🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36498.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی رسمی گوشی بلک بری Key2 پیش از رونمایی منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که چند روز به معرفی گوشی هوشمند بلک بری Key2 باقی مانده،ویدیوی رسمی آن منتشر شده است. بر اساس ویدیوی جدید مشخص است که Key2 از دوربین دوگانه با فلش LED بهره می ...

در حالی که چند روز به معرفی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - گوشی هوشمند بلک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - بری Key2 باقی مانده،ویدیوی رسمی آن منتشر شده است.

بر اساس ویدیوی جدید مشخص است که Key2 از دوربین دوگانه با فلش LED بهره می برد و همان طور که انتظار می رود دارای یک کیبورد فیزیکی است. همچنین روی این کیبورد کلید ویژه ای برای باز کردن لیست اپلیکیشن ها به چشم می خورد که البته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - دلیل تعبیه آن مشخص نیست.

بنا بر گمانه زنی ها Key2 از نمایشگری 4.5 اینچی با نسبت 3 به 2 و با رزولوشن 1620 در 1080 بهره مند خواهد بود. گوشی مورد بحث احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 660 همراه شده، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - دوربین دوگانه با حسگرهای 12 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - و 8 مگاپیکسلی برای آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - در نظر گرفته شده و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. به این ترتیب در صورت صحت این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - اطلاعات میزان رم نسبت به KEYone دو برابر افزایش یافته خواهد یافت.

بلک بری در سال 2017 موفق شده بود تعداد 850 هزار گوشی هوشمند را روانه بازار کند. بخشی از این فروش به Key One اختصاص داشت؛ که بنا بر گزارش ها فروش مناسبی را تجربه نکرد. به زودی قرار است شاهد رونمایی از نسل دوم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - از سری Key باشیم. با این حال مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - که آیا Key2  می تواند فروش مناسبی را تجربه کند یا خیر.

پیش از این رسماً تأیید شده بود که بلک بری Key2 قرار است در 17 خرداد ماه در ساعت 10:00 به وقت محلی نیویورک (ساعت 18:30 به وقت ایران) معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone