🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40726.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی نسخه 21 اپلیکیشن Duo قابلیت های آینده آن را آشکار می کند

مطابق گزارشی که امروز منتشر شده، اپلیکیشن ویدیو کنفرانس Duo به زودی می تواند برای ضبط و ارسال پیام های صوتی و ویدیویی هم مورد استفاده قرار بگیرد. جمعی از کاربران با کالبد شکافی نسخه ...

مطابق گزارشی که امروز منتشر شده، اپلیکیشن ویدیو کنفرانس Duo به زودی می تواند برای ضبط - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و ارسال پیام های صوتی و ویدیویی هم مورد استفاده قرار بگیرد. جمعی از کاربران با کالبد شکافی نسخه 21 اپلیکیشن متوجه آیکن های جدیدی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در آن شده اند که می توانند برای شروع و توقف ضبط یک پیام ویدیویی استفاده شوند.

همچنین با بررسی موشکافانه نسخه 21 Duo تغییراتی هم در سیستم دریافت نوتیفیکیشن ها مشاهده شده است. به نظر می رسد که کاربران Duo از نسخه های بعدی می توانند در صورت دریافت یک پیام صوتی یا ویدیویی جدید نام فرستنده را نیز روی نوتیفیکیشن دریافتی مشاهده کنند. همچنین بسته به نوع پیام دریافتی، احتمالا روی نوتیفیکیشن شاهد دکمه های Watch یا Listen هم باشید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اما از دیگر موضوعاتی که در موشکافی نسخه 21 پیام رسان گوگل کشف شده می توان به قابلیت ذخیره سازی ویدیوها و همچنین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پاک شدن خودکار ویدیوها پس از گذشت زمان معینی از دیده نشدن اشاره کرد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - البته در حال حاضر جزئیاتی در مورد نحوه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - انجام این فرآیند در دسترس نیست، بنابراین هنوز نمی توان در مورد هیچ کدام با قطعیت صحبت کرد.

در ادامه شواهدی که از کالبدشکافی نسخه 21 اپلیکیشن Duo بدست آمده، بعضی از آن ها به دوربین مرتبط هستند. به نظر می رسد که در نسخه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بعدی Duo کاربران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می توانند متغیرهایی مثل روشنایی، کنتراست و میزان اشباع رنگ ها را به طور دستی تنظیم نمایند.

در مجموع به نظر می رسد که گوگل خواهان آن است که Duo را به چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ویدیو چت تبدیل کند. امکان ضبط و ارسال پیام های ویدیویی و صوتی قابلیت هایی هستند که می توانند ارزش و اهمیت Duo به عنوان یک ابزار ارتباطی را بیش از پیش ارتقاء ببخشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone