🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36493.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ضرر 3 میلیارد دلاری در انتظار ZTE به علت تحریم های آمریکا

تحریم های اعمال شده بر کمپانی چینی ZTE توسط ایالات متحده موجب توقف فعالیت کارخانه های آن و لغو شدن سفارش های بسیاری از مشتریان شده. در این باره خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده که این کمپانی ...

تحریم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های اعمال شده بر کمپانی چینی ZTE توسط ایالات متحده موجب توقف فعالیت کارخانه های آن و لغو شدن سفارش های بسیاری از مشتریان شده. در این باره خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند انتظار دارد ضرری 3.1 میلیارد دلاری را متحمل شود.

ZTE از ماه ها قبل به دلیل دور زدن تحریم های آمریکا و  به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی و به دستور وزارت بازرگانی ایالات متحده از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شده بود. با این حال این شرکت تقاضای تعلیق - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز تلاش کرده بود این تحریم ها را رفع کند.

دیروز وال استریت ژورنال گزارش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرده بود که تحریم هایی که این کمپانی را تا سال 2025 از دریافت محصولات صادراتی آمریکا منع می کرد، برداشته خواهد شد، ولی این شرکت باید تغییرات عمده ای را در مدیریت خود اعمال کند و در عین حال جریمه های بیشتری را بپردازد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر دولت چین نیز وعده داده بود که تعرفه هایی که بر محصولات کشاورزی آمریکا وضع کرده بود را حذف می کند. کاهش تعرفه های واردات خودروها و نیز قطعات آنها از سوی چین که دیروز توسط نیویورک تایمز اعلام شده بود نیز روزنه های امیدی را در این زمینه ایجاد کرده بود.

البته دونالد ترامپ اعلام کرد که در بحث های مرتبط با تجارت (بین دو کشور چین و آمریکا)، هیچ توافقی با دولت چین در مورد موضوع ZTE صورت نگرفته است.

بنا بر گزارش بلومبرگ تحریم های اخیر علیه این کمپانی بسیاری از مشتریان را نگران کرده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و موجب شده قراردادهای خرید خود را لغو کنند. ZTE به صورت روزانه هزینه عملیاتی در حدود 12.5 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میلیون تا 15.6 میلیون دلار را متحمل می شود. این در حالی است که اکثریت 75 هزار کارمند کمپانی کاری برای انجام دادن در شرکت ندارند.

این کمپانی چهارمین تولید کننده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزرگ در بازار گوشی های هوشمند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ایالات متحده است و محدودیت های اخیر ضربه بزرگی به کسب و کار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کسرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا اطراف شهرک فرهنگیان هشترود کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone