🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36492.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

با هشت ترفند عکاسی آیفون آشنا شوید

با پیشرفت تکنولوژی، حالا برای ثبت بهترین لحظه‌های زندگی‌تان نیازی به دوربین‌های دیجیتالی ندارید و با همان موبایلی که روزانه ساعت‌ها وقت‌تان را به آن اختصاص می‌دهید نیز می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید. با این وجود ...

با پیشرفت تکنولوژی، حالا برای ثبت بهترین لحظه‌های زندگی‌تان نیازی به دوربین‌های دیجیتالی ندارید و با همان موبایلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که روزانه ساعت‌ها وقت‌تان را به آن اختصاص - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهید نیز می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید. با این وجود یکی از سوالاتی که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همیشه مطرح بوده، این است که چگونه تصاویری بهتری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با دوربین تلفن همراه‌مان بگیریم؟

آیفون تنظیماتی برای اپلیکیشن دوربین خود دارد که اگرچه در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نگاه اول بعضی کاربران به راحتی از آن‌ها می‌گذرند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ولی می‌توانند تاثیر مثبتی روی گرفتن عکس‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بگذارند. امروز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به سراغ همین ترفند‌ها رفته ایم و اگر می‌خواهید در زمینه عکاسی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با آیفون عملکرد بهتری از خود به جای بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

با Preserve Settings انتخاب‌های پیش‌فرض را ذخیره کنید

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

از یک فیلتر عکاسی خاصی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیشتر از بقیه استفاده می‌کنید؟ اگر اینگونه هست و نمی‌خواهید هر بار که اپلیکیشن را بالا می‌آورید، آن‌ را دوباره انتخاب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید می‌توانید از Preserve Settings کمک بگیرید؛ روی Settings کلیک کرده و در آنجا به آدرس Camera > Preserve Settings بروید. در اینجا می‌توانید هر سه گزینه Camera Mode (حالت دوربین - همانند بودن روی حالت ویدیو)، Filter و Live Photo را روی انتخاب‌های پیش‌فرض بگذارید.

خطوط شبکه‌ای (Grid Lines) را فعال نمایید

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

خیلی از کسانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به عکاسی با دید یک لذت نگاه می‌کنند، با «قانون یک‌سوم» (Rule Of Thirds) آشنا هستند؛ قانونی در عکاسی و نقاشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که تاکید می‌کند، قرار گرفتن عناصر مهم تصویر در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برخورد خطوط افقی و عمودی که تصویر را به سه قسمت تقسیم می‌کنند، بیش‌ترین توجه را جلب خواهد کرد.

اما برای اینکه بتوانید این قانون را در عکاسی خود رعایت کنید، ابتدا باید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خطوط شبکه‌ای موبایل‌تان را فعال نمایید. برای این کار در آیفون‌ها کافیست به Settings > Camera > Grid بروید و روی اسلایدِ جلوی Grid ضربه بزنید. حالا هنگام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گرفتن عکس‌ها، این قابلیت برای‌تان فعال خواهد بود.

عکس‌برداری پشت‌ سر هم (Burst Mode)

تاکنون شده با آیفون‌تان، از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جسم در حال حرکتی عکس بگیرید؟ در این جور موقعیت‌ها یا سوژه از قاب عکاسی خارج می‌شود یا تصاویری که به ثبت می‌رسند، تار هستند. البته نه همیشه، ولی معمولا پیش می‌آید. راه حل این مشکل عکس‌برداری پشت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سر هم است؛ هنگام عکس‌برداری، انگشت‌تان را روی دکمه نگه دارید تا برنامه با سرعت زیادی شروع به گرفتن عکس‌ کند. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر وقت‌هم که انگشت‌ را برداشتید، این کار متوقف می‌شود. البته می‌توانید با نگه داشتن دکمه فیزیکی صدا نیز از حالت Burst استفاده کنید.

فوکوس و نوردهی اتوماتیک را قفل کنید

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اگر می‌خواهید عکس‌های با کیفیت بگیرید، بهتر است هر چه سریع‌تر استارت کار با فوکوس (Focus) و نوردهی (Exposure) را بزنید. چون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بدون آگاهی از ساز و کار این دو بخش و داشتن اطلاعات پایه از آن‌ها، ثبت تصاویر حرفه‌ای‌تر غیرممکن خواهد بود. در تعریف ساده، نوردهی میزان نوری که به حسگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تصویری موبایل می‌رسند را اندازه‌گیری کرده و فوکوس نیز مقدار وضوح یک عکس را تعیین می‌کند.

به صورت پیش‌فرض، آیفون خودش درجه فوکوس و نوردهی را تنظیم می‌کند اما برای داشتن آزادی بیشتر روی این دو قسمت می‌توانید آن‌ها را از حالت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اتوماتیک در بیاورید و دستی تنظیم‌شان کنید. برای این کار، اپلیکیشن عکاسی را باز کرده و چند ثانیه انگشت‌تان را روی قسمتی که می‌خواهید نگه دارید تا جمله AE/AF Lock در بالای صفحه ظاهر شود.

با ضربه زدن به نمایشگر، تنظیمات دوباره به حالت عادی باز می‌گردند. برای وقت‌هایی که یک جسم در پس زمینه‌ حرکت می‌کند، قفل کردن فوکوس و نوردهی اتوماتیک در گرفتن عکس‌های بهتر کمک‌تان خواهد کرد.

زمان‌سنج دوربین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آیفون هم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مزایایی دارد

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

زمان‌سنج (Timer) به همان اندازه که نادیده گرفته می‌شود، به همان اندازه هم گاهی اوقات می‌تواند مفید باشد. به خصوص برای عاشقان سلفی که می‌خواهند عکس‌های گروهی با دوستا‌ن‌شان بگیرند؛ اگر خواستید از زمان‌سنج استفاده کنید روی آیکن Stopwatch در نوار بالای پنجره اپلیکیشن دوربین کلیک کرده و بین سه یا ده ثانیه، هر کدام را که خواستید برگزینید. تا زمانی که دکمه گرفتن عکس را نزنید نیز زمان‌سنج فعال نخواهد شد.

بی‌صدا عکس بگیرید

اگر دقت کرده باشید معمولا موقع عکس گرفتن، صدایی تولید می‌شود که به آن «صدای دوربین» می‌گویند. متاسفانه هیچ راهی برای غیرفعال کردن این صدا وجود ندارد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به جای آن، مجبورید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از دو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روش غیرمستقیم دیگر کمک بگیرید؛ یکی اینکه با دکمه ولوم، صدا را کاملا قطع کنید یا از «سوییچِ میوت» کنار آیفون استفاده نمایید. جالب است بدانید در بعضی کشورها همانند ژاپن، این روش غیرقانونی بوده و به کار گرفته نمی‌شود.

میزان نور محیط را تغییر دهید

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در یکی از ترفندها گفتیم که چگونه با استفاده از قابلیت AE/AF Lock می‌توانید کنترل بیشتری روی نوردهی و فوکوس داشته باشید. اما برای تغییر نور محیط باید چه کنیم؟ خیلی ساده است، اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عکاسی را باز کرده و روی هر قسمت از صفحه که خواستید ضربه بزنید تا مربع زرد رنگ فوکوس نمایش داده شود. در کنار این مربع یک آیکن خورشید هست که با کلیک روی آن می‌توانید از بین شماره‌های 8- تا 8+ هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

موقعیت جغرافی عکس را تگ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایید

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برای وقت‌هایی که می‌خواهید لوکیشن را به صورت خودکار روی عکس تگ کنید، این ترفند کمک‌تان خواهد کرد. برای فعال‌سازی به منوی Privacy رفته، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سپس به آدرس Settings > Privacy > Location Services > Camera بروید و در آنجا While Using the App را انتخاب نمایید. هر وقت که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم که خواستید می‌توانید این ویژگی را دوباره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - غیر فعال کنید، تغییری در عکس‌های قدیمی که تگ لوکشین دارند ایجاد نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone