🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36485.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ایسر لپ تاپ گیمینگ Helios 500 را با پردازنده Core i9 معرفی کرد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ گیمینگ جدید Helios 500 رونمایی کرد که ورژنی بزرگتر و قدرتمندتر از مدل Helios 300 سال گذشته به حساب می آید. این لپ تاپ جدید نمایشگری 17.3 اینچی دارد ...

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ گیمینگ جدید Helios 500 رونمایی کرد که ورژنی بزرگتر و قدرتمندتر از مدل Helios 300 سال گذشته به حساب می آید. این لپ تاپ جدید نمایشگری 17.3 اینچی دارد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و از نظر کارت گرافیک و پردازنده در مدل های مختلفی به دست مشتریان خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

درست مثل سایر لپ تاپ های گیمینگ ایسر، Helios 500 از فن های Dual AeroBlade 3D این کمپانی بهره مند شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که که بنابر ادعای این کمپانی می تواند خنک کنندگی دستگاه را به شکل چشمگیری بهبود دهد. علاوه بر این، همانطور که می توانید انتظار داشته باشید انبوهی از نورپردازی های LED در طراحی دستگاه به کار گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ایسر در مراسم رونمایی از این لپتاپ ها خبر از عرضه محصولات جدیدی در سری Predator X داد که از پردازنده های کلاس تجاری Xeon اینتل بهره مند خواهند بود. با این حال ایسر از هیچ محصولی رونمایی نکرد و برای اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بیشتر فعلا باید منتظر باقی ماند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ناگفته نماند که ایسر بخشی از مراسم خود را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به معرفی مدل Special Edition - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لپ تاپ 15.6 اینچی Helios 300 اختصاص داد که با نمایشگر 144 هرتزی 1080p، نسل هشتم پردازنده های +Core i7، کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا و سیستم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Dual AeroBlade 3D به روزرسانی شده و در رنگ سفید-طلایی از راه می رسد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone