تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27276.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اطلاع‌رسانی در مورد حوادث طبیعی به گوگل مپس می‌آید

گوگل از قابلیت‌های جدید در SOS alerts گوگل مپس رونمایی کرد. این قابلیت‌ها قرار است اطلاعات تصویری بیشتری برای کاربران در هنگام بروز حوادث و بحران‌ها فراهم کنند. قابلیت SOS alerts در حال حاضر امکان ...

گوگل از قابلیت‌های جدید در SOS alerts گوگل مپس رونمایی کرد. این قابلیت‌ها قرار - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است اطلاعات تصویری بیشتری برای کاربران در هنگام بروز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حوادث و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بحران‌ها فراهم کنند.

قابلیت SOS alerts در حال حاضر امکان دریافت اطلاعات پایه در مورد یک بحران در حال وقوع را فراهم می‌کند. مثلا اطلاعاتی در مورد خود حادثه، شماره تماس‌های اورژانسی و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آپدیت‌های توییتری مسئولان ذیربط از این دسته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هستند.

حالا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با قابلیت‌های جدیدی که به alerts اضافه می‌شود گوگل پا را فراتر گذاشته تا در زمان‌های بحرانی اطلاعات تصویری بیشتری در اختیار - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربران مپس قرار دهد. برای مثال در زمان وقوع طوفان، کاربر مسیر آن و اطلاعاتی در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مورد اقدامات لازم دریافت خواهد کرد. اگر سیل اتفاق بیفتد مسیر احتمالی جریان آب و مناطق امن و در معرض خطر را به کاربر نشان خواهد داد و در صورت وقوع زلزله، اطلاعات شدت و مرکز آن را با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک نمودار گرافیکی در اختیار او قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر اساس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اعلام گوگل در صورتی که کاربر در حالت مسیریابی (navigation mode) با گوگل مپس باشد، این قابلیت‌ها مسیری که تحت تاثیر بحران مذکور نبوده و تردد در آن امن تر است به او نشان خواهند داد. علاوه بر این امکان به اشتراک‌گذاری لوکیشن دقیق و دیدن مسیرهای مسدود هم فراهم شده است.

این قابلیت‌های جدید قرار است تابستان امسال در دسترس کاربران قرار بگیرد. گوگل با این کار به دنبال تبدیل مپس به یک مرکز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اطلاعات کاربردی است که کاری بیش از مسیریابی صرف انجام می‌دهد.

گوگل در راستای همین سیاست ماه گذشته اعلام کرد که کاربران از این پس قادر خواهند بود در این برنامه غذاهای محبوب یک منوی خاص را مشاهده کرده و به صورت مستقیم از داخل اپ غذا را سفارش دهند. سال گذشته هم این شرکت اعلام کرد که با درنظر گرفتن امکاناتی مثل تب for you امکان ارائه پیشنهادات شخصی به کاربران فراهم می‌شود. قابلیت match score هم برای کاربر مشخص می‌کند که هر رستوران یا محل خاص چقدر به سلیقه او نزدیک است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone