🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36494.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس در گذر زمان؛ موبایل‌های وان پلاس چگونه همراه با افزایش قیمت تکامل یافتند؟

وان پلاس ۶ اولین پرچمداری است که شرکت وان‌پلاس با قیمتی فراتر از ۵۰۰ دلار و ۵۰ دلار گران‌تر از پرچمدار قبلی یعنی وان پلاس 5T عرضه می‌کند. اما آیا ارزشش را دارد؟ در مقایسه ...

وان پلاس ۶ اولین پرچمداری است که شرکت وان‌پلاس با قیمتی فراتر از ۵۰۰ دلار و ۵۰ دلار گران‌تر از پرچمدار قبلی یعنی وان پلاس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 5T عرضه می‌کند. اما آیا ارزشش را دارد؟ در مقایسه با نسل‌های قبلی، گوشی جدید چه حرفی برای گفتن دارد؟

افزایش قیمت به ۵۲۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی باعث شده تا شعار «مقرون به صرفه» بودن وان‌پلاس به بحث کشیده شود. این شرکت در زمان معرفی وان پلاس اصلا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واژه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مقرون به صرفه را ذکر نکرد و روی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واژه‌های عملکرد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و سرعت متمرکز بود. با تغییر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قیمت از ۲۹۹ دلار به ۵۲۹ دلار در طول چهار سال، پر واضح است که مقصود وان پلاس تغییر کرده.

وان پلاس وان عملکردی مشابه با سامسونگ گلکسی اس ۵ ارائه می‌کرد ولی با نصف قیمت. کامل نبود و برخی ویژگی‌ها را قربانی کرد اما موبایل ویژه‌ای بود با قیمتی که هیچ‌کس نمی‌توانست باور کند. هنوز هم بین بسیاری از مشتاقان گوشی‌های اندرویدی به عنوان یکی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از بهترین موبایل‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شناخته می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

گرچه هیچ پرسشی در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مورد پرچمدار واقعی بودن وان پلاس ۶ مطرح نیست اما وان‌پلاس در حال تغییر استراتژی و ملحق شدن به برندهای درجه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک مثل سامسونگ، هواوی، گوگل، ال جی، آنر و... با قیمتی نسبتا کمتر است.

آنر به خصوص در حال تولید دستگاه‌هایی است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تا بازار وان‌پلاس را به هم بریزد. آنر ۱۰ یک روز پیش از وان پلاس ۶ به طور اتفاقی (یا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شاید هم عمدی) در لندن رونمایی شد آن هم به قیمت ۳۹۹ یورو یعنی ۱۲۰ یورو - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - (۱۴۱ دلار تقریبا) ارزان‌تر از وان پلاس ۶. به گفته هواوی در همان روز اول عرضه در اروپا موجودی این موبایل به پایان رسید.

بنابراین آیا افزایش قیمت ۵۰ دلاری برای وان پلاس ۶ توجیه‌پذیر است؟ بیایید نگاهی به تاریخچه افزایش قیمت موبایل‌های وان پلاس ۶ داشته باشیم.

قیمت‌گذاری گوشی‌های وان پلاس در گذر زمان

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

وان‌پلاس وان - ۲۹۹ دلار

همراه با چیپست اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت رم و نمایشگر IPS LCD تمام اچ‌دی ۵.۵ اینچی عرضه شد که همه را انگشت به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دهان گذاشت. خبری از باتری قابل تعویض یا درگاه کارت حافظه نبود و فقط مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌توانستید انتخاب کنید. در بررسی‌های این محصول از عرضه محدود، باگ‌های نرم افزاری و صدای کم گلایه شده بود.

وان‌پلاس ۲ - ۳۲۹ دلار (۳۰ دلار افزایش)

وان‌پلاس ۲ کمی بیشتر از یک سال بعد با چیپست ۶۴ بینی اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت، USB-C، اسلایدر هشدار، باتری بزرگ‌تر و لرزشگیر اوپتیکال تصویر (OIS) برای دوربین پشتی به بازار آمد. نمایشگر مثل مدل سال گذشته بود، از NFC بهره نمی‌برد و دوربین آن به خوبی دوربین رقبایش نبود.

وان‌پلاس ۳ - ۳۹۹ دلار (۷۰ دلار افزایش)

وان پلاس ۳ همراه شد با بهبود پردازنده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که روی آن توسط یک نمایشگر AMOLED پوشانده شده بود. برای اولین بار قابلیت Dash Charge معرفی شد، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - NFC بازگشت و دوربین هم بهتر شد ولی باتری آن به ۳۰۰۰ میلی آمپر کاهش یافت.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

وان‌پلاس ۳ تی - ۴۳۹ دلار (۴۰ دلار افزایش)

وان پلاس ۳ تی یک آپگرید تکراری از لحاظ ظاهری بود و زودتر از دفعات قبلی عرضه شد. عمده تغییرات آن داخلی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود، چیپست آن اسنپدراگون ۸۲۱ شد و دوربین جلو به ۱۶ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مگابایت رسید. همراه با آن باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و یک گزینه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود داشت.

وان‌پلاس ۵ - ۴۷۹ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دلار (۴۰ دلار افزایش)

برای فرار کردن از شماره نگون‌بخت ۴، وان پلاس ۵ اولین موبایلی بود که دوربین دوگانه داشت. برای آن کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ در نظر گرفته شد که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شد. بسیار شبیه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به آیفون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۷ بود و سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی بدون لرزشگیر اوپتیکال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشت.

وان پلاس ۵ به خاطر عدم پیشرفت قابل توجه در عین افزایش قیمت ۵۰ درصدی نسبت به وان پلاس ۳ مورد انتقاد قرار گرفت. بعد از آن نیز به خاطر مشکلات نرم افزاری و دست‌کاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کردن بنچمارک‌ها، وان پلاس زیر ذره بین منتقدین باقی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ماند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

وان‌پلاس ۵ تی - ۴۷۹ دلار (بدون افزایش)

وان پلاس ۵ تی هم از لحاظ سخت افزاری بهبود خاصی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نداشت و با همان اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شد ولی نمایشگر AMOLED آن به ۶ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر 18:9 رسید. سنسور اثر انگشت نیز به قسمت پشتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل نقل مکان کرد و باز کردن قفل با چهره نیز معرفی شد.

وان‌پلاس ۶ - ۵۲۹ دلار (۵۰ دلار افزایش)

وان پلاس ۶ بدنه‌ای تمام شیشه‌ای دارد و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایشگر AMOLED بزرگ‌تر و رزولوشن اندکی بالاتر ارائه می‌دهد. چیپست آن اسنپدراگون ۸۴۵ است، دوربین دوگانه با لرزشگیر اوپتیکال تصویر در قسمت پشتی دارد و سنسور جدید سونی را به خدمت گرفته. برای اولین بار از اتصالات گیگابیت LTE بهره می‌برد، مقاومتش در برابر آب بهتر است و از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لحاظ نرم افزار هم کمی بهبود یافته. وان پلاس ۶ هم اکنون می‌تواند در برنامه بتای اندروید P هم مشارکت داشته باشد.

همه این‌ها به چه معناست؟

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در طول سال‌های گذشته، وان‌پلاس برای افزایش قیمت دستگاه‌هایش در حالی که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قابلیت‌های آن‌ها را افزایش داده اصلا شرم نداشته. بزرگ‌ترین جهش این شرکت از وان پلاس ۲ به وان پلاس ۳ بود که حافظه داخلی بهتر، نمایشگر روشن‌تر OLED و قابلیت Dash Charge را معرفی می‌کرد. همه این‌ها باعث شد ۷۰ دلار به بهای آن افزوده شود. جهش بزرگ بعدی که ۴۰ دلار برای مصرف کننده هزینه داشت به فاصله میان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۳ تی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۵ باز می‌گردد که دوربین دوگانه اضافه شد.

افزایش قیمت ۵۰ دلاری بین ۵ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تی و ۶ نیز بیانگر دومین گام بزرگ شرکت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در طول تاریخ فعالیتش است و منصفانه است که بپرسیم بابت این افزایش قیمت چه دریافتی خواهیم داشت. اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۸۴۵، افزوده شدن لرزشگیر اوپتیکال تصویر و نسبت تصویر بزرگ‌تر (اگرچه به لطف بریدگی قابل پنهان شدن) همگی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هستند. علاوه بر این کسانی که موبایل را پیش‌خرید کنند یک ست ایرباد بی‌سیم Bullet به ارزش ۶۹ دلار را رایگان دریافت خواهند کرد.

قیمت وان پلاس ۶ تی یا وان پلاس ۷ چه خواهد بود؟

گام‌های بعدی برای وان‌پلاس شفاف به نظر می‌رسند. اگرچه وان پلاس ۶ بدنه پشتی شیشه‌ای دارد اما از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند و تاییدیه IP را دریافت نکرده. شاید ۶ تی این قابلیت را در کنار ویژگی‌های دیگر تا ۶ ماه دیگر عرضه کند. شاید هم شرکت وان‌پلاس صبر کند تا اسنپدراگون ۸۵۵ از راه برسد و وان پلاس ۷ را با این چیپ، تاییدیه IP و نمایشگری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بدون بریدگی و رزولوشنی بالاتر از 1080p عرضه کند.

در کل، وان پلاس ۶ در زمینه سخت افزار و قیمت یک جهش محسوب می‌شود. رد شدن از مرز ۵۰۰ دلار برای اولین بار، کار وان‌پلاس با شعار مقرون به صرفه بودن محصولاتش را تمام کرد و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در عوض به «هر آنچه نیاز دارید» کشاند. شاید لازم باشد این شرکت وان‌پلاس ایکس را دوباره زنده کند تا بر بازار محصولات ارزان قیمت کنترلی داشته باشد.

وان‌پلاس در برابر گلکسی‌های سامسونگ

موبایل‌های وان‌پلاس همیشه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با موبایل‌های پرچمدار اندرویدی‌ها یعنی سامسونگ مقایسه شده‌اند. قیمت‌گذاری سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به سبب همکاری با شرکت‌های مخابراتی همیشه پیچیده بود و مدل Edge این معادله را پیچیده‌تر کرد. اما یک مقایسه ساده از مدل قیمت گذاری را در زیر می‌بینید.

قیمت پایه موبایل وان‌پلاس از ۴۷ درصدِ همتای گلکسی خود در ابتدا به ۷۳.۵ درصد فعلی رسیده. این رویه نشان می‌دهد که فاصله بین دو برند در حال کاهش است.

اگر افزایش قیمت موبایل‌های وان‌پلاس به همین شیوه افزایش پیدا کند، آیا قادر خواهد بود که در نسل‌های بعدی به نبرد مستقیم با سامسونگ برود؟ در قسمت نظرات به ما بگویید که چه فکر می‌کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورداد نوشته شده درتاریخ 1403/02/16
وقت بخیر یه سوال داشتم سمت میدان نگین سهند سرویس کار لباسشویی سانیو دارید
پاسخ: بله در میدان نگین شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone