🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31154.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو ۲۰۱۸ به آسانی خم می‌شود [تماشا کنید]

در روزهای گذشته شماری از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ از خم شدن این تبلت پس از جعبه گشایی یا حین حمل آن در کوله خبر داده بودند و حالا «زک نیلسون» در مسلخ گجت‌هایش صحت ...

در روزهای گذشته شماری از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ از خم شدن این تبلت پس از جعبه گشایی یا حین حمل آن در کوله خبر داده بودند و حالا «زک نیلسون» در مسلخ گجت‌هایش صحت این ادعا را آزمایش کرده است.

آیپد پرو ۲۰۱۸ تبلتی کارآمد و قدرتمند است که به گفته جانی آیو با ۹۰ درصد از دیگر گجت های بازار تمایز دارد اما ظاهرا از نظر استحکام در برابر فشار خارجی نمی توان چندان روی آن حساب کرد.

بسیاری از خریداران آیپد پرو ۲۰۱۸ هزینه بالایی را برای آن پرداخت کرده و حاضر نیستند ظرافت و طراحی مدرن آن را زیر کاورهای ضخیم و نازیبا پنهان کنند. با این حال تست مقاومتی که «زک» روی تبلت جدید اپل پیاده کرده نشان می دهد که در صورت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عدم استفاده از کاور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بعید نیست آیپد پرو مثل مقوا از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وسط تا شود. تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

یکی از مراحل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ثابت در تست های مقاومت زک، خمش است که در این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مرحله آیپد پرو به راحتی در سمت چپ از نزدیکی حفره میکروفون و در سمت راست از قسمت شارژ اپل پنسل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۲ خم می شود. این مساله به تبلت ختم نشده و قلم دیجیتال ۱۲۹ دلاری کوپرتینویی ها نیز در برابر فشار خارجی مقاومتی از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود نشان نمی دهد. پیش از این برخی کاربران از خم شدن آیپد پرو در کوله هایشان خبر داده بودند و آزمایش ویدیویی زک هم صحت این مساله را ثابت می - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند.

البته نباید فراموش کنیم که اساسا میزان مقاومت تبلت ها در برابر فشار خارجی به اندازه گوشی های هوشمند نیست و نباید نگران - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تکرار فاجعه آیفون ۶ در محصولات جدید اپل باشیم. با این حال مقاومت آیپد پرو بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می رود و حتی کیبورد هوشمند و مغناطیسی فولیو نیز در این زمینه کمکی به آن نمی کند، بنابراین در صورت خرید این تبلت بهتر است به فکر تهیه کاوری برای آن باشید.

بخش های دیگر این تست شامل مقاومت در برابر خراش و شعله مستقیم است که نتیجه آن را در ویدیوی زیر شاهد خواهید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone