🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40729.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون لیزری 100 اینچی هایسنس با قیمت 9999 دلار معرفی شد

کمپانی چینی هایسنس به تازگی تلویزیون لیزری 100 اینچی خود را با شماره مدل «100L8D» معرفی کرده که با رزولوشن 4K و صفحه ضد انعکاس، به عنوان نسل بعدی تلویزیون های رده بالا به بازار ...

کمپانی چینی هایسنس به تازگی تلویزیون لیزری 100 اینچی خود را با شماره مدل «100L8D» معرفی کرده که با رزولوشن 4K و صفحه ضد انعکاس، به عنوان نسل بعدی تلویزیون - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های رده بالا به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

لیزر اختصاصی تلویزیون هایسنس روشنایی 3000 لومنی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر را تأمین می کند

محصول جدید از یک پروژکتور کوتاه برد برای پردازش 8 میلیون پیکسل روی یک صفحه 100 اینچی استفاده می کند و نور مورد نیاز آن نیز توسط یک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لیزر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اختصاصی با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درخشش 3000 لومن تأمین می شود که طبق اظهارات کمپانی، 20 هزار ساعت طول عمر داشته و می تواند در هر شرایط نوری تصویر با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کیفیتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را نمایش دهد.

تلویزیون 100L8D هایسنس در زمینه صدای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خروجی نیز توانایی مناسبی داشته و با دو اسپیکر داخلی 110 واتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هارمان کاردون در کنار ساب ووفر بی سیم، تجربه صوتی مناسبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که محصول مورد بحث از یک تیونر داخلی برای پخش برنامه های تلویزیونی بهره برده و به پلتفرم هوشمند هایسنس با پشتیبانی از یوتوب، نتفلیکس، آمازون تی وی و پندورا مجهز شده است.

گفتنی است هایسنس 100L8D با برچسب قیمت 9999 دلار، نسبت به رقیب 25 هزار دلاری ژاپنی خود از شرکت سونی، قیمت مناسب تری داشته و از سوم آذر ماه به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone