🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34879.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه از ویرایشگر ویدیوی مخفی ویندوز ۱۰ استفاده کنیم؟

شاید ندانید، اما ویندوز ۱۰ دارای یک ویرایشگر ویدیوی مخفی است که از نظر عملکرد شباهت زیادی به Movie Maker یا Apple iMovie دارد. ویرایشگری که در موردش صحبت می‌کنیم در اصل، بخش تازه‌ای است که با انتشار ...

شاید ندانید، اما ویندوز ۱۰ دارای یک ویرایشگر ویدیوی مخفی است که از نظر عملکرد شباهت زیادی به Movie Maker یا Apple iMovie دارد. ویرایشگری که در موردش صحبت می‌کنیم در اصل، بخش تازه‌ای است که با انتشار به‌روزرسانی پاییز نسخه توسعه دهندگان ویندوز به برنامه پیش‌فرض Photos اضافه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - شد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - و با آن می‌شود در سطح ابتدایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - به ویرایش ویدیو پرداخت.

شما خیلی راحت به کمک این ویرایشگر، می‌توانید ویدیو‌های خود را برش بزنید، فیلم‌های شخصیتان را بسازید و حتی یک اسلایدشو تر و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - تمیز درست کنید. حتی به کمک این ابزار جالب، امکان ساخت خودکار ویدیو هم وجود دارد که شاید بتوان از آن به عنوان پرکاربردترین ویژگی این ویرایشگر نام برد. در ادامه با هم نگاه جامعی به این ویرایشگر می‌اندازیم و از نحوه کار کردن با آن برایتان می‌گوییم.

چگونه با ویرایشگر مخفی اپ Photos ویدیوها را ویرایش کنیم؟

برای ویرایش یک فایل ویدیویی، ابتدا آن را به کمک اپ Photos باز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - کنید. فقط کافیست با راست کلیک کردن روی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - فایل مورد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - نظر، به سراغ Open - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - With بروید و از طریق آن Photos را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

با این کار ویدیو منتخب شما، در محیط اپ Photos پخش خواهد شد. برای شروع عمل ویرایش به سراغ نوار ابزاری که در بالای پنجره مشاهده می‌کنید بروید و از بینشان روی Edit & Create کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

به محض کلیک روی Edit & Create، یک منو کوچک در مقابلتان باز می‌شود که چند ابزار ویرایش ویدیو در آن جای داده شده.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

برای مثال می‌توانید برای برش زدن ویدیو‌ها، از Trim استفاده کنید. با ورود به بخش Trim، روی نوار پخش ویدیو دو قیچی کوچک ظاهر می‌شوند که باید ابتدا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - و انتهای بخشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - که می‌خواهید از ویدیو برش بزنید را با آن‌ها مشخص کنید. بخش مورد نظرتان را که انتخاب کردید، یک راست به سراغ کلید Save a Copy بروید و روی آن کلیک کنید تا برشی که روی ویدیو در حال پخش زده‌اید ذخیره شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

با این کار، اپ Photos برش شما را در همان پوشه‌ای که ویدیو اصلی در آن قرار دارد، ذخیره می‌کند. اگر به فایل ویدیو برش خورده هم نگاه کنید، می‌بینید که نام آن با نام ویدیو اصلی یکسان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - است و فقط به انتهایش یک Trim اضافه شده.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

از Trim که بگذریم می‌رسیم به ویژگی Add Slo-mo. کار کردن با ویژگی Add Slo-mo هم به همان سادگی استفاده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - از ابزار Trim است و خیلی راحت با آن می‌شود از سرعت بخشی از ویدیو‌ها کاست و کلیپ‌های کوتاه اسلوموشن درست کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

با استفاده از Save Photos نیز می‌توانید خیلی راحت فریم خاصی از ویدیو را انتخاب کنید و از آن عکس بگیرید. برای پیدا کردن بهترین فریم‌ها نیز دو کلید در پایین پنجره اپ Photos برایتان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - قرار داده شده که با آن‌ها می‌توانید فریم‌ها را به جلو یا عقب ببرید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

با کلیک روی Draw نیز می‌توانید روی تک تک فریم ویدیوها با چندین و چند قلم مختلف نقاشی کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

همچنین با استفاده از Create a Video With Text و Add 3D Effects نیز می‌توانید پروژه‌های ویدویی خود را استارت بزنید. در ادامه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

چگونه ویدیوها را با هم ترکیب کنیم، رویشان متن بگذاریم و به آن‌ها افکت‌های سه بعدی بیفزاییم؟

برای شروع یک پروژه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - تازه ویدیویی، اپ Photos دو ابزار Create a Video With Text و Add 3D Effects را در اختیارتان می‌گذارد. علاوه بر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - این دو، می‌توانید به محض باز شدن ویدیو و با کلیک روی Add to a Creation، با استفاده از عناصر موجود به خلق اثری تازه بپردازید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

همچنین اگر برنامه Photos را از طریق منوی استارت اجرا کنید، می‌توانید با کلیک روی Create و Custom Video With Music، استارت یک پروژه ویدیویی تازه را بزنید. علاوه بر همه این‌ها، در بخش Create ویژگی دیگری به نام Automatic video with music هم وجود دارد که با کلیک روی آن، امکان ساخت ویدیو‌های خودکار نیز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - فراهم می‌شود.

فقط کافیست پس از کلیک روی گزینه Automatic video - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - with music، عکس‌ها و ویدیو‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها ویدیو درست کنید را به دست Photos بسپارید تا این برنامه به صورت اتوماتیک برایتان یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - ویدیو جذاب از عناصری که در اختیارش قرار دادید تدوین کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

با ورود به هر یک از این بخش‌ها Photos از شما می‌خواهد که حداقل یک عکس یا ویدیو در اختیارش قرار دهید تا بتواند کار را شروع کند. حالا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - این دیگر به خودتان بستگی دارد که چه کار می‌خواهید بکنید.

با استفاده از ویژگی‌های مختلف بخش Create، هم می‌شود اسلایدشویی از تصاویر ساخت و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - هم می‌توان با ترکیب چند ویدیو باهم، ویدیویی تازه تدوین کرد. پس حسابی دستتان باز است و هر کاری که دوست داشته باشید می‌توانید انجام دهید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

برای شروع کار روی یک پروژه تازه، اپ Photos پنجره‌ای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - همانند تصویر زیر در اختیارتان قرار می‌دهد که حاوی بخش‌هایی همچون project library (لایبراری پراجکت)، video preview (ویدیو پریویو) و storyboard (استوری بورد) است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

برای اضافه کردن یک یا چند ویدیو (یا حتی عکس) به پروژه تازه خود، فایل‌های منتخب را با کلیک روی Add photos and videos به پراجکت لایبراری اضافه کنید و سپس آن‌ها را بگیرید و به درون استوری بورد بیندازید.

با انجام این کار، می‌بینید که چند ابزار ویرایش ویدیو به استوری بورد اضافه می‌شوند که با آن‌ها می‌توان ویدیو‌های موجود در این بخش را برش و تغییر سایز داد، به آن‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - فیلتر و متن اضافه کرد و رویشان افکت‌های حرکتی گذاشت.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

تمام این ابزار ویرایش ویدیو نیز مطمئنا کاربرد خاص خودشان را دارند و خیلی راحت با استفاده از آن‌ها در جای مناسب، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - می‌توان کیفیت بصری ویدیوی در حال تدوین را ارتقا داد. اما این دیگر به سلیقه و هنر شما بستگی دارد که چطور از این ابزار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - استفاده می‌کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

زمانی که کارتان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - ابزار ویرایش ویدیو تمام شد، بهتر است سری به بخش استوری بورد بزنید و با کلیک روی آیکون اسپیکر، بلندی صدای هر یک از ویدیوهای موجود در این بخش را تنظیم کنید و مطمئن شوید که صدای یکی از ویدیوها از مابقی بلندتر یا آرام‌تر نیست.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

علاوه بر این‌ها، بهتر است نگاهی هم به بخش Themes - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - بیندازید. چراکه در کنار این همه ابزار ویرایشی، استفاده از تم‌های مختلف برای تدوین ویدیو‌ها نیز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - می‌تواند جالب و در عین حال کاربردی هم باشد. تقریبا می‌توان گفت که با استفاده از تم‌ها می‌توان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - تا اندازه‌ای امر ویرایش را ساده‌تر کرد و خیلی از کارها را با استفاده از قالب‌های پیش‌فرض به صورت خودکار پیش‌برد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

در نهایت فراموش نکنید که ویدیوهای تدوین شده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - نیازمند یک موزیک متن هم هستند. پس به همین منظور روی کلید Music از نوار بالایی کلیک کنید تا Photos چند موزیک ساده که می‌توان از آ‌نها به عنوان موزیک متن استفاده کرد را در اختیارتان قرار دهد. البته می‌توانید با ورود به بخش Your Music از موزیک‌هایی که روی هارد سیستم خود دارید نیز استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

فراموش هم نکنید که تنظیمات ابعاد صفحه را نیز با ورود به بخش Aspect Ratio تنظیم کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

اما در نهایت و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - زمانی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - کارتان بالاخره تمام شد، به سراغ کلید Export or Share بروید تا پروژه ویدیویی‌تان به یک فایل تبدیل شود. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید با کلیک روی Add to Cloud، ویدیویی که کار تدوین آن را تازه تمام کرده‌اید در فضای ابری مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - آپلود کنید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

در نهایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - برنامه Photos به شما از جایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - که ویدیو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - در آن ذخیره شده اطلاع می‌دهد. به طور پیش‌فرض ویدیوهای تدوین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - شده را می‌توان در پوشه Exported Videos که خود در پوشه Pictures قرار دارد پیدا کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران

در این مطلب، به تمام ویژگی‌های ویرایشگر مخفی موجود در اپ Photos - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - اشاره کردیم. ویرایشگر ویدیوی اپ Photos با اینکه ویرایشگری پرقدرت و همه کاره نیست، اما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر متل قو استان مازندران - از پس کار‌های کوچک و دم دستی خوب بر می‌آید و از آن می‌شود برای برخی ویرایش‌های ساده استفاده کرد. پس دفعه بعد که می‌خواستید روی یک ویدیو، ویرایش کوچکی انجام دهید، یادتان نرود که شانسی هم به ویرایشگر ویدیوی اپ Photos بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone