🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36479.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گزارش ها از شکنندگی بالای شیشه محافظ دوربین آیفون X حکایت دارند

در طی یکی دو ماه گذشته گزارش ها و شکایات متعددی از شکستن یا ترک برداشتن شیشه محافظ لنزهای دوربین پشتی آیفون X در فضای مجازی منتشر شده که می تواند خبری نگران کننده برای خریداران ...

در طی یکی دو ماه گذشته گزارش ها و شکایات متعددی از شکستن یا ترک برداشتن شیشه محافظ لنزهای دوربین پشتی آیفون X در فضای مجازی منتشر شده که می تواند خبری نگران کننده برای خریداران این محصول گرانقیمت باشد.

خبر بدتر آن است که ظاهراً - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی سازنده یعنی اپل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - زیر بار پذیرش این مسئله به عنوان نقص محصول خود نرفته و این شکستگی را مشمول گارانتی نمی داند. به همین دلیل کاربران - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - چاره ای جز پرداخت رقمی برای جایگزینی کامل آیفون X خود نخواهند داشت.

شاید چنین رویکردی از جانب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی کالیفرنیایی منطقی به نظر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - برسد، چرا که احتمالاً شکستگی مذکور در اثر سقوط گوشی یا ضربه خوردن آن به وجود آمده است. با این حال تعدادی از افرادی که دچار این مشکل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - شده اند مدعی هستند که هیچ ضربه فیزیکی به موبایلشان وارد نشده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران

یکی از همین کاربران - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - در وبسایت ردیت ماجرا را توضیح می دهد:

«من آیفون X خودم را درست قبل از کریسمس خریدم و از همان زمان درون کاور محافظ قرار دادم و هرگز از دستم نیوفتاده. با این وجود دیشب متوجه یک ترک روی شیشه محافظ لنز دورببین آن شدم. مرکز خدمات پس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - از فروش اپل به من گفت که برای جایگزینی موبایلم با یک دستگاه سالم می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - بایست ۵۴۹ دلار پرداخت کنم.»

در ابتدا تصور می شد که این مشکل مربوط به سردی زیاد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - هوا باشد، اما بعدتر گزارش هایی مشابه از کشورهایی چون مالزی و هاوایی با آب و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - هوایی گرم و مرطوب نیز منتشر شد.

گرچه هنوز نمی توان هیچ کدام از گزارش های بالا و صحت ادعاهای کاربران را تایید نمود، اما به هر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - حال تعدد آنها نشان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سوادکوه استان مازندران - دهد که احتمالاً می بایست کاربران مراقبت بیشتری از دوربین آیفون ۱۰۰۰ دلاری خود به عمل بیاورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone