🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43913.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ضعف امنیتی سرورهای شرکت MeDoc اوکراین، عامل اصلی انتشار باج افزار Petya است

همان طور که می دانید از چند روز قبل ویروس جدیدی به نام «پتیا» (Petya) به طور گسترده وارد سیستم های کامپیوتری شده و بحران جدیدی را در جوامع امنیتی به راه انداخته. حال «جاناتان ...

همان طور که می دانید از چند روز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قبل ویروس جدیدی به نام «پتیا» (Petya) به طور گسترده وارد سیستم های کامپیوتری شده و بحران جدیدی را در جوامع امنیتی به راه انداخته. حال «جاناتان نیکولز» محقق امنیتی می گوید آسیب پذیری خطرناک در سرورهای آپدیت شرکت نرم افزاری MeDoc در اوکراین، عامل اصلی انتشار این باج افزار بوده است.

سرور آپدیت شرکت MeDoc از نوعی نرم افزار قدیمی و آسیب پذیر FTP استفاده می کند

محققین معتقدند اکثر آلودگی های اولیه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پتیا از طریق شرکت MeDoc منتشر شده که بدافزار فوق را به عنوان آپدیت نرم افزاری برای دیگران ارسال کرده است. نیکولز می گوید به خاطر ضعف فوق العاده در سازوکار امنیتی این شرکت، ارسال این آپدیت های آلوده کار بسیار راحتی بوده، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چون سرور آپدیت مرکزی آنها از نوعی نرم افزار قدیمی FTP بهره می گیرد که نفوذ به آن از طریق ابزارهای موجود، کار ساده ایست.

در واقع به خاطر این آسیب پذیری اساسی، هر فردی می تواند آپدیت های آلوده به بدافزار را از طریق - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سرورهای MeDoc انتشار دهد. البته هنوز مشخص نیست آیا مهاجمین برای پخش کردن پتیا از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این ضعف بهره جسته اند یا خیر، و نیکولز هم می گوید به خاطر احتمال نقض قوانین، شخصاً اقدام به نفوذ از این روش نکرده است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

با این حال مقامات - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اوکراینی شرکت MeDoc را مورد بازخواست قرار داده و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آنها را تهدید به اعلام جرم کرده اند. رئیس پلیس سایبری اوکراین می گوید بارها به خاطر ضعف امنیتی و آسیب پذیری های مختلف به کمپانی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فوق هشدار داده بودند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و حال به خاطر این سهل انگاری، می توان آنها را بازخواست کرد.

البته این کشف جدید هم نمی تواند سرنخی از هویت مهاجمین به دستمان بدهد، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چون با توجه به این آسیب پذیری گسترده، حتی هکرهای مبتدی هم قادر به ایجاد چنین بحرانی بزرگی هستند. بیشتر شرکت های امنیتی، انگشت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اتهام را به سمت روسیه نشانه رفته اند و کمپانی ESET نیز این حمله را به گروه Dark Energy نسبت می دهد که در سال 2015 یکی از نیروگاه های اوکراین را از کار انداختند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم منطقه شهرک ایثار آذربایجان غربی سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در شهرک ایثار شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone