🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36502.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پشت پرده سیم‌کارت‌های رند چند صد میلیونی

سیم‌کارت رند هم مثل هر چیز دیگر قیمت و مشتری خاص خودش را دارد. اگر نگاهی به سایت‌های فروش سیم‌کارت بیندازید، قیمت‌های چند صد میلیونی چشمان‌تان را به خود خیره می‌کند. برخی سیم‌کارت‌ها در حالی ...

سیم‌کارت رند هم مثل هر چیز دیگر قیمت و مشتری خاص خودش را دارد. اگر نگاهی به سایت‌های فروش سیم‌کارت بیندازید، قیمت‌های چند صد میلیونی چشمان‌تان را به خود خیره می‌کند. برخی سیم‌کارت‌ها در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - حالی بالای صد میلیون تومان قیمت خورده‌اند که گفته می‌شود بازار سیم‌کارت در سه ماهه اخیر همزمان با نوسانات نرخ ارز دچار رکود شده و آن بازار داغ سابق را ندارد، هرچند که قیمت‌ها همچنان رو به افزایش هستند.

«از بهمن ماه سال گذشته میزان خرید و فروش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در بازار سیم کارت رند تقریبا به صفر رسیده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - است.» این حرف بسیاری از فروشندگان سیم‌کارت است. اما گاه گاهی اگر مشتری شماره را بپسندند به قیمت‌های نامتعارف توجهی نمی‌کند و شماره‌ رندی را به نام خودش ثبت می‌کند. یکی از فروشندگان سیم کارت در بازار تهران به دیجیاتو می‌گوید:

«وضعیت بازار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - قطعیت ندارد و نمی‌توان گفت بازار خوابیده یا خیر اما خرید و فروش بسیار کمتر صورت می‌گیرد. حدود 10 درصد خریداران به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - قصد سرمایه‌گذاری، 60 درصد برای استفاده دائمی و 30 درصد دیگر هم از دلالان سیم‌کارت هستند.»

بازار آنقدر کساد شده که فروشندگان حاضر به فروش اقساطی سیم‌کارت‌های چند میلیونی هم شده‌اند:

«خرید اقساطی بستگی به توان مالی خریدار دارد. حدود 50 درصد مشتریان اقساطی خرید می‌کنند چون توان پرداخت نقدی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - 20 میلیون تومان را ندارند. ولی می‌توانند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - قسطی صاحب خط رند شوند. قیمت خط هم بستگی به تورم دارد. به عنوان مثال در دوره‌ای خط 300 میلیونی 150 میلیون تومان شد و برعکس. عوامل دیگر مانند تورم خانه و خودرو هم بر قیمت خط تاثیر می‌گذارند.»

شماره رند این خاصیت را دارد که در ذهن می‌ماند و برای کارهای تجاری بهتر است. سیم‌کارت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - رند به جز تاجران و فعالان اقتصادی مشتریان دیگری هم دارند: کلاهبرداران! فروشنده دیگری در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که قبل از خرید سیم‌کارت، با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - استفاده از یک سامانه برای استعلام، از مشکلات قضایی که صاحب قبلی سیم کارت داشته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - آگاه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌شوند تا در نهایت خریدار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید، با انبوهی از تماس افراد مختلف مواجه نشود:

«منتها کلاهبرداران قبل از اینکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - فرار کنند در زمانیکه هنوز شاکی وجود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ندارد، خط را می‌فروشند و مشکل به نفر بعدی منتقل می‌شود. بنابراین صاحب جدید خط حدود چند ماهی دردسر دارد.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما در این شرایط سخت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - اقتصادی پرداخت میلیون‌ها تومان پول برای یک سیم‌کارت، برای افراد جامعه غیرقابل پذیرش است. پس چه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کسانی خریداران این سیم‌کارت‌ها هستند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و چرا؟ دکتر «مجید ابهری» جامعه شناس فضای مجازی، علت را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در تغییر سبک زندگی که از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - تاثیر گرفته می‌داند. او در گفتگو با دیجیاتو به همین نکته اشاره می‌کند و می‌گوید:

«تغییر سبک زندگی تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کار را به جایی رسانده که بعضی از فرزندان افراد ثروتمند که دارای پول‌های باد آورده‌اند، با ایجاد صفحه بچه پولدارها در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام یا فیس‌بوک، داشته‌های خود را به رخ هم‌ سن و سال‌های خود بکشند. خریدن گوشی طلا با نگین‌های الماس و خوردن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دونات طلا به قیمت بیش از 100 هزار تومان و خرید لباس‌های برند و سیم‌کارت‌های رند تا قیمت 700 میلیون تومان از کارهایی‌ست که برای خودنمایی انجام می‌دهند و در این فضا به نمایش می‌گذارند.»

سندروم هیسترویونیک یا «خودنمایشی» عاملی‌ست که ابهری آن را دلیل ترویج این نوع رفتار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در بعضی از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - اقشار جامعه می‌داند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و درباره آن اینطور توضیح می‌دهد: «تمام اینها ناشی از کمبود توجه در خانواده است. فرزندانی که ضعف و کاستی دیده شدن دارند، با این گونه اقدامات خلاء خود را پر کرده و قصد دارند خود را نشان دهند. این دسته از افراد دارای سندروم هیسترویونیک هستند که می‌خواهند خود را به نمایش بگذارند و عقده‌های‌شان را ارضاء کنند.»

از آن سو تجمل‌گرایی از دیگر مواردی‌ست که روانشناسان آن را مسبب این اوضاع می‌دانند. دکتر «یاسمن اسماعیلی افجه»، روانشناس و رفتارشناس فضای مجازی در گفتگو با دیجیاتو به تجملگرایی مثبت و منفی اشاره و آثار هر یک را بررسی می‎کند:

«تجملگرایی مثبت و منفی است. نوع مثبت آن میل به زیبایی و بهتر شدن زندگی است اما اگر تاثیر منفی و مخرب داشته باشد، فرد را در زندگی شخصی روزمره دچار مشکل می‌کند. تجملگرایی هم به بینش و نگرش فرد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - برمی‌گردد. افراد این نگرش و بینش را از جامعه، فضای مجازی یا افراد اطراف خودشان که روی بینش آنها تاثیر می‌گذارند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و آن را خوب می‌پندارند، می‌پذیرند. بنابراین وقتی آن را خوب دانستند سعی می‌کنند به آن برسند تا از دیگران و جامعه عقب نمانند و طرد نشوند.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان

به گفته افجه یک علت دیگر فقر فرهنگی‌ست که زیرمجموعه عوض شدن ارزش‌هاست. او معتقد است که این امر می‌تواند به دلیل حس حقارت و کمبود اعتماد به نفس هم باشد که متاسفانه بین افراد جامعه ما بسیار دیده می‌شود: «شکاف فرهنگی زیاد شده، افراد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در صورتی می‌توانند خود را در جامعه مطرح کنند که به دنبال ظواهر بروند.»

این روان‌شناس از معضل دیگری به نام عقده حقارت نام می‌برد. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - او به دیجیاتو می‌گوید:

«عقده حقارت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - موجب اضطراب در فرد می‌شود، چون او چیزی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای مطرح کردن خود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ندارد یا دارد اما آنها را ندیده می‌گیرد؛ پس سعی می‌کند خود را با ارزش‌های سطحی مطرح کند. زمانیکه شخصی به ارزش‌های سطحی روی می‌آورد در کوتاه مدت استرس خود را کاهش می‌دهد. او برای سرپوش گذاشتن روی عقده و حقارت خود به دنبال برتری جویی به اشکال مختلف است، مثل تهیه کالای لوکس یا تغییر ظاهر، همچنین از لحاظ جامعه شناسی چون فرهنگ‌سازی درستی صورت نمی‌گیرد، برخی افراد برای فرهنگ‌سازی به دنبال افراد مشهور می‌روند و این فرهنگ‌سازی اشتباه صورت می‌گیرد.»

تغییر ارزش‌ها، تجمل‌گرایی و سرپوش‌گذاشتن بر عقده‌های روانی و شخصیتی از نظر روانشناسان و جامعه‌شناسان دلایل موجهی‌ست تا برخی افراد در این شرایط نابه‌سامان اقتصادی روی به خرید سیم‌کارت‌های صد میلیونی بیاورند. شما چه می‌گویید؛ آیا خرید سیم‌کارت‌های چند صد میلیونی بعضی مواقع و یا برای برخی افراد ضروری است یا با کارشناسان مورد بحث هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - عقیده هستید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone