🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35863.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن‌ های اپ استور از طریق جستجو و بازی ها با مرور بهتر دیده می‌ شوند

آخرین گزارشات تأیید می‌کنند که طراحی جدید اپ‌استور، تأثیر بسزایی روی بهتر دیده شدن اپلیکیشن‌ها و آمار دانلود آن‌ها گذاشته. سنسور تاور، پایگاه تحلیلی اپلیکیشن‌ها در گزارش اخیر خود ضمن تأیید این موضوع تأثیرات این ...

آخرین گزارشات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تأیید می‌کنند که طراحی جدید اپ‌استور، تأثیر بسزایی روی بهتر دیده شدن اپلیکیشن‌ها و آمار دانلود آن‌ها گذاشته. سنسور تاور، پایگاه تحلیلی اپلیکیشن‌ها در گزارش اخیر خود ضمن تأیید این موضوع تأثیرات این طراحی جدید را به تفکیک بررسی کرده است.

به گفته سنسور تاور آمار اپلیکیشن‌هایی که با مرور صفحات اپ‌استور توسط کاربران (به اصطلاح از طریق Browse شدن) دانلود می‌شوند، حالا به 15 درصد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رسیده‌ است. این در حالیست که تا قبل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از iOS 11، سهم اپلیکیشن‌هایی که به این طریق در آیفون و آیپد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران نصب می‌شد به 10 درصد هم نمی‌رسید.

اما هنوز اصلی‌ترین روش دانلود اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور، جستجوی آنهاست که میانگین 65 درصد کل دانلودها را به خود اختصاص داده است. همچنین آمار و ارقامی که بیان کردیم برای دو دسته اپلیکیشن و بازی‌های موبایل کاملا متفاوت هستند.

مطابق آمار سنسور تاور، بازی‌ها هنگام مرور اپ‌استور (Browse) توسط کاربر بهتر دیده و دانلود می‌شوند و این در حالیست که محصولات غیر بازی (اپلیکیشن‌های کاربردی) از طریق جستجو شانس بهتری برای دیده شدن دارند.

در ادامه می‌توانید نمودار تفکیک‌شده سنسور تاور از این آمار و ارقام را مشاهده نمایید:

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone