🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36470.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا حیوانات منقرض شده دوباره روی زمین ظاهر می شوند؟

به تازگی گزارش شده محققان در حال ساخت یک بانک DNA هستند تا با پیشرفت تکنولوژی در آینده بتوانند گونه‌های جانوری منقرض شده را به حیات بازگردانند. این پروژه که ۱.۳ میلیون دلار روی آن ...

به تازگی گزارش شده محققان در حال ساخت یک بانک DNA هستند تا با پیشرفت تکنولوژی در آینده بتوانند گونه‌های جانوری منقرض شده را به حیات بازگردانند. این پروژه که ۱.۳ میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روی آن سرمایه گذاری شده،  CryoArks نام داشته و کشتی یخی معنی می دهد.

پژوهشگران خاطر نشان نمودند که می‌توان از این DNA‌ها علاوه بر برای بازگرداندن گونه‌های جانوری، اطلاعات مفید ژنتیکی برای گونه‌های جانوری در معرض خطر نیز تهیه کرد. ضمن اینکه تحقیقات یاد شده به دانشمندان کمک می‌کند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تا نحوه‌ی تکامل DNA جانوران را بهتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درک کرده، منشا‌ء عادتشان را مشخص نموده و بیماری‌هایی که در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برابرشان آسیب پذیرند را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شناسایی کنند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

زمانی که یک گونه جانوری منقرض می‌گردد، اطلاعات بسیار زیادی از تاریخچه‌ی  تکامل و نحوه‌ی تطبیق پذیری‌اش با طبیعت از بین می‌رود. این اطلاعات می‌تواند در آینده به کمک محققان بیاید و آنها می‌توانند از DNA یخ زده‌ی آنها استفاده کرده و با بازآفرینی آنها، امیدی برای نسل‌های آینده به ارمغان آورند.

دروقاع محققان سعی کرده‌اند با تهیه  کردن یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کپی از DNA موجودات زنده روی زمین، یک نسخه‌ی پشتیبان از آنها تهیه کرده تا در مواقع موردنیاز بتوانند سراغش آمده و از آنها استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این CryoArks، دسترسی محققان به بافت‌ها، سلول‌ها و  DNA  نایابترین موجودات کرده را محیا می‌کند. در واقع این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بانک DNA قصدی مانند کشتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوح را دنبال می‌کند با این تفاوت که موجودی در این کشتی حضور ندارد و تنها نمونه‌هایی یخ زده از DNA  آنها موجود خواهد بود.

این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده و تا به حال ۱.۳ میلیون دلار سرمایه به این پروژه تزریق شده است اما هنوز مشخص نیست که پروسه‌ی انجام آن به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کجا رسیده و نمونه‌های گرفته شده در کجا کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

 

تماشا کنید: کوچکترین تابلوی مونالیزا جهان با رشته های DNA ساخته شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone