته و به درستی کار نمی کند، بنابرین هر لحظه احتمال می رود که این کهنه سرباز نیز به پایان راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone