🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36491.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید IBM الماس اصل را از تقلبی تشخیص می دهد

این روزها تکنولوژی آن چنان پیشرفت کرده است که نمونه‌ی دروغین و تقلبی همه چیز ساخته شده است. داروهایی با مشخصات و ترکیبات اشتباه  به وجود آمده‌اند و تابلو‌های کپی نمونه‌های قدیمی و حتی ساختن ...

این روزها تکنولوژی آن چنان پیشرفت کرده است که نمونه‌ی دروغین و تقلبی همه چیز ساخته شده است. داروهایی با مشخصات و ترکیبات اشتباه  به وجود آمده‌اند و تابلو‌های کپی نمونه‌های قدیمی و حتی ساختن الماس و سنگ‌های قیمتی تقلبی بسیار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آسانتر از قبل شده. در این شرایط شرکت‌های معروف نیز بیکار ننشته‌اند سعی کرده راهی برای ماقبله با این مسئله بیافریند. بر این اساس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گزارش شده که تکنولوژی جدید IBM قادر است بلافاصله الماس اصل را از تقلبی تشخیص دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این گجت به ادعای سازندگانش می‌تواند با بررسی اشیاء در سطح میکروسکوپی، به اَشکال سازنده‌شان پی برده و اصل یا تقلبی بودنشان را حدس بزند. روش کار بدین شکل است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که شما یک گجت ( افزونه) را در مقابل دوربین اصلی موبایل خود قرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌دهید و پس از آن اپلیکیشن مخصوصش را باز می‌کنید. سپس سنسور را روی شئ مورد نظر قرار می‌دهید. این برنامه با کمک هوش مصنوعی، شئ مذکور را از لحاظ میکروسکوپی و طیف نور منعکس شده بررسی کرده و نتایج را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با نمونه‌ای اصلی از آن شئ ( برای مثال الماس اصل) مقایسه می‌کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان

قدم اصلی در روند انجام این مقایسه، مقوله‌ای به نام «عنصر نوری» که در برابر لنز دوربین نمایان می‌شود. محققان باور دارند این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عنصر نوری که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در واقع تصویری از شئ مربوطه در سطوح میکرون است، در هر ترکیب شکل، طرح و طیف نور مخصوص به حودش را دارد. این مشخصات به خصوص را مشخصاً نمی‌توان با چشم غیر مسلح مشاهده نمود. به همین دلیل است که نیاز از افزونه‌ی مخصوص برای آن استفاده نمود تا بتوان معایب موجود در یک سنگ قیمتی یا درصد درست فلزات بکار رفته در یک الیاژ را به درستی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تخمین زد.

تکنولوژی جدید IBM از یک سیستم یادگیری ماشینی مخصوصی بهره می برد که قادر است شباهت‌ها و تفاوت‌های موجود میان دو نمونه را بررسی کرده و به درستی نتیجه گیری کند. کمپانی یاد شده اعلام کرده که از تکنولوژی جدید در تجارت الماس استفاده می‌شود و کارشناسان سعی می‌کنند در مواقع بخصوصی از این گجت برای تشخیص الماس اصل از تقلبی کمک بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone