🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40725.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کاهش کیفیت Face ID؛ راهکار اپل برای تامین به موقع آیفون 10

از مدت ها قبل گزارشات بسیاری در مورد کمبود موجودی آیفون منتشر شده بود و حالا «بلومبرگ» گزارشی را درباره راهکار اپل برای افزایش سرعت تولید منتشر کرده که می تواند سیلی از انتقادها را ...

از مدت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها قبل گزارشات بسیاری در مورد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمبود موجودی آیفون منتشر شده بود و حالا «بلومبرگ» - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گزارشی را درباره راهکار اپل برای افزایش سرعت تولید منتشر کرده که می تواند سیلی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از انتقادها را روانه این غول فناوری کند.

به گزارش بلومبرگ، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل برای افزایش سرعت تولید آیفون 10 از حدود یک ماه قبل از تامین کنندگاش خواسته کیفیت و دقت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قطعات سیستم Face ID را کاهش دهند.تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیگفتنی است سیستم تشخیص چهره اپل از دوربین فروسرخ، حسگر مجاورت حسگر نور محیطی، و پروژکتور ویژه ای تشکیل شده که به کمک یکدیگر نقشه ای سه بعدی از صورت کاربر را ایجاد می کنند.

بر اساس گزارش های مختلف قطعه ای که تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده، پروژکتوری است که 3 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هزار پرتوی نامرئی را به صورت کاربر می تاباند. بر این اساس شارپ و الجی در ترکیب لیزر و لنز پروژکتور چالش های زیادی داشته اند.

شرکت ساکن کوپرتینو هنگام معرفی سیستم تشخیص - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چهره اعلام کرد که احتمالی خطای این فناوری یک در یک میلیون است در حالی که این میزان برای سنسور اثر انگشت یک به پنجاه هزار است، بنابرین اگر کاهش کیفیت و دقت Face ID زیاد نباشد باز هم اپل می تواند ادعا کند که این سیستم نسبت به Touch ID برتری دارد.

با اینحال طرفداران اپل همیشه به کیفیت محصولات این کمپانی افتخار کرده اند اما کمبود موجودی آیفون این کمپانی را واداشته تا کیفیت را قربانی کمیت کند و این مساله می تواند اعتبار اپل را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خدشه دار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone