🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31155.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این دستگاه ترکیبی از لپتاپ و PDA را در ابعادی کوچک ارائه می دهد [تماشا کنید]

دستیار دیجیتال شخصی خاصی Cosmo Communicator با ظاهری شبیه لپتاپ، تنها طی یک هفته در وبسایت جمع سپاری Indiegogo بیش از ۳.۵ برابر هدف مشخص شده‌ی خود، سرمایه جذب کرده است. پیشرفت سریع Cosmo Communicator ...

دستیار دیجیتال شخصی خاصی Cosmo Communicator با ظاهری شبیه لپتاپ، تنها طی یک هفته در وبسایت جمع سپاری Indiegogo بیش از ۳.۵ برابر هدف مشخص شده‌ی خود، سرمایه جذب کرده است.

پیشرفت سریع Cosmo Communicator در وبسایت مذکور باعث شد این دستگاه به سرخط خبرهای فناوری برسد. این دستگاه کوچک که عموما به آن‌ها PDA یا دستیار دیجیتال شخصی گفته می‌شود، در واقع لپ تاپی کوچک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - با قابلیت انجام کارهای بزرگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

این گجت ۵۵۰ دلاری کوچک یک نمایشگر داخلی و یک نمایشگر خارجی دارد. نمایشگر داخلی ۵.۹۹ اینچ و نمایشگر خارجی ۲ اینچی و رنگی خواهد بود. علاوه بر این قابلیت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - پشتیبانی از حافظه‌ی میکرو و سیم کارت را هم به همراه می آورد.

Cosmo Communicator از چیپست مدیاتک P70 بهره می برد که با توجه به قیمت ارائه شده کمی نا امید کننده به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - نظر می‌رسد. از نظر تصویربرداری، این دستگاه از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی داخلی و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در بخش خارجی بهره‌مند شده است.

گجت مورد بحث از دو پورت USB-C در پایین و بالای بدنه بهره‌ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - می برد. کیبورد مکانیکی آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - فوق العاده بوده و با دستگاه‌های دیگر تفاوت‌های زیادی دارد. باتری این PDA هم به نظر قدرتمند می‌رسد چرا که ظرفیت ۴۲۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

در بخش خارجی، Cosmo - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - Communicator دارای یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر ۲ اینچی خود خواهد بود.

این دستگاه به اندروید 9 مجهز است اما می‌توانید آن را با سیستم عامل‌های لینوکس دبیان و Sailfish هم بوت کنید. PDA مذکور در رنگ خاکستری تیره با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی طلایی آن ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

این دستگاه توسط Planet Computers توسعه یافته که در زمینه‌ی تولید PDA تجربه‌ی قابل توجهی دارد. در کمتر از هفت روز، Cosmo Communicator موفق شد به ۳۵۰ درصد از هدف تعیین شده‌ی خود در وبسایت جمع سپاری دست پیدا کند و هنوز سه هفته برای دریافت سرمایه‌ی بیشتر باقی مانده است.

این دستگاه قرار است تابستان سال آینده عرضه شود اما عموما ابزارهایی از این دست تاخیر‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - زیادی خواهند داشت.

نمایش ویدیویی از دستگاه Cosmo Communicator در وبسایت جمع سپاری

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone