🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36507.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای نخستین تصویر منتسب به نسل جدید آیفون X اپل

هنوز زمان بسیاری تا تاریخ معمول رونمایی از نسل تازه آیفون های اپل باقی مانده، اما به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا افشاگران کار خود را آغاز کنند. آن هم با ...

هنوز زمان بسیاری تا تاریخ معمول رونمایی از نسل تازه آیفون های اپل باقی مانده، اما به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا افشاگران کار خود را آغاز کنند. آن هم با نخستین تصویر منتسب به نسل بعدی آیفون X.

وقتی شرکای سخت افزاری اپل به تدریج فاز تولید انبوه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل های نسل بعد این شرکت را آغار می کنند، اخبار و شایعات نیز با سرعت بیشتری به وبسایت ها و صفحات اجتماعی سرازیر می شوند. همین چند روز پیش بود که شنیده شد تولید انبوه چیپ پردازنده A12 آغاز شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است و بنابراین عجیب نیست که حالا نخستین تصویر از پنل نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آیفون X جدید با ابعاد ۶.۱ اینچ به دست یکی از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افشاگران بیوفتد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته اطلاعاتی که در پایین تصویر فوق ارائه شده کمی عجیب است. کارشناسان آگاهی همچون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مینگ چی کو پیش از این اعلام کرده بودند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که اپل قصد دارد در ماه سپتامبر سه آیفون X جدید را رونمایی کند. مدل نخستین جانشین مستقیم مدل فعلی با نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد بود. مدل دوم نیز با نام احتمالی آیفون X پلاس از یک نمایشگر غول پیکر ۶.۵ اینچی بهره خواهد برد.

طبق نظر کارشناسان سومین آیفون X تازه وارد ۲۰۱۸ مدلی ارزان قیمت با نمایشگری ۶.۱ اینچی خواهد بود که به جای OLED گران قیمت از فناوری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - LCD بهره می برد و بدین ترتیب کمپانی کالیفرنیایی می تواند آن را باقیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار به دست مشتریان برساند. این در حالی است که در تصویر افشا شده به نام آیفون X با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED اشاره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته هنوز احتمال صحت تصویر منتشر شده وجود دارد و در عوض ممکن است افشا کننده در ذکر ابعاد درست نمایشگر یا نوع آن اشتباه کرده باشد. برای مشخص شدن حقیقت ماجرا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می بایست چهار ماهی را به انتظار بنشینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone