🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36486.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فوجی فیلم و معرفی دوربین بدون آینه X-T100 با قیمت ۶۰۰ دلاری

کمپانی فوجی فیلم به تازگی عضوی جدید را به خانواده محبوب دوربین های بدون آینه سری X خود افزوده است. X-T100 آمده تا بتواند بهترین ویژگی های سری فوق را با برچسب قیمت کمتری نسبت به ...

کمپانی فوجی فیلم به تازگی عضوی جدید را به خانواده محبوب دوربین های بدون آینه سری X خود افزوده است. X-T100 آمده تا بتواند بهترین ویژگی های سری فوق را با برچسب قیمت کمتری نسبت به سایرین در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

ظاهر کلی دوربین جدید Fujifilm شباهت زیادی با SLR ها دارد و نحوه چینش کنترل ها در پشت آن شما را به یاد مدل X-T20 خواهد انداخت. این ویژگی ها شامل وجود حداقل دکمه ها و همچنین حداقل فضا برای قرارگیری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - انگشت می شود که کمی از خوش دستی آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد کاست. ضمن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - این که دکمه های گردان بالای دوربین نیز حس کاملاً - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - کلاسیکی را به آن می بخشد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان

دوربین ساز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - ژاپنی برای محصول نسبتاً ارزان قیمت خود یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی از نوع APS-C در نظر گرفته و تلاش شده تا تمام نیاز های پایه ای یک عکاس آماتور از جمله نمایشگر لمسی متحرک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - در آن در نظر گرفته شود. بنابراین برای یک گشت و گذار آخر هفته در دل طبیعت یا در میان آثار باستانی می توانید روی X-T100 فوجی فیلم حساب کنید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان

محصول مورد بحث از اواخر خرداد ماه و با قیمت ۵۹۹.۹۵ دلار برای بدنه (بدون لنز) و در دو رنگ خاکستری و طلایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ضمن این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - که باندل دیگری از این دوربین به همراه یک لنز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - فوکوس جمع و جور ۴۵-۱۵ میلیمتری را نیز می توانید با قیمت ۶۹۹.۹۵ دلاری تهیه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone