🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36500.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک برای فیلترینگ محتوای ویدیویی چیپ ویژه توسعه می دهد

فیسبوک قصد دارد چیپ کامپیوتری ویژه خود را طراحی کند و از آن برای تحلیل محتوای ویدیی بهره ببرد. [digipullqoute place="left"]چیپ جدید قادر به فیلتر محتوای ویدیو به صورت آنی خواهد بود[/digipullqoute] بنا بر گفته ...

فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قصد دارد چیپ کامپیوتری ویژه خود را طراحی کند و از آن برای تحلیل محتوای ویدیی بهره ببرد.

چیپ جدید قادر به فیلتر محتوای ویدیو به صورت آنی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد بود

بنا بر گفته «یان لِکن»، مدیر هوش مصنوعی فیسبوک چیپ مورد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بحث قادر خواهد بود به طور بلادرنگ ویدیو های زنده را پردازش کرده و بخش هایی از آن را فیلتر کند و البته این کار را با مصرف انرژی بهینه تر و هزینه پایین تری انجام خواهد داد.

بنا برگفته های لکن این قابلیت در مواردی خاص به عنوان مثال در زمان ارسال ویدیوی زنده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خودکشی یا قتل در فیسبوک کارآمد ظاهر می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شود. به این ترتیب امکان فیلتر کردن چنین ویدیو هایی که به صورت زنده ارسال می شوند، فراهم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

لکن در این باره می گوید که «استفاده از کامپیوترهای معمول برای پایش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر ویدیو، ویدیوی زنده یا ضبط شده نیاز به قدرت کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بسیار بالا و در عین حال هزینه و انرژی مصرفی بسیار زیاد دارد».

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

او در ادامه می گوید که کمپانی های بسیاری از جمله فیسبوک در حال کار روی چیپ های با مصرف انرژی بهینه هستند. پیش از این نیز اعلام شده بود که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی در حال پشت سر گذاشتن نخستین مراحل برای توسعه چیپ هایی است که در آینده در دیوایس ها و سرورهای این کمپانی استفاده می شوند.

بسیاری از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرکت ها در حال توسعه چیپ های اختصاصی خود هستند تا به این ترتیب از میزان وابستگی خود به شرکت های تولید کننده چیپ از جمله اینتل و کوالکام بکاهند. بنا بر گفته لکن فیسبوک پیش از این نیز روی سخت افزار کار کرده است. این کمپانی طراحی سرور ویژه خود، مادربورد و چیپ های ارتباطی برای مراکز داده را توسعه داده و به این ترتیب این موضوع برای کمپانی مورد بحث چندان هم جدید به حساب نمی آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone