🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36497.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شکست انحصار شرکت های PSP ، فین‌تک‌ها وارد می‌شوند

«محمدجواد آذری جهرمی» اعلام کرده که در مصوبه روز گذشته دولت قرار شده که ظرف مدت سه ماه انحصار شرکت‌های PSP خاتمه پیدا کند. جهرمی تاکید کرده که انتظار می رود با اجرایی شدن این ...

«محمدجواد آذری جهرمی» اعلام کرده که در مصوبه روز گذشته دولت قرار شده که ظرف مدت سه ماه انحصار شرکت‌های PSP - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - خاتمه پیدا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - کند. جهرمی تاکید کرده که انتظار می رود با اجرایی شدن این مصوبه شاهد رشد قابل توجهی در فناوریهای مالی در کشور باشیم اما این انحصار تا امروز به چه دلیل وجود داشت و حذف آن چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران

«میلاد جهاندار» دبیر انجمن فین‌تک در گفتگو با دیجیاتو سیستم بانکی در کشور را به دو بخش Banking و Payment‌تقسیم می‌کند که بخش دوم را متعلق به PSPها می‌داند و بخش اول را متعلق به بانک‌ها و شعبات آنها:

«نه بانک‌ها اجازه دارند که به طور مستقل به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - خدمات Payment رو بیاورند و نه بالعکس این اتفاق اجازه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - دارد که در این حوزه رخ دهد.PSPها خدماتی چون دستگاه‌های POS و درگاه‌های اینترنتی و USSD را بر عهده دارند و 12 شرکت هستند که زیر نظر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مجوز بانک مرکزی در این حیطه فعالیت می‌کنند.»

جهاندار این 12 شرکت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - را ناآشناتر بین عموم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مردم می‌خواند ولی معتقد است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - که خدمات بسیار مهمی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - را انجام می‌دهند که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - تا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - امروز درگیر یک انحصار بود و دلیل آن را اینطور می‌گوید:

«تمام اطلاعات کارت‌های بانکی مردم در دست این 12 شرکت بوده و بانک مرکزی به دلیل مسائل امنیتی اجازه نمی‌داد تا هر شرکت دیگری وارد گود شود چرا که بالاخره شرکت مذکور به اطلاعات کارت عابربانک مردم دست پیدا می‌کند. این دلیل تاحد زیادی موجه است اما انحصاری که در پی آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - پیش‌ آمده باعث یک سری مشکلات از قبیل کاهش کیفیت خدمات و رانت‌ و... شده چرا که 12 شرکت فعلی حاشیه امنی برای خود می‌بینند.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران

جهاندار دغدغه وزارت ارتباطات را درک می‌کند و حضور بازیگران جدید را در این عرضه امری خوش‌یمن می‌داند اما معتقد است که این قوانین و دستورات جدید وزارتخانه بدون مشورت و درگیری فعالان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - فین‌تک صورت گرفته. او به دیجیاتو می‌گوید:

«آیا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - بهتر نیست وقتی قانونی را برای یک عده می‌چینیم از همان عده و سردمداران آن هم نظر بخواهیم و آنها را هم در جریان کار بگذاریم؟ در هر حال اقدامی که وزارتخانه پیش گرفته می‌تواند همکاری بیشتر فین‌تک‌ها و PSPها را به همره داشته باشد و استانداردهای روز دنیا در سیستم‌های پیمنت فعلی پیاده شود.»

جهاندار تشکیل یک صنف واحد و جدید که همه فعالان بانکی اعم از فین‌تک‌ها و PSPها و.. در آن باشند را امری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مفید در ادامه راه تصمیم وزارتخانه عنوان می‌کند. او همچنین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مسائل امنیتی را فین‌تک‌های نوپا امری مهم‌تر نسبت به شرکت‌های سنتی و PSPها می‌داند و باور دارد که از این نظر می‌توان به عموم فین‌تک‌ها اعتماد کرد:

«گزارش پلیس فتا پیرامون درگاه‌های پرداختی که به سایت‌های قمار اعطا شده را اگر بخوانید؛ می‌بینید که تمامی درگاه‌ها از سوی PSPها عرضه شده و هیچ فین‌تکی در این میان تخلفی نکرده است»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران

همکاری که جهاندار از آن می‌گوید از نظر «علیرضا قهرود» کارشناس امنیت سایبری می‌تواند شکل متفاوتی باشد. او در گفتگوی خود با دیجیاتو PSPها را مانع رشد فین‌تک‌ها در حال حاضر می‌داند و می‌گوید که قوانین جدید می‌تواند باعث رشد و توسعه فین‌تک‌ها شود:

«قبل‌تر هر فین‌تکی برای اقدامات مختلف مجبور بود با PSPها تعامل داشته باشد و آنها هم در این میان کم منفعت‌طلبی نمی‌کردند. اما آینده این تصمیم هنوز مشخص نیست و اینکه آیا انحصارات برداشته نشود و به افراد دیگری سپرده نشود و... را باید زمان مشخص کند.»

«بیتا صمدبیگی» فعال فین‌تک اما چندان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - امیدی به نهایی شدن این مصوبه ندارد و با اشاره به وعده عدم انحصار مخابرات برای ارائه سرویس ADSL روی خطوط ONU که هفت ماه پیش توسط جهرمی داده شد و هنوز عملی نشده می‌گوید:

«از این وعده‌ها در کابینه فعلی وزارتخانه زیاد داده شده و چیزی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - در نهایت وقوع نیافته. اگر صریح‌تر بخواهم بگویم به نظرم دست وزارتخانه در این موارد هم همچون موضوع - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - فیلترینگ و... چندان باز نیست و عوامل پنهان دیگری در کار حضور دارند.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران

او اقدامات اخیر PSPها را که پلیس فتا هم آن را گزارش داده نادرست می‌داند و حیطه این خلاف را گسترده‌تر از چیزی که عیان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - شده عنوان می‌کند:

«دستگاه‌های کارتخوان بانک‌های ایرانی در رستوران‌ها و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - هتل‌های کشورهای همسایه به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - چشم می‌خورد و بسیاری از صرافی‌ها در ترکیه، امارات و کردستان عراق، با استفاده از همین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - دستگاه‌ها پول شویی می کنند. این مسائل یا زیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - نظر PSPها صورت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - می‌گیرد یا کاربرانشان در حال تخلف هستند که پیگیری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - و قطع ارتباط این مشترکین متخلف از ضررویات و البته بدیهیات به نظر می‌رسد.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران
آخرین آمار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - سهم شرکت‌های PSP از بازار تراکنش‌ها

گفتنی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - است، هیأت وزیران با توجه به ضرورت تدوین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مقررات لازم در حوزه پرداخت‌های الکترونیک، بانک مرکزی را موظف کرد چارچوب‌ها و ضوابط بانکی پرداخت خُرد، کیف پول الکترونیک و پرداخت‌های مبتنی بر انواع فناوری‌ها را با رعایت مفاد این تصویب‌نامه و قوانین و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مقررات مربوط ظرف یک ماه از ابلاغ این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - مصوبه تدوین و ابلاغ کند. همچنین بانک‌ها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت (psp) موظف شدند دسترسی به خدمات بانکی برای شرکت‌های خدمات فناوری مالی (فنم‌ها) که دارای مجوز از صنف مربوط هستند را فراهم کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone