🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36480.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تشخیص همزمان اجسام به گوگل لنز آمد

گوگل در رویداد I/O امسال از تغییرات اپلیکیشن لنز پرده برداشت و یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های جدید برنامه به «تشخیص همزمان اجسام» باز می‌گشت؛ همان لحظه که دوربین را جلوی یک جسم بگیرید، گوگل لنز ...

گوگل در رویداد I/O امسال از تغییرات اپلیکیشن لنز پرده برداشت و یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های جدید برنامه به «تشخیص همزمان اجسام» باز می‌گشت؛ همان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لحظه که دوربین را جلوی یک جسم بگیرید، گوگل لنز می‌تواند آن را بشناسد و اطلاعات مناسب را به کاربر بدهد. حالا ظاهرا این قابلیت به گوگل لنز اضافه شده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

به کمک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تشخیص همزمان دیگر نیازی نیست برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شناختن اشیا توسط لنز، دوربین را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روی شیء نگه داشته و به جایی که آن قرار گرفته ضربه بزنید تا اطلاعاتی به نمایش در بیاید. اکنون همین که دوربین موبایل را در محیط حرکت می‌دهید، در سریع‌ترین زمان ممکن نقطه‌هایی روی اجسام ظاهر می‌شود و با کلیک بر آن‌ها اطلاعات مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را می‌بینید.

در کنار این ویژگی، گوگل‌ لنز همچنین در بروزرسانی جدید می‌تواند بیش از یک جسم را بشناسد. البته تشخیص همزمان تنها تغییر آپدیت گوگل لنز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیست. رابط کاربری برنامه نیز تغییراتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را به خود دیده و به جای دیالوگ‌های حباب‌گونه همانند دستیار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هوشمند گوگل، دستورالعمل‌هایی به اسلاید پایین اپلیکیشن اضافه شده است که هر کدام از آن‌ها یک کار متفاوت انجام می‌دهند.

مثلا Text نوشته روی شیء را کپی می‌کند، با Pruduct می‌توانید وسیله‌های مشابه را پیدا کنید و Barcodes هم بارکدهای محصولات را چک خواهد کرد. تغییرات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدید گوگل لنز هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته و اگر موبایل شما از این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، احتمالا با مدتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دست نگه دارید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone