🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25086.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سامانه نت سنج پلاس برای سنجش کیفیت اینترنت و ثبت شکایات مردمی راه اندازی شد

شب گذشته وزیر ارتباطات در لایو اینستاگرامی صفحه شخصی خود از راه اندازی سامانه ای به نام نت سنج پلاس برای مشاهده پوشش اینترنت در محله های مختلف ایران و ثبت شکایات از عملکرد اپراتورها ...

شب گذشته وزیر ارتباطات در لایو اینستاگرامی صفحه شخصی خود از راه اندازی سامانه ای به نام نت سنج پلاس برای مشاهده پوشش اینترنت در محله های مختلف ایران و ثبت شکایات از عملکرد اپراتورها خبر داد.

آذری جهرمی صحبت های خود را با اشاره به گلایه کاربران از وضعیت پوشش دهی اینترنت و سرعت کم آن آغاز کرد و اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - که کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - سال گذشته به همه ۱۳۴۲ شهر ایران، جاده ها و محله ها سر زده اند و وضعیت پوشش دهی و سرعت اینترنت را در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - این مناطق پایش کرده اند. او اضافه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - کرد که این وزارتخانه با نصب ۶۰۰۰ سنسور در شبکه به صورت آنلاین کیفیت اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای مختلف را رصد می کند و مرتبا این اطلاعات را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - به همراه شکایاتی که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است در وبسایت نت سنج پلاس قرار می دهد و آن را به روز رسانی می کند.

جهرمی خاطر نشان کرد که وبسایت نت سنج - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - پلاس پنج مزیت اصلی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و به لطف آن هر ایرانی می تواند در هر مکانی وضعیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - عملکرد اپراتورها، کیفیت پوشش دهی، میزان سرعت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - دهی، شکایات مردم در هر منطقه و اندازه گیری های انجام شده توسط سامانه های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - کیفی را مشاهده نماید.

آذری جهرمی: سامانه نت سنج پلاس در دنیا نظیر ندارد

وزیر ارتباطات همچنین مدعی شد که این سامانه برای نخستین بار در کل دنیا راه اندازی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - است و هیچکدام از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - رگولاتوری های دنیا به چنین سیستمی دسترسی ندارند. در همین راستا جهرمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - اعلام کرد که وزارت ارتباطات تلاش دارد این سامانه را به ثبت جهانی برساند و آن را در اختیار کشورهای علاقمند قرار دهد.

ثبت شکایات

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

آذری جهرمی در ادامه رونمایی اینستاگرامی خود از سامانه نت سنج پلاس که از همین حالا در دسترس قرار دارد، خبر داد که مشاهده شکایات مردمی از اپراتورهای مختلف برای همه مردم امکان پذیر خواهد بود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - و اگر کاربری با سرعت یا پوشش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - دهی یک اپراتور مشکل داشته باشد می تواند آن را روی نقشه نت سنج پلاس ثبت کند.

این شکایات همچنین موضوعات مختلفی را شامل خواهد شد که از کیفیت پایین خدمات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - گرفته تا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - عدم پاسخ گویی اپراتورها و کم فروشی و مواردی از این دست را شامل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - می شود.

به گفته آذری جهرمی راه اندازی چنین سیستمی میتواند باعث شفاف سازی و در نهایت بهبود کیفیت خدمات اپراتورها شود.

جهرمی خاطرنشان کرد که وزارت ارتباطات شاخص هایی برای اندازی گیری کیفیت ارتباطات دارد و براساس شکایات مردمی روی فعالیت اپراتورها نظارت خواهد کرد. او نت سنج پلاس را سیستمی برای نظارت همگانی مشترکان خواند و به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - همین خاطر او در صحبت هایش از کاربران خواست تا در این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - نظارت همگانی مشارکت کنند.

برای آنکه مشارکت مردم در این سامانه سنجشی افزایش پیدا کند وزارت ارتباطات جوایزی را نیز برای کاربران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - در نظر گرفته و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - وعده داده که روزانه به پنجاه نفر از افرادی که نظرات خود را در آن ثبت کنند یک سال اشتراک رایگان اینترنت از اپراتور خود کاربر هدیه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone